![]() ![]() |
![]() | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Informacja została nadana z as3-96.swietochlowice.dialup.inetia.pl (195.114.180.96) przez: W. Kolondra Data: 14. Marzec 2002 o godz. 18:53:16 W odpowiedzi na: pytanie napisanego przez "tramp" 14. Marzec 2002 o godz. 18:53:16: |
SA101/121 (ZNTK Poznań, 2 człony, przekł hyraul.)- 3 sztuki. (Kurs.: Okolice Chojnic, Kościerzyny) SA102/111(ZNTK Poznań, 3 człony, przekł hydraul.)- 3 sztuki (Kurs.: Kartuzy-Somonino-(Gdynia), Gdynia - Hel ,1 włóczy sie po IZ Wrocław) SA104/122 (Kolzam, 2 człony, przekł hydromech.) - 1 sztuka (Do niedawna Nowy Sącz - Tymbark, ostatnio - w naprawie) SN81 nie ma najmniejszych możliwości sterowania wielokrotnego nawet wewnątrz dwuczłonu (wbrew oznaczeniu wg którego powinien również mieć hydrauliczną lub hydromechaniczną przekładnie) w pozostałych - można nawet mieszać człony (z wyj SA104 , którego nie ma z czym spiąć).
|
Odpowiedzi:
|
[ Odpowiedzi ] [ Odpowiedz ] [ Forum KOLEJ.pl ] |
| DZISIAJ
| JUTRO
| WCZORAJ
| FORUM
| FAQ | ![]() | TABOR | INFRASTRUKTURA | MODELARSTWO | SOFTWARE | LINKI | O SERWERZE | | |||
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
![]() | |||
|