![]() ![]() |
![]() | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Informacja została nadana z (195.117.253.251) przez: kasa Data: 25. Kwiecień 2002 o godz. 17:21:37 |
-bordowe pudło z żółtym pasem pod oknami bocznymi, żółte czoło, numery pod oknami kabiny maszynisty (EN 57-1132,1820,1821), malowanie bardzo podobne do ED 72; -niebieskie pudło z żółtym pasem pod oknami bocznymi, żółte czoło, numery pod oknami kabiny maszynisty(EN 57-749). Większość ezt-ów po naprawie jest malowana w takie kolory i łączona w parę z tak samo malowaną jednostką. Jestem tylko ciekaw co będzie teraz gdy czoła pojazdów mają mieć kolor inny niż żółty? |
Odpowiedzi:![]()
|
[ Odpowiedzi ] [ Odpowiedz ] [ Forum KOLEJ.pl ] |
| DZISIAJ
| JUTRO
| WCZORAJ
| FORUM
| FAQ | ![]() | TABOR | INFRASTRUKTURA | MODELARSTWO | SOFTWARE | LINKI | O SERWERZE | | |||
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
![]() | |||
|