From krzysiak@kki.net.pl Wed Jun 9 11:16:53 1999 Path: agh.edu.pl!polsl.gliwice.pl!orion.cst.tpsa.pl!news.tpnet.pl!not-for-mail From: "Krzysztof Dominko" Newsgroups: pl.misc.kolej References: <37564D94.FBA77424@boss.staszic.waw.pl> <7j67om$r0u$4@sunsite.icm.edu.pl> <%BC53.1623$DL.655996@news.tpnet.pl> <7j9lh5$8lq$1@h1.uw.edu.pl> Subject: Re: Lublin - Stalowa Wólka Lines: 51 MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2" Content-Transfer-Encoding: 8bit X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5 X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3 Message-ID: Date: Tue, 08 Jun 1999 22:18:57 GMT NNTP-Posting-Host: 212.160.36.121 X-Complaints-To: abuse@tpsa.pl X-Trace: news.tpnet.pl 928880337 212.160.36.121 (Wed, 09 Jun 1999 00:18:57 MET DST) NNTP-Posting-Date: Wed, 09 Jun 1999 00:18:57 MET DST Organization: TPNET - http://www.tpnet.pl Xref: agh.edu.pl pl.misc.kolej:25034 Krzysztof Wieczór napisał(a) w wiadomości: <7j9lh5$8lq$1@h1.uw.edu.pl>... > >Krzysztof Dominko napisał(a) w wiadomości: > >>Za to skandalem jest plan zamknięcia linii do Rozwadowa - toz tam pociągi >>jeżdżą i są wypełnione!!!! >No tak, ale od lat nie poprawia się prędkość na tej trasie - co >jednoznacznie świadczy o stanie tej linii, a co za tym idzie kosztach >przejazdu pociągu. > >Według cegły: >103 km najszybszy pociąg pokonuje w 95 minut, >najwolniejszy w 145 minut, >Pewnie że linii żal, ale jej skorelowanie z Rzeszowem, Sanokiem, Krakowem >było tylko dla koneserów lub ludzi przymuszonych koniecznością. No nie, żeby uzasadniać zamknięcie linii jej złym stanem technicznym nie bacząć na to , ze jest pełna ludzi - a jakby tak trasę Wwa-Poznań przez kilkanaście lat nie remontowac i zamknąć ze względu na kiepski stan? Tez nie licząc się z ruchem (wiem, że troszke przesadziłem, bo na tamtej to same IC jeżdżą) Po drugie spójrz na czas przejazdu w tej twojej kochanej cegle pociągu SAN z Przemyśla, wyobraź sobie, że jedziesz grupą wagonów lubelskich ta "strasznie zapuszczona trasą", czekasz prawie półtorej godziny bna REJa w Lublinie i zobacz, o której jestes na Wschodniej....(i SAN też). Może byś zamknął linię Rozwadów - Sandomierz -Skarżysko? No i oczywiście linię Pilawa- warszawa, bo prędkość tam 50 km/54 minuty - poniżej 60 dla pośpiechów - a w cholerę zamknąć, IC puścić z Pilawy na północ łącznicą. Po trzecie, nawet PKP zauważyło, że Lublin i Rzeszów to takie miasta (dość duże chyba, skoro wojewódzkie), które koleją nie da się obskoczyc prze zWwę (jak np. dowolne z tych miast z Białymstokiem/Olsztynem - pozostałymui dwoma dużymi miastami na wschodzie Polski) i w tym roku jest między nimi pociąg bezpośredni (szkoda, że nie Lublin - Przemyśl/Rzeszów). Po czwarte - brak skomunikowań nie jest chyba winą pasażerów, no nie? Jakby były, to rozumiem, że zakładasz, że więcej ludzi by jeździło, a że teraz jeszcze dużo jest na tej trasie, to trudno byłoby uzasadanić przyczynę likwidacji. Brak skomuinikowań z Sanokiem, Nowym Sączem, Krynicą, Krosnem, Jasłem z Lublina uważam za najcięższą zbrodnie urzędasów z PKP uczynioną w południowo-wschodniej Polsce (bop gdzie indziej może też zrobili takie zbrodnie), czemu dałem wyraz rok temu pisząc, że nóż się w kieszeni sam otwiera po likwidacji nocnego Lublin - Zakopane. Tak, ze argumenty typu : co mi, że skoro mimo wolnej prędkości i braku skomunikowań linia jest pełna - skasujmy ją każe mi Ciebie zaliczyc do osób umysłowo pokrewnych decydentom z PKP, i nie jest to komplement z mojej strony. Mimo wszystko pozdrawiam,