electric 3-car motor unit EN57

 

EN57-727  
EN57-727 i 726 z ZPR w Bydgoszczy, jako pociąg osobowy 20127 z Bydgoszczy Głównej do Lęborka, w Gdańsku Świętym Wojciechu (28.06.2002).   EN57-727 and EN57-726, as the passenger train 20127 Bydgoszcz Glowna - Lebork, passing GHdansk Swiety Wojciech (June 28, 2002).

 

EN57-733  
EN57-733 i druga jednostka tego samego typu jako pociąg SKM do Gdańska Głównego, zbliża się do przystanku osobowego Sopot Kamienny Potok (12.05.1999).   EN57-733 and second EMU of that kind, as the SKM train to Gdansk Glowny, closing up to Sopot Kamienny Potok (May 12, 1999).

 

EN57-741  
EN57-741 przyjechał własnie do Białogardu, jako osobowy 612 ze Szczecinka do Koszalina (06.11.1998).   EN57-741 waiting in Bialogard, as the passenger train 612 from Szczecinek to Koszalin (November 06, 1998).

 

EN57-749  
EN57-749+EN57-948 jako osobowy 20127 z Inowrocławia do Gdańska Głównego, w chwilę po odjeździe z Pruszcza Gdańskiego (30.08.2000).   EN57-749+EN57-948 as the ordinary passenger train from Inowroclaw to Gdansk Glowny, a moment after leaving Pruszcz Gdanski (August 30, 2000).
EN57-749+EN57-1793 w nowym, dosyć interesujacym, malowaniu jako pociąg osobowy 9212 z Gdyni Chylonii do Elbląga, na stacji w Gdańsku Wrzeszczu (04.04.2002).   EN57-749+EN57-1793 as the passenger train 9212 from Gdynia Chylpnia to Elblag, at Gdansk Wrzeszcz station (April 04, 2002).

 

EN57-764  
EN57-764 za EN57-768 jako pociąg SKM nr 159 do Wejherowa, odjeżdżający z Gdańska Głównego. Malowanie tego zespołu jest kolejnym eksperymentem estetycznym na żywym organizmie SKM (24.11.2001).   EN57-764 and EN57-768 as the passenger train no. 159 to Wejherowo, leaving Gdansk Glowny. The new livery of the trainset is based on blue-white one used lately in SKM-owned EN71 units (November 24, 2001).

 

EN57-767  
EN57-767 skończył w Stróżach bieg pociągu 725 z Jasła (31.07.2000).   EN57-767 in Stroze, finished the route of a passenger train 725 from Jaslo (July 31, 2000).

 

EN57-768  
EN57-768 i EN57-764 w Gdańsku Głównym jako pociąg SKM 159 do Wejherowa (24.11.2001).   EN57-768+EN57-764 as the passenger train no. 159 to Wejherowo, before depat from Gdansk Glowny (November 24, 2001).

 

EN57-769  
EN57-769 w Gdańsku Głównym jako pociąg SKM 631 do Gdańska Nowego Portu, który odjedzie dopiero za kilka godzin (13.05.2001).   EN57-769 at Gdansk Glowny, as SKM passenger train 631 to Gdansk Nowy Port, that will depart few hours later (May 13, 2001).

 

EN57-800  
EN57-800+EN57-? w Stróżach, jako pociąg osobowy 66120 z Krynicy do Krakowa Głównego. Oficjalnie pociąg ten winien być zestawiony tradycyjnie, tzn. z lokomotywy oraz wagonów pasażerskich, jednak na czas wakacji z braku składów na pociągi kolonijne i sezonowe, wprowadzono jednostki elektryczne (23.07.2001).   EN57-800+EN57-? as the passenger train 66120 Krynica to Krakow Glowny, before depart from Stroze. Though this train should consists of the loco and passenger coaches, the increased number of trains during summer holidays needed a certain number of additional passenger wagons, so in result this train was replaced by electric units (July 23, 2001).

 

EN57-801  
EN57-801+EN57-1272 manewruje w Krakowie Głównym, podstawiając się jako pociąg osobowy na wschód (14.07.2001).   EN57-801+EN57-1272 switching in Krakow Glowny, soon it became a passenger train towards east (July 14, 2001).

 

EN57-805  
EN57-805+EN57-1262 wjeżdża do Chabówki jako pociąg osobowy 5026 z Zakopanego do Krakowa Płaszowa (07.08.2000).   EN57-805+EN57-1262 as the passenger train 5026 from Zakopane to Krakow Plaszow, entering Chabowka (August 07, 2000).
EN57-805 w lokomotywowni Kraków Prokocim, w spokojnej krzaczasto-drzewiastej scenerii (14.07.2001).   EN57-805 spotted in Krakow Prokocim depot, among trees (August 07, 2000).

 

EN57-835  
EN57-835 jako pociąg osobowy 615 z Radomia do Kielc, wjeżdża do Zagnańska (19.02.2000).   EN57-835 as the passenger train no. 615 from Radom to Kielce, entering Zagnansk on the route (February 19, 2000).

 

EN57-836  
EN57-836+EN57-695 z MT Bydgoszcz, jako osobowy 2021 z Bydgoszczy Głównej do Gdyni Chyloni, wjeżdża do Gdańska Głównego (05.09.1998).   EN57-836+EN57-695 from Bydgoszcz Depot, as the ordinary passenger train no. 2021 from Bydgoszcz Glowna to Gdynia Chylonia, entering Gdansk Glowny (September 05, 1998).
EN57-836 jako pociąg osobowy 11526 do Bydgoszczy Fordonu, o czasie odjazdu z Bydgoszczy Głownej (02.05.2002).   EN57-836 as the passenger train 11526 to Bydgoszcz Fordon, just about to leave Bydgoszcz Glowna (May 02, 2002).
EN57-836 oraz 1736 jako pociąg osobowy 10028 z Gdańska Głównego do Tczewa, odjeżdża z Różyn. A na pierwszym planie dwa konie - duży, zainteresowany dwoma zroweryzowanymi intruzami, oraz mały źrebaczek - kompletnie olewający otaczającą rzeczywistość (11.05.2002).   EN57-836 and 1736, as the passenger train 10028 from Gdansk Glowny to Tczew, leaving Rozyny. Two horses near by ignored the train, just one was interested in two biked guys. The little horse seemed to be too tired (May 11, 2002).

 

EN57-845  
EN57-845+EN57-1094 jako pociąg SKM nr 150 z Wejherowa do Gdańska Głównego, pomiędzy p.o. Gdańsk Zaspa i stacją Gdańsk Wrzeszcz (13.05.2001).   EN57-845+EN57-1094, as the passenger train no. 150, from Wejherowo to Gdansk Glowny, between Gdansk Zaspa and Gdansk Wrzeszcz (May 13, 2001).

 

EN57-858  
EN57-858+EN57-1325 jako pociąg osobowy 34 do Krakowa Głównego, odjeżdża z Tarnowa, mijając szereg charakterystycznych dla tej stacji (i tylko paru innych w Polsce) sześciokomorowych sygnalizatorów świetlnych (20.07.2001).   EN57-858+EN57-1325 as the passenger train no. 34 to Krakow Glowny, leaving Tarnow, passing the row of very characteristic six-celled semaphores, that are present only at few stations in Poland (July 20, 2001).

 

EN57-859  
EN57-859 manewruje w Nowym Sączu (13.02.2000).   EN57-859 is switching in Nowy Sacz (February 13, 2000).

 

EN57-878  
EN57-878 skończył bieg w Szczecinku, jako pociąg osobowy 78331 z Poznania Głównego (27.11.1999).   EN57-878 finished its route in Szczecinek, as the passenger train 78331 from Poznan Glowny (November 27, 1999).

 

EN57-891  
EN57-891 skończył w Stróżach bieg pociągu osobowego 722 z Jasła (17.08.2000).   EN57-891 in Stroze, finished the route of an ordinary passenger train no. 722 from Jaslo (August 17, 2000).
EN57-891 w Stróżach, jako osobowy 727 do Jasła (14.08.2002).   EN57-891 in Stroze, as the passenger train 727 to Jaslo (August 14, 2002).

 

EN57-893  
EN57-893+EN57-022 jako pociąg osobowy nr 632 z Nowego Sącza do Tarnowa, przejeżdża przez bardzo malowniczy odcinek linii Tarnów-Leluchów, znajdujący się pomiędzy p.o. Nowy Sącz Jamnica, a stacją Kamionka Wielka (11.07.1998).   EN57-893+EN57-022 as the ordinary passenger train 632 from Nowy Sacz to Tarnow, before Kamionka Wielka (July 11, 1998).
EN57-893+EN57-019 jako pociąg osobowy 646 z Jasła do Krynicy, wyjeżdża z miejscowości, której nazwa jest doskonale czytelna na zdjęciu (03.08.2000).   EN57-893+EN57-019 as the ordinary passenger train no. 646 from Jaslo to Krynica, leaving the town, which name is clearly written on the table (August 03, 2000).

 

EN57-899  
EN57-899+EN57-1420 jako pociąg osobowy 629 z Tarnowa do Krynicy, jedzie w Białej Niżnej, pomiędzy Stróżami a Grybowem (09.08.2000).   EN57-899+EN57-1420 as the ordinary passenger train 629 from Tarnow to Krynica passing Biala Nizna, a small village between Stroze and Grybow (August 09, 2000).

 

EN57-924  
EN57-924 jako pociąg osobowy 627 z Tarnowa do Krynicy, w Białej Niżnej, na torze niewłaściwym z okazji remontu podtorza odbywającego się na torze nr 1 (16.07.2001).   EN57-924 as the passenger train 627 from Tarnow to Krynica, passing Biala Nizna. The train uses the track no. 2 (the opposite as it shoul be) because of the overhaul of track no. 1 (July 16, 2001).
EN57-924 jako pociąg osobowy 636 z Krynicy do Tarnowa, na szlaku pomiędzy Bobową i Pławną (16.07.2001).   EN57-924 as the passenger train 636 from Krynica to Tarnow, on the route between Bobowa stationand Plawna passenger stop (July 16, 2001).

 

EN57-942  
EN57-942+EN57-? w lok. Kraków Prokocim (03.08.2002).   EN57-942+EN57-? at Krakow Prokocim depot (August 03, 2002).

 

EN57-944  
EN57-944+EN57-1420 jako osbowy 5522 z Zakopanego do Krakowa Płaszowa, wjeżdża do Chabówki (19.07.1998).   EN57-944+EN57-1420 as the passenger train 5522 from Zakopane to Krakow Plaszow, entering Chabowka, where the head must be changed, because of such strange characteristics of the route Krakow-Zakopane (July 19, 1998).

 

EN57-954  
EN57-954 ze Skarżyska, na punkcie postojowym w Warszawie Olszynce Grochowskiej (03.12.2000).   EN57-954 from Skarzysko depot, in Warszawa Olszynka Grochowska (December 03, 2000).