electric 3-car motor unit EN57

 

EN57-1325  
EN57-1325+EN57-858 jako pociąg osobowy nr 34 do Krakowa Głównego, przed odjazdem z Tarnowa (20.07.2001).   EN57-1325+EN57-858 as the passenger train no. 34 to Krakow Glowny, before depart from Tarnow (July 20, 2001).

 

EN57-1326  
EN57-1326+EN57-1172 wyjeżdżają z tunelu w Kamionce Wielkiej jako pociąg osobowy 629 z Tarnowa do Krynicy (01.08.2000).   EN57-1326+EN57-1172 as the passenger train 629 from Tarnow to Krynica, going out the tunnel in Kamionka Wielka (August 01, 2000).

 

EN57-1332  
EN57-1332+EN57-??? jako osobowy 60429 relacji Iława Główna - Malbork, w czasie postoju w Prabutach (23.01.2001).   EN57-1332+EN57-??? as the passenger train 60429 from Ilawa Glowna to Malbork, during the stop in Prabuty (January 23, 2001).

 

EN57-1339  
EN57-1339+EN57-??? w Pile Głównej (13.10.2002).   EN57-1339+EN57-??? in Pila Glowna (October 13, 2002).

 

EN57-1370  
EN57-1370+EN57-??? z MD Zbąszynek, odstawia się na tor postojowy w Poznaniu Głównym (18.06.1997).   EN57-1370+EN57-??? from Depot Zbaszynek leaves Poznan Glowny station and goes to the EMU shed (June 18, 1997).

 

EN57-1386  
EN57-1386 w lokomotywowni Warszawa Grochów. Jest to łazowska jednostka biegająca jako pospieszny do Częstochowy (03.12.2000).   EN57-1386 in Warszawa Grochow depot. It's an emu from Lazy depot, that is used for fast passenger trains from Warszawa to Czestochowa (December 03, 2000).

 

EN57-1389  
EN57-1389 popisany, jak większość EZT w aglomeracji warszawskiej, na Olszynce Grochowskiej w Warszawie (14.06.1999).   EN57-1389 terribly painted, like the majority of Warsaw's EMUs, in Warszawa Olszynka Grochowska (June 14, 1999).

 

EN57-1418  
EN57-1418 jako pociąg służbowy z Łodzi Olechów, wjeżdża do Łodzi Kaliskiej (18.05.2000).   EN57-1418 as the internal-service train from Lodz Olechow, entering Lodzk Kaliska (May 18, 2000).

 

EN57-1420  
EN57-1420+EN57-1240 jako pociąg osobowy 627 z Tarnowa do Nowego Sącza zbliża się do przystanku osobowego Nowy Sącz Jamnica (18.02.2000).   EN57-1420+EN57-1240 as the ordinary passenger train no. 627 from Tarnow to Nowy Sacz, closing up to Nowy Sacz Jamnica passenger stop (February 18, 2000).
EN57-1420+EN57-1240 jako osobowy nr 625 z Tarnowa do Krynicy, na stacji w Tuchowie (19.02.2000).   EN57-1420+EN57-1240 as the ordinary passenger train no. 625 from Tarnow to Krynica, in Tuchow, waiting for the passing-by delayed fast passenger train to Warszawa (February 19, 2000).

 

EN57-1432  
EN57-1432 jako pociąg osobowy nr 4412 do Łowicza Głównego, przed odjazdem z Kutna (18.05.2000).   EN57-1432 as the passenger train no. 4412 to Lowicz Glowny, before leaving Kutno (May 18, 2000).

 

EN57-1437  
EN57-1437 w Płocku (09.11.2002).   EN57-1437 in Plock (November 09, 2002).

 

EN57-1438  
EN57-1438 wjeżdża do Łodzi Kaliskiej, jako osobowy 7134 z Ostrowa Wielkopolskiego do Łowicza Głównego (18.05.2000).   EN57-1438 entering Lodz Kaliska as the passenger train no. 7134 fromOstrow Wielkopolski to Lowicz Glowny (May 18, 2000).

 

EN57-1457  
EN57-1457 jako pociąg osobowy 434 do Krakowa Głównego, na przystanku Wieliczka Rynek (03.08.2002).   EN57-1457 as passenger train 434 to Krakow Glowny, before depart from Wieliczka Rynek passenger stop (August 03, 2002).

 

EN57-1461  
EN57-1461+EN57-1462 jako pociąg osobowy 10130/1 z Elbląga do Gdańska Głównego, na chwilę po rozpoczęciu trasy (02.10.1999).   EN57-1461+EN57-1462 as the passenger train 10130/1 from Elblag to Gdansk Glowny, a while after the route bogan(October 02, 1999).

 

EN57-1462  
EN57-1462+EN57-??? z MD Gdynia Cisowa, wjeżdża do Gdańska (30.06.1997).   EN57-1462+EN57-??? from Gdynia Cisowa Depot, passing in Gdansk Swiety Wojciech as the passenger train (June 30, 1997).

 

EN57-1464  
EN57-1464+EN57-???+EN57-??? jako osobowy 10227 'Żuławy' z Elbląga do Gdyni Chyloni, przed końcem podróży w Gdyni Głównej Osobowej (24.05.1998).   EN57-1464+EN57-???+EN57-??? as the passenger train 10227 'Zulawy' from Elblag to Gdynia Chylonia, waiting in Gdynia Glowna Osobowa (May 24, 1998).
EN57-1464+EN57-??? z Zakładu Przewozów Regionalnych w Olsztynie, jako pociąg osobowy 60428 z Gdańska Głównego do Mławy odjeżdża z Miłobądza (09.12.2001).   EN57-1464+EN57-??? from Regional Railway Transport Olsztyn Division, as the passenger train 60428 from Gdansk Glowny to Mlawa, leaving Milobadz (December 09, 2001).

 

EN57-1471  
EN57-1471 przybył do Płocka jako osobowy 50425 z Kutna (09.11.2002).   EN57-1471 came to Plock as the passenger train 50425 from Kutno (November 09, 2002).

 

EN57-1493  
EN57-1493 w lokomotywowni w Zduńskiej Woli Karsznicach. Skład ten obsługuje niewymienione w 'cegle' pociągi służbowe ze Zduńskiej Woli Południowej do Zduńskiej Woli (07.02.2001).   EN57-1493 in Zdunska Wola Karsznice depot. This unit services the internal unofficial trains (for PKP employees) from Zdunska Wola Poludniowa to Zdunska Wola (February 07, 2001).

 

EN57-1502  
EN57-1502+EN57-??? jako osobowy 335 do Zielonej Góry przed odjazdem z Poznania Głównego (03.05.2000).   EN57-1502+EN57-??? as the ordinary passenger rain no. 335 from Poznan Glowny to Zielona Gora, before start the route (May 03, 2000).

 

EN57-1503  
EN57-1503+EN57-926 jako pociąg osobowy 523 z Krakowa Głównego do Zakopanego, odjeżdża z Chabówki (19.07.1998).   EN57-1503+EN57-926 as the passenger train 523 from Krakow Glowny to Zakopane, leaving Chabowka (July 19, 1998).
EN57-1503 odjeżdża z Chabówki jako pociąg osobowy 5028 z Zakopanego do Krakowa Płaszowa (07.08.2000).   EN57-1503 leaving Chabowka as the passenger train 5028 from Zakopane to Krakow Plaszow (August 07, 2000).

 

EN57-1510  
EN57-1510+EN57-1171 jako pociąg osobowy 625 z Tarnowa do Krynicy, na malowniczym odcinku pełnym łuków w Kamionce Wielkiej (18.02.2000).   EN57-1510+EN57-1171 as the ordinary passenger train no. 625 from Tarnow to Krynica, while passing very impressing fragment of this route in Kamionka Wielka (February 18, 2000).

 

EN57-1538  
EN57-1538 i dwa inne EN57 w bardzo oryginalnym malowaniu rodem z MT Szczecin, jako pociąg pielgrzymkowy relacji Pelplin-Tczew, skończył bieg w Tczewie (06.06.1999).   EN57-1538 and two more EN57s in quite original livery made by Szczecin Joint Depot, as the special train for people wanted meet the Pope, going from Pelplin, finished the route in Tczew (June 06, 1999).

 

EN57-1571  
EN57-1571 w Warszawie, na Olszynce Grochowksiej, kilku torach postojowych dla paru jednostek (03.12.2000).   EN57-1571 in Warszawa Olszynka Grochowska emus resting point (December 12, 2000).

 

EN57-1585  
EN57-1585+EN57-1740 odjeżdża z Pruszkowa jako pociąg osobowy 209 z Warszawy Wschodniej do Łowicza Głównego (20.02.2000).   EN57-1585+EN57-1740 leaving Pruszkow, as the ordinary passenger train 209 from Warszawa Wschodnia to Lowicz Glowny (February 20, 2000).

 

EN57-1590  
EN57-1590 w wersji podrasowanej do quasi-dalekobieżnej, jako pociąg do Płocka, jeszcze w lokomotywowni na warszawskim Grochowie (03.12.2000).   EN57-1590 upgraded to quasi-IR emu, as a train to Plock, yet before leaving Warszawa Grochow emu depot (December 12, 2000).

 

EN57-1592  
EN57-1592 - porewizyjna świeżynka w lokomotywowni Warszawa Grochów (03.12.2000).   EN57-1592 few days after leaving overhauling workshop, in Warszawa Grochow depot (December 12, 2000).