EP05-23 |
|
EP05-23
z pociągiem ekspresowym tuż przed wjazdem do tunelu
średnicowego w Warszawie (15.07.1997). |
|
EP05-23
with an express train coming back from Central Main Line
is just about to enter the tunnel before Warszawa
Centralna station (July 15, 1997). |
|
EP05-23
w Krakowie Głównym, czekając na ekspres 'Małopolska'
z Przemyśla Głównego do Gdyni Głównej Osobowej
(19.08.1997). |
|
EP05-23
in Krakow Glowny waiting for the 'Malopolska' express
(from Przemysl Glowny) to continue its route (August 19,
1997). |
|
EP05-23
z pociągiem ekspresowym 4506 'Stoczniowiec' z Katowic do
Gdyni, w Warszawie Zachodniej (19.02.2000). |
|
EP05-23
with the express train 4506 'Stoczniowiec' from Katowice
to Gdynia Glowna, in Warszawa Zachodnia (February 19,
2000). |
|
EP05-23
wjeżdża do Warszawy Zachodniej z pociągiem ekxpresowym
3106 'Małopolska' z Przemyśla Głównego do Warszawy
Wschodniej. Lokomotywa przeszłanaprawę rewizyjną w
styczniu 2000 w ZNTK Gdańsk (20.02.2000). |
|
EP05-23
entering Warszawa Zachodnia with the express train 3106
'Malopolska' from Przemysl Glowny to Warszawa Wschodnia
(February 20, 2000). |
|
EP05-23
w hali lokomotywowni na warszawskiej Olszynce
Grochowskiej. Ten egzemplarz, wraz z numerem 16 jeszcze
ma przed sobą ostatki służby na PKP (03.12.2000). |
|
EP05-23
in Warszawa Olszynka Grochowska Depot's garage. Together
with EP05-16 they are two last working locos of that
historical class (December 03, 2000). |
|
EP05-23
z międzynarodowym pociągiem ekspresowym 108/14011
'Praha' z Warszawy Wschodniej do Pragi, przejeżdża
przez stację Warszawa Zachodnia (23.09.2001). |
|
EP05-23
with international express train 108/14011 'Praha' from
Warszawa Wschodnia to Praha hl.n., passing Warszawa
Zachodnia station (September 23, 2001). |
|
EP05-23
ekspresem 'Praha' do Pragi, w czasie niespodziewanego
postoju w Warszawie Zachodniej, spowodowanego poważną
awarią drzwi w pierwszym wagonie czeskim (23.09.2001). |
|
EP05-23
with international express train 108/14011 'Praha' from
Warszawa to Praha, during the unexpected stop at Warszawa
Zachodnia station, caused by the serious damage of one
door at first Czech wagon (September 23, 2001). |
|
|
|
|
|
EP05-23
i EP05-16 - obie odstawione w lokomotywowni na Olszynce
Grochowskiej w Warszawie (20.09.2002). |
|
EP05-23
and EP05-16, both unused for few months, now waiting for
their future at Warszawa Olszynka Grochowska depot (October
20, 2002). |