electric passenger locomotive EP07

 

EP07-301
EP07-301 z pociągiem ekspresowym 2503 'Nida' z Kielc do Gdyni, w Gdańsku - Zaspie (13.01.2002).   EP07-301 with express train 2503 'Nida' from Kielce to Gdynia, passing Gdansk Zaspa (January 13, 2002).
EP07-301 z ekspresem 15401 'Posejdon' z Warszawy do Gdyni, w trakcie krótkiego postoju w Malborku (10.03.2002).   EP07-301 with express train 15401 'Posejdon' from Warszawa Zachodnia to Gdynia, at Malbork station (March 10, 2002).
EP07-301 z pociągiem ekspresowym 2501 'Czartoryski' z Lublina do Gdyni, w Gdańsku Wrzeszczu (12.06.2002).   EP07-301 with express train 2501 'Czartoryski' Lublin - Gdynia, in Gdansk Wrzeszcz (June 12, 2002).
EP07-301 z pociągiem ekspresowym 51400 'Posejdon' z Gdyni Głównej do Warszawy Zachodniej, na szlaku między Orunią, a Lipcami w Gdańsku (21.06.2002).   EP07-301 with express train 51400 'Posejdon' from Gdynia to Warszawa, between Gdansk Orunia and Gdansk Lipce passenger stops (June 21, 2002).
EP07-301 z pociągiem ekspresowym 5100 "Neptun" z Gdyni do Warszawy, odjeżdża z Gdańska Oliwy (30.08.2002).   EP07-301 with express train 5100 "Neptun" Gdynia - Warszawa, leaving Gdansk Oliwa (August 30, 2002).
EP07-301 z pociągiem ekspresowym 5212 "Nida" z Gdyni do Kielc, podstawia się na stacji początkowej (11.01.2003).   EP07-301 with express train 5212 "Nida" Gdynia - Kielce, coming to Gdynia Glowna Osobowa platform, before start official passenger route (January 11, 2003).

 

EP07-311
EP07-311 z pociągiem InterCity 1507 'Kaszub' z Warszawy Zachodniej, późną wieczorową porą powracający do Gdyni, wjeżdżający na stację Gdańsk Oliwa (20.05.1998).   EP07-311 with IC 1507 'Kaszub' from Warszawa Zachodnia passing Gdansk Oliwa on its route to Gdynia Glowna (May 20, 1998).
EP07-311 z pociągiem ekspresowym 'Małopolska' do Przemyśla Głownego, przed odjazdem z Gdyni Głównej Osobowej (01.08.1998).   EP07-311 with an express train 'Malopolska' to Przemysl Glowny, before leaving Gdynia (August 01, 1998).
EP07-311 krótko po naprawie rewizyjnej i zmianie oświetlenia, w macierzystej lokomotywowni w Gdyni Grabówku (13.11.1999).   EP07-311 short after the repair and headlamps modernization, in its mother depot - Gdynia Grabowek (November 13, 1999).
EP07-311 zbliża się do Gdańska z pociągiem pospiesznym 75103 'Bachus' z Zielonej Góry i Jeleniej Góry do Gdyni (28.04.2001).   EP07-311 coming to Gdansk with fast passenger train 75103 'Bachus' from Zielona Gora and Jelenia Gora to Gdynia Glowna Osobowa (April 28, 2001).
EP07-311 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku (06.10.2001).   EP07-311 in Gdynia Grabowek depot (October 06, 2001).
EP07-311 i EP07-383 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku (31.08.2002).   EP07-311 and E07-383 at Gdynia Grabowek depot (August 31, 2002).

 

EP07-318
EP07-318 z MT Kraków, z pociągiem pospiesznym 43111 z Gliwic do Przemyśla Głównego, mija Żurawicę Rozrządową (03.07.1998).   EP07-318 - one of the two EP07s in Krakow Depot - with fast passenger train 43111 from Gliwice to Przemysl Glowny, passing without stop Zurawica Rozrzadowa, small station with big hump yard before Przemysl (July 03, 1998).

 

EP07-329
EP07-329 z Zakładu Taboru Gdynia, w oczekiwaniu na pracę (pociąg z Łodzi) stoi w szopie Bydgoskiej (22.11.1997).   EP07-329 from Gdynia Depot, in Bydgoszcz loco shed (November 22, 1997).
     
EP07-329 z ekspresem 5302 'Małopolska' do Przemyśla, w oczekiwaniu na odjazd w Gdyni Głównej Osobowej (17.04.1998).   EP07-329 from Gdynia Depot, with an express 5302 'Malopolska' from Gdynia Glowna Osobowa to Przemysl Glowny, before the beggining of its route (April 17, 1998).
EP07-329 z pociągiem ekspresowym 5702 'Bałtyk' mija Sopot Kamienny Potok (12.05.1999).   EP07-329 with express train 5702 'Baltyk' passing Sopot Kamienny Potok (May 12, 1999).
EP07-329 odjechał przed momentem z Cieplewa, z pociągiem osobowym 58422 z Gdyni do Szczecinka (11.05.2002).   EP07-329 with passenger train 58422 from Gdynia to Szczecinek, a while after depart from Cieplewo passenger stop (May 11, 2002).
EP07-329 z pociągiem osobowym 55427 'Liwa' z Grudziądza do Gdyni, odjeżdża z Gdańska Głównego (11.05.2002).   EP07-329 with passenger train 55427 'Liwa' from Grudziadz to Gdynia Glowna, leaving Gdansk Glowny (May 11, 2002).
EP07-329 z pociągiem ekspresowym 8400 'Słupia' z Kołobrzegu do Bielska Białej, na szlaku między przystankami osobowymi Różyny i Skowarcz (02.06.2002).   EP07-329 with express train 8400 'Slupia' from Kolobrzeg to Bielsko Biala Glowna, between Rozyny and Skowarcz passenger stops (June 02, 2002).

 

EP07-330
EP07-330 z pociągiem specjalnym, oficjalnie na trasie Hel-Warszawa Zachodnia, lecz praktycznie z Juraty do Warszawy Centralnej. Pociąg był wynajęty przez Polską Radę Biznesu, której uczestnicy, wraz z przedstawicielami Rządu RP, obradowali na Półwyspie. Skład obejmował: wagon-salonkę, wagon restauracyjny oraz dwa wagony pierwszej klasy (klimatyzowane) 'Ademnu' typu Z1. Pociąg został przyprowadzony do Gdyni przez diesla, a następnie z widoczną na zdjęciu lokomotywą podążył do stolicy bez zatrzymywania się po drodze (15.03.1998).   EP07-330 with the very special train no 51700/1, officially from Hel to Warszawa Zachodnia, practically from Jurata to Warszawa Centralna. The train was formed for the participants of the Polish Business Council conference and was consisted of one saloon car (first), one restaurant and conference car (2nd) and two cars of 1st class, of the brand new type 'Ademnu' (3rd and 4th). The train was brought to Gdynia by the diesel loco and then the loco was changed to this on the picture (from Gdynia Depot). The train hadn't to stop till Warszawa (March 15, 1998).
EP07-330 z pociągiem pospiesznym do Poznania Głównego, w Gdyni Głównej Osobowej (23.04.1998).   EP07-330 from Gdynia Depot with a fast passenger train from Gdynia Glowna Osobowa to Poznan Glowny, waiting in Gdynia (April 23, 1998).
EP07-330 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (29.09.2001).   EP07-330 in Gdynia Grabowek depot (September 29, 2001).
EP07-330 i EP07-372 mijają gdańskie Przymorze w drodze do Gdyni (02.03.2002).   EP07-330 and EP07-372 passing Gdansk Przymorze on their way to Gdynia (March 02, 2002).
EP07-330 i EP07-389 z pociągiem ekspresowym 5310 'Stoczniowiec' w Gdańsku Głównym (10.03.2002).   EP07-330 and EP07-389 with express train 5310 'Stoczniowiec' at Gdansk Glowny station (March 10, 2002).
EP07-330 odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza z pociągiem pospiesznyn 51114 'Biebrza' z Gdyni do Białegostoku i Mikołajek (06.07.2002).   EP07-330 with fast train 51114 'Biebrza' from Gdynia to Bialystok and Mikolajki, leaving Gdansk Wrzeszcz (July 06, 2002).

 

EP07-332
EP07-335

 

EP07-338
EP07-338 z pociągiem w Gdańsku Głównym (23.12.1997).   EP07-338 with a train in Gdansk Glowny (December 23, 1997).
EP07-338 z InterCity 1507 'Kaszub' z Warszawy Zachodniej, zbliża się do stacji Gdańsk Oliwa po torze niewłaściwym szlaku dwutorowego, na co wskazuje układ lamp na czole lokomotywy (18.05.1998).   EP07-338 with InterCity 1507 'Kaszub' from Warszawa Zachodnia to Gdynia Glowna Osobowa passing Gdansk Oliwa on the wrong track (so it has one headlamp white and one red, as the rules say) (May 18, 1998).
EP07-338 z pociągiem osobowym 2026 z Gdyni do Bydgoszczy, mija Subkowy (06.02.1999).   EP07-338 with a train 2028 passing Subkowy (February 06, 1999).
EP07-338 z pociągiem ekspresowym 5402 'Klimczok' z Gdyni do Bielska Białej, mija Miłobądz (19.01.2002).   EP07-338 with express train 5402 'Klimczok' from Gdynia to Bielsko Biala, passing Milobadz (January 19, 2002).
EP07-338 z pociągiem ekspresowym 8400 'Słupia' z Kołobrzegu do Bielska Białej, zbliża się do przystanku Lisewo, opuszczając most na Wiśle (07.06.2002).   EP07-338 with express train 8400 'Slupia' from Kolobrzeg to Bielsko Biala, approaching Lisewo passenger stop, while leaving long bridge over Wisla river (June 07, 2002).
EP07-338 z pociągiem pospiesznym 51115 "Biebrza" z Gdyni do Białegostoku, mija Zielonkę Pasłęcką (24.12.2002).   EP07-338 with fast train 51115 'Biebrza' Gdynia - Bialystok, passing Zielonka Paslecka, near Elblag (December 24, 2002).

 

EP07-339
EP07-339 - świeżo po modernizacji wykonanej w ZNTK Nowy Sącz SA, przetaczany w lokomotywowni Gdynia Grabówek (07.12.2001).   EP07-339 several days after modernization (performed in Nowy Sacz overhauling workshop) being switched in Gdynia depot (December 07, 2001).
     
EP07-338+EP07-361 z pociągiem ekspresowym 5310 'Stoczniowiec' z Gdyni do Krakowa, w okolicach p.o. Skowarcz (02.06.2002).   EP07-339+EP07-361 with express train 5310 'Stoczniowiec' from Gdynia to Krakow, near Skowarcz passenger stop (June 02, 2002).

 

EP07-340
EP07-340 z CM Katowice w czasie całodziennego postoju w lokomotywowni na gdyńskim Grabówku (22.01.2000).   EP07-340 from Depot Katowice, during the whole day off in Gdynia Grabowek Depot (January 22, 2000).

 

EP07-344
EP07-344 w wagonowni Warszawa Szczęśliwice (25.03.2003).   EP07-344 at Warszawa Szczesliwice car depot (March 25, 2003).

 

EP07-346
EP07-346 z pociągiem pospiesznym 15115 "Biebrza", do Gdyni, w oczekiwaniu na spóźniony pociąg skomunikowany w Białymstoku (04.01.2003).   EP07-346 with fast train 15115 "Biebrza" to Gdynia, waiting for delayed fast train from Bydgoszcz in Bialystok (January 04, 2003).

 

EP07-347

 

EP07-350
EP07-350 z MT Szczecin (sekcja Szczecin Port Centralny), przed chwilą odczepiony od pociągu pospiesznego, jadący wolno po bocznym torze w Poznaniu Głównym (05.06.1998).   EP07-350 from Szczecin Depot, decoupled a while ago from the fast passenger train, going on a side track in Poznan Glowny (June 05, 1998).
EP07-350 z pociągiem pospiesznym 85100 'Gryf' ze Szczecina do Olsztyna, odjeżdża z Pruszcza Gdańskiego (17.02.2002).   EP07-350 with fast passenger train 85100 'Gryf' from Szczecin Glowny to Olsztyn Glowny, leaving Pruszcz Gdanski (February 17, 2002).