EP07-401 |
|
EP07-401
mijający zamknięty na początku lat 90-tych przystanek
osobowy Gdańsk Święty Wojciech (30.10.1997). |
|
EP07-401
passing the closed-down Gdansk Swiety Wojciech passenger
stop (October 30, 1997). |
|
EP07-401
w Gdyni Głównej z pociągiem osobowym do Zduńskiej
Woli Południowej (25.01.1998). |
|
EP07-401
with passenger train from Gdynia Glowna Osobowa to
Zdunska Wola Poludniowa, waiting for the depart in Gdynia
Glowna (January 25, 1998). |
|
|
|
|
|
EP07-401+EU07-242
(obie z Zakładu Taboru Gdynia) na czele pociągu
osobowego 2026 z Gdynia Gółwnej Osobowej do Bydgoszczy
Głównej, zbliżający się do stacji Gdańsk Oliwa.
Zagadka podwójnej trakcji tego pociągu polega na
zepsutym obiegu składów spowodowanym drastycznym
obniżeniem prędkości szlakowej na obszarze Śląskiej
DOKP. W wyniku tego, opóźnienia dostał pociąg
Katowice-Gdynia, łączony w Bydgoszczy z pociągiem
Łódź Kaliska-Gdynia. Aby nie powodować opóźnień
łódzkiej części pociągu, jedna lokomotywa jest
podsyłana do Bydgoszczy tym osobowym, po czym wraca z
pociągiem z Łodzi (12.03.1998). |
|
EP07-401+EU07-242
(both from Gdynia Joint Depot) hauling the passenger
train no. 2026 from Gdynia Glowna Osobowa to Bydgoszcz
Glowna, now passing Gdansk Oliwa. The second loco isn't
for improve the motive/braking power, but it must be
taken to Bydgoszcz, where the joint fast train from
Gdynia Glowna to Katowice and Lodz Kaliska comes, then
the train is decoupled and this is why two locos are
needed. The solution would be assigning the passenger
locomotives to Bydgoszcz Depot (March 12, 1998). |
|
EP07-401
z pociągiem ekspresowym 3503 'Małopolska' z Przemyśla
Głównego do Gdyni Głównej Osobowej, wjeżdża do
Gdańska Głównego (01.07.2000). |
|
EP07-401
with express train 3503 'Maloplska' from Przemysl Glowny,
entering Gdansk Glowny (July 01, 2000). |
|
EP07-401
z nowym pociągiem osobowym 77426 z Gdyni do Chojnic, na
szlaku pomiędzy Orunią a Lipcami (10.06.2001). |
|
EP07-401
with the new passenger train - 77426, from Gdynia to
Chojnice, now between Gdansk Orunia and Gdansk Lipce
passenger stops (July 10, 2001). |
|
EP07-401
z tyłu oraz EU07-423 z przodu - (odsył loków z Tczewa
do Gdyni) - wjeżdżają do Gdańska (10.06.2001). |
|
EP07-401
hauled by EU07-423 - both are returning to Gdynia from
Tczew, now closing up to Gdansk (July 10, 2001). |
|
EP07-401
zbliża się do Różyn z pociągiem 55427 Liwa z
Grudziądza do Gdyni Głównej (14.06.2001). |
|
EP07-401
with passenger train 55427 Liwa from Grudziadz to Gdynia,
coming to Rozyny (July 14, 2001). |
|
EP07-401
na przedmieściach Gdańska z pociągiem pospiesznym
58111 'Pobrzeże' z Tczewa do Kołobrzegu (18.10.2001). |
|
EP07-401
with fast passenger train 58111 'Pobrzeze' from Tczew to
Kolobrzeg, closing up to Gdansk (October 18, 2001). |
|
EP07-401
z pociągiem 20124 (Gdynia - Bydgoszcz) w Gdyni
Grabówku, jeszcze przed podstawieniem składu w
gdyńskie perony (13.01.2002). |
|
EP07-401
with train 20124 in Gdynia Grabowek, yet before
'official' bringing the train to the platform at Gdynia
station (January 13, 2002). |
|
EP07-401
z pociągiem ekspresowym 5402 'Klimczok' z Gdyni do
Bielska Białej, mija Pruszcz Gdański (17.02.2002). |
|
EP07-401
with express 5402 'Klimczok' from Gdynia to Bielsko
Biala, passing Pruszcz Gdanski (February 17, 2002). |
|
EP07-401
z pociągiem pospiesznym 58111 'Pobrzeże' z Tczewa do
Kołobrzegu, wjeżdża do Pszczółek (11.05.2002). |
|
EP07-401
with fast passenger train 58111 'Pobrzeze' from Tczew to
Kolobrzeg, entering Pszczolki (May 11, 2002). |
|
EP07-401
z pociągiem pospiesznym 55107 'Tur' z Chojnic do Gdyni,
mija stację Gdańsk Południe (06.07.2002). |
|
EP07-401
with fast train 55107 'Tur' from Chojnice to Gdynia,
passing Gdansk Poludnie freight yard (July 06, 2002). |
|
EP07-401
z pociągiem ekspresowym 5412 "Skarbek" z Gdyni
do Gliwic, mija Kołoząb, nieopodal Mikołajek
Pomorskich (02.03.2003). |
|
EP07-401
with express train 5412 "Skarbek" from Gdynia
to Gliwice, passing Kolozab village near Mikolajki
Pomorskie (March 02, 2003). |