electric freight locomotive ET21

 

ET21-151 +1992 (MD Wrocław Główny)
ET21-152 +1981 (MD Kutno)
ET21-153 +1992 (MD Kraków Prokocim)
ET21-154 +1992 (MD Wałbrzych)
ET21-155 +1992 (MD Kraków Prokocim)
ET21-156 +1999 (CM Kraków)
ET21-157 +1995 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-158 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ET21-159 +1987 (MD Kraków Prokocim)
ET21-160 +1992 (MD Kluczbork)
ET21-161 +1997 (MD Kraków Prokocim)
ET21-162 +1993 (MD Legnica)
ET21-163 +1994 (MD Wałbrzych)
ET21-164 +1996 (MD Legnica)
ET21-165 +1993 (MD Wrocław Brochów)

 

ET21-166 +1999 (CM Wrocław)
ET21-166 z MT Wrocław Południe, w rzędzie nieużywanych osiołków w Jaworzynie Śląskiej (15.05.1999).   ET21-166 as one of few resting ET21s in Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).
ET21-166 odstawiony w stanie bardzo zaawansowanej ruiny, hen za szopą w Wałbrzychu (27.04.2000).   ET21-166 this time spotted at Walbrzych depot, together with other ET21-scrap (April 27, 2000).

 

ET21-167 +1993 (MD Kraków Prokocim)
ET21-168 +1993 (MD Inowrocław)
ET21-169 +1994 (MD Tarnów)
ET21-170 +1993 (MD Czechowice Dziedzice)
ET21-171 +1996 (MD Wałbrzych)
ET21-172 +1997 (MD Tarnowskie Góry)
ET21-173 +1996 (MD Czechowice Dziedzice)
ET21-174 +1987 (MD Zebrzydowice)
ET21-175 +1996 (MD Czechowice Dziedzice)
ET21-176 +1993 (MD Legnica)
ET21-177 +1993 (MD Kraków Prokocim)
ET21-178 +1992 (MD Wałbrzych)
ET21-179 +1996 (MD Czechowice Dziedzice)
ET21-180 +1992 (MD Wałbrzych)

 

ET21-181 +1999 (MZ Nowy Sącz)
ET21-181 mija przejazd kolejowy na przedmieściach Nowego Sącza w niedzielne południe (10.08.1997).   ET21-181 passing the railroad crossing on sunday noon in Nowy Sacz (August 10, 1997).
ET21-181 jako popych do pociągu towarowego opuszczającego Nowy Sącz i jadącego w kierunku Tarnowa (19.07.1998).   ET21-181 pushing the freight leaving Nowy Sacz (July 19, 1998).

 

ET21-182 +1998 (MT Tarnów)
ET21-183 +1993 (MD Tarnów)

 

ET21-184 +1998 (MT Tarnów)
ET21-184 w Nowym Sączu (30.06.1998).   ET21-184 in Nowy Sacz (June 30, 1998).
ET21-184+ET21-272 zjeżdżają z góry w Kamionce Wielkiej, kierując się w stronę Nowego Sącza (09.07.1998).   ET21-184+ET21-272, going downhill in Kamionka Wielka (July 09, 1998).

 

ET21-185 +1996 (MD Kraków Prokocim)
ET21-186 +1996 (MD Wałbrzych)

 

ET21-187 +2001 (CM Nowy Sącz)
ET21-187 mija samotnie nowosądecką dzielnicę Zawada, jadąc w stronę stacji kolejowej (24.07.1997).   ET21-187 passing lonely Nowy Sacz Zawada towards the station (July 24, 1997).
ET21-187 opuszcza Nowy Sącz z pociąiem towarowym na południe - najprawdopodobnie zmierzającym do Hanisk koło Koszyc (02.08.2000).   ET21-187 leaving Nowy Sacz with the freight probably to Haniska pre Kosice (August 02, 2000).
ET21-187 z pociągiem towarowym wyjeżdża ze stacji Bobowa w kierunku południowym (09.08.2000).   ET21-187 with a freight towards south, leaving Bobowa station (August 09, 2000).
ET21-187 z pociągiem towarowym nieopodal Żegiestowa (10.08.2000).   ET21-187 with a freight train near Zegiestow (August 10, 2000).

 

ET21-188 +2000 (CM Nowy Sącz)
ET21-188+EU07-238 wjeżdżają do Stróży jako pociąg pospieszny 31112 'Wetlina' z Zagórza do Warszawy Wschodniej. Druga lokomotywa pojedzie po zmianie czoła na północ, zaś ET21 poczeka na pospieszny 'Połoniny', który do Stróży przyjedzie zczepiony z pociągiem międzynarodowym 'Tarnovia' (19.02.2000).   ET21-188+EU07-238 with the fast passenger train 31112 'Wetlina' from Zagorz to Warszawa Wschodnia, entering Stroze. The second loco will change the direction and take this train towards north, and ET21 will wait for the fast passenger train 'Poloniny', that comes here together with international 'Tarnovia' fast passenger train (February 19, 2000).
ET21-188 z pociągiem towarowym, jeszcze przed podczepieniem przyprzęgu i popychu w Nowym Sączu (02.08.2000).   ET21-188 with a freight in Nowy Sacz, yet before coupling the pusher and the second puller (August 02, 2000).

 

ET21-189 +1992 (MD Jelenia Góra)
ET21-190 +1992 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-191 +1996 (MD Czechowice Dziedzice)
ET21-192 +1994 (MD Jelenia Góra)
ET21-193 +1996 (MD Czechowice Dziedzice)
ET21-194 +1997 (MD Wałbrzych)
ET21-195 +1998 (MT Łazy)
ET21-196 +1992 (MD Czechowice Dziedzice)
ET21-197 +1997 (MD Wałbrzych)
ET21-198 +1992 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-199 +1994 (MT Zajączkowo Tczewskie)

 

ET21-200 +1999 (MZ Nowy Sącz)
ET21-200 w Nowym Sączu Zawadzie, pchający pociąg towarowy ciągnięty przez dwie lokomotywy tej samej serii (24.07.1997).   ET21-200 in Nowy Sacz Zawada, pushing the freight train, that is pulled by two ET21s (July 24, 1997).
ET21-200+ET21 - obie z MT Tarnów i niedługi pociąg towarowy w Nowym Sączu (24.07.1997).   ET21-200 with the second locomotive of that class (both from Tarnow Shed) and some freight cars in Nowy Sacz Zawada (July 24, 1997).
ET21-200 jako popych, niezbędny właśnie przy podjeździe pod tę górę, zaczynającą się w Kamionce Wielkiej (11.07.1998).   ET21-200 as the pusher, necessary while going up that hill, passing Kamionka Wielka (July 11, 1998).
ET21-200+ET21-228 z towarowym wjeżdżającym do Nowego Sącza (17.07.1998).   ET21-200+ET21-228 with the freight entering Nowy Sacz station (July 17, 1998).