ET21-272 |
|
ET21-272
w Nowym Sączu (30.06.1998). |
|
ET21-272
in Nowy Sacz (June 30, 1998). |
|
ET21-272
w Nowym Sączu (06.07.1998). |
|
ET21-272
in Nowy Sacz (July 06, 1998). |
|
ET21-272
oraz dwie maszyny świeżo po rewizji na haku - katowicka
SM42-1049 i czechowcka SM31-052, mijają Kamionkę
Wielką (17.07.2001). |
|
ET21-272
and post-overhauled (in Nowy Sacz Workshop)
SM42-1049+SM31-052 in Kamionka Wielka, going north (July
17, 2001). |
|
ET21-272
na czele jedenastu wagonów w drodze do nowosądeckiego
ZNTK-u u podnóża Pętli Grybowskiej, nieopodal wsi
Siołkowa. No i na końcu nieoczekiwanie doczepiona
lokomotywa pchająca - ET21-548 (19.07.2001). |
|
ET21-272
heading eleven empty passenger coaches on their way to
Nowy Sacz Overhauling Workshop, passing Siolkowa village
between Grybow and Ptaszkowa stations. Additional
surprise is at the end of this interestin train -
ET21-548 as the pusher (July 19, 2001). |
|
ET21-272
luzem w Ptaszkowej podąża w kierunku Stróży
(19.07.2001). |
|
ET21-272
in Ptaszkowa, going towards Stroze (July 19, 2001). |
|
ET21-272
z lekkim pociągiem (brak przyprzęgu i popychu)
wjeżdżającym do Kamionki Wielkiej (19.07.2001). |
|
ET21-272
with apparently light train (no doubleheading or pushing)
entering Kamionka Wielka station (July 19, 2001). |
|
ET21-272
manewruje w Nowym Sączu, oświetlona jak do jazdy
pociągowej (25.07.2001). |
|
ET21-272
switching in Nowy Sacz, though the headlamps indicate the
train-type move (July 25, 2001). |
|
ET21-272
odgrywająca mały epizod w powodziowym ruchu kolei w
Małoposlce - podczepiona w Nowym Sączu do składu
pociągu 'Karpaty' do Bukaresztu i Lokoshazy, za chwilę
podstawi skład na peron, po czym - po przyjeździe
zastępczego składu z pasażerami z Warszawy, uda si w
dalszą podróż na południe (25.07.2001). |
|
ET21-272
in Nowy Sącz, coupled to four coaches of 'Karpaty' train
to Bucuresti Nord and Lokoshaza. In a while the train
will bring itself to the platform and in next while, when
the substitutional train with passenger from Warszawa
comes, 'Karpaty' will have to take not only the
passengers going to Slovakia, Hungary or Romania, but
those to Krynica too, usually taking places in additional
wagons of Ernest Malinowski express train. So much
explaination for just one cause - flood in Southern
Poland (July 25, 2001). |
|
ET21-272
odjeżdża z Nowego Sącza na popychu pociągu towarowego
(11.08.2002). |
|
ET21-272
leaving Nowy Sacz, as the pusher of the freight (August
11, 2002). |