electric freight locomotive ET21

 

ET21-251 +1995 (MD Wałbrzych)
ET21-252 +1994 (MD Tarnów)
ET21-253 +1993 (MD Kraków Prokocim)
ET21-254 +1994 (MT Inowrocław)
ET21-255 +1994 (MD Legnica)
ET21-256 +1996 (MD Kamieniec Ząbkowicki)
ET21-257 +1998 (MT Wrocław Południe)
ET21-258 +1998 (MT Tarnów)
ET21-259 +1993 (MD Rybnik)

 

ET21-260 +1999 (CM Kraków)
ET21-260 w lokomotywowni Kraków Prokocim (13.08.2000).   ET21-260 in Krakow Prokocim depot (August 13, 2000).

 

ET21-261
ET21-261 w lokomotywowni Kraków Prokocim (13.08.2000).   ET21-261 in Krakow Prokocim depot (August 13, 2000).
ET21-261 w lokomotywowni Kraków Prokocim (03.08.2002).   ET21-261 in Krakow Prokocim depot (August 03, 2002).

 

ET21-262 +1994 (MT Zajączkowo Tczewskie)
ET21-263 +1991 (MD Kraków Prokocim)

 

ET21-264 +2000 (CM Kraków)
ET21-264 w lokomotywowni Kraków Prokocim (13.08.2000).   ET21-264 in Krakow Prokocim depot (August 13, 2000).

 

ET21-265 +1998 (MT Kraków)
ET21-266 +1992 (MD Inowrocław)

 

ET21-267
ET21-267 w Jaśle (01.07.1998).   ET21-267 in Jaslo (July 01, 1998).
ET21-267 manewruje w Nowym Sączu (01.08.2000).   ET21-267 switching in Nowy Sacz (August 01, 2000).
ET21-267 popycha pociąg towarowy w Nowym Sączu Zawadzie (01.08.2000).   ET21-267 pushing the freight in Nowy Sacz Zawada (August 01, 2000).
ET21-267+ET21-244 z pociągiem towarowym w Nowym Sączu Jamnicy - tuż za mostem nad rzeczką Kamienicą. Podwójna trakcja ET21 na 'kryniczance' to jednak już rzadkość w dobie intensywnej eksploatacji 'dżamników' (ET41) (01.08.2000).   ET21-267+ET21-244 with the freight in Nowy Sacz Jamnica, at the bridge over Kamienica river. Double ET21-class puller is a rare picture now, when ET41-class freight locomotives are often used for Nowy Sacz-Stroze part of Tarnow-Krynica line (August 01, 2000).
ET21-267+ET21-630 z pociągiem towarowym wspina się pod Górę w Kamionce Wielkiej (03.08.2000).   ET21-267+ET21-630 with the freight, going uphill in Kamionka Wielka (August 03, 2000).
ET21-267 z pociągiem towarowym wyjeżdża z Wilczysk (09.08.2000).   ET21-267 with the freight train leaving Wilczyska village (August 09, 2000).
ET21-267 jako popych pociągu towarowego u podnóża Pętli Grybowskiej, nieopodal wsi Siołkowa (23.07.2001).   ET21-267 as the pusher of a freight train passing Siolkowa - a village, near which the track is turning 180 degrees (July 23, 2001).
ET21-267 samotnie wyjeżdża z Nowego Sącza w kierunku na Stróże. Wzrastająca liczba lokomotyw luzem pomiędzy Sączem, a Stróżami świadczy o małej liczbie czynnych lokomotyw ET21 w CM Nowy Sącz (w istocie czynnych jest zaledwie 13 sztuk) (26.07.2001).   ET21-267 lonely leaving Nowy Sacz, going towards Stroze - probably a pusher is needed there (July 26, 2001).

 

ET21-268 +1998 (MT Łazy)
ET21-269 +1993 (MD Zajączkowo Tczewskie)

 

ET21-270
ET21-270 z pociągiem towarowym w Bobowej (19.02.2000).   ET21-270 with a freight train in Bobowa (February 19, 2000).
ET21-270 z pociągiem towarowym bez przyprzęgu wyjeżdża z Nowego Sącza w kierunku Stróży (01.08.2000).   ET21-270 with a freight train and without the additional puller, leaving Nowy Sacz towards Stroze (August 01, 2000).
ET21-270 bardzo wyjątkowo zatrudniony do połączonych pociągów pasażerskich z Warszawy Wschodniej: 389/33007 'Karpaty' do Bukaresztu oraz Ex 1313 'Ernest Malinowski' do Krynicy. Lokomotywa awaryjnie zastąpiła zdefektowaną EU07, którą wyprzęgnięto w Tarnowie. Na zdjęciu całe to towarzystwo mija Tuchów (06.08.2000).   ET21-270 passing Tuchow, exceptionally employed to joined fast passenger 389/33007 'Karpaty' to Bucuresti Nord and express 1313 'Ernest Malinowski' to Krynica (both from Warszawa Wschodnia). ET21-loco replaced an EU07 unit, that broke down before reaching Tarnow (August 06, 2000).

 

ET21-271 +1992 (MD Jaworzno Szczakowa)

 

ET21-272
ET21-272 w Nowym Sączu (30.06.1998).   ET21-272 in Nowy Sacz (June 30, 1998).
ET21-272 w Nowym Sączu (06.07.1998).   ET21-272 in Nowy Sacz (July 06, 1998).
ET21-272 oraz dwie maszyny świeżo po rewizji na haku - katowicka SM42-1049 i czechowcka SM31-052, mijają Kamionkę Wielką (17.07.2001).   ET21-272 and post-overhauled (in Nowy Sacz Workshop) SM42-1049+SM31-052 in Kamionka Wielka, going north (July 17, 2001).
ET21-272 na czele jedenastu wagonów w drodze do nowosądeckiego ZNTK-u u podnóża Pętli Grybowskiej, nieopodal wsi Siołkowa. No i na końcu nieoczekiwanie doczepiona lokomotywa pchająca - ET21-548 (19.07.2001).   ET21-272 heading eleven empty passenger coaches on their way to Nowy Sacz Overhauling Workshop, passing Siolkowa village between Grybow and Ptaszkowa stations. Additional surprise is at the end of this interestin train - ET21-548 as the pusher (July 19, 2001).
ET21-272 luzem w Ptaszkowej podąża w kierunku Stróży (19.07.2001).   ET21-272 in Ptaszkowa, going towards Stroze (July 19, 2001).
ET21-272 z lekkim pociągiem (brak przyprzęgu i popychu) wjeżdżającym do Kamionki Wielkiej (19.07.2001).   ET21-272 with apparently light train (no doubleheading or pushing) entering Kamionka Wielka station (July 19, 2001).
ET21-272 manewruje w Nowym Sączu, oświetlona jak do jazdy pociągowej (25.07.2001).   ET21-272 switching in Nowy Sacz, though the headlamps indicate the train-type move (July 25, 2001).
ET21-272 odgrywająca mały epizod w powodziowym ruchu kolei w Małoposlce - podczepiona w Nowym Sączu do składu pociągu 'Karpaty' do Bukaresztu i Lokoshazy, za chwilę podstawi skład na peron, po czym - po przyjeździe zastępczego składu z pasażerami z Warszawy, uda si w dalszą podróż na południe (25.07.2001).   ET21-272 in Nowy Sącz, coupled to four coaches of 'Karpaty' train to Bucuresti Nord and Lokoshaza. In a while the train will bring itself to the platform and in next while, when the substitutional train with passenger from Warszawa comes, 'Karpaty' will have to take not only the passengers going to Slovakia, Hungary or Romania, but those to Krynica too, usually taking places in additional wagons of Ernest Malinowski express train. So much explaination for just one cause - flood in Southern Poland (July 25, 2001).
ET21-272 odjeżdża z Nowego Sącza na popychu pociągu towarowego (11.08.2002).   ET21-272 leaving Nowy Sacz, as the pusher of the freight (August 11, 2002).

 

ET21-273 +1987 (MD Warszawa Odolany)

 

ET21-274 +1999 (CM Wrocław)
ET21-274 w lokomotywowni w Wałbrzychu oczekuje najprawdopodobniej na palnik złomiarza (27.04.2000).   ET21-274 at Walbrzych depot, probably waiting for being cut (April 27, 2000).

 

ET21-275 +1995 (MD Wałbrzych)
ET21-276 +1992 (MD Zajączkowo Tczewskie)
ET21-277 +1996 (MD Wałbrzych)
ET21-278 +1992 (MD Wrocław Główny)
ET21-279 +1996 (MD Kamieniec Ząbkowicki)
ET21-280 +1998 (MT Wrocław Południe)
ET21-281 +1990 (MD Czechowice Dziedzice)
ET21-282 +1978 (MD Czechowice Dziedzice)
ET21-283 +1992 (MD Kraków Prokocim)
ET21-284 +1992 (MD Wałbrzych)
ET21-285 +1989 (MD Bytom)
ET21-286 +1998 (MT Wrocław Południe)
ET21-287 +1992 (MD Wałbrzych)
ET21-288 +1993 (MD Wrocław Główny)
ET21-289 +1998 (MT Wrocław Zachód)
ET21-290 +1992 (MD Wałbrzych)
ET21-291 +1998 (MT Kraków)
ET21-292 +1992 (MD Bydgoszcz Wschód)
ET21-293 +1968 (MD Kutno)
ET21-294 +1996 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-295 +1993 (MD Inowrocław)
ET21-296 +1992 (MD Toruń)
ET21-297 +1995 (MD Legnica)
ET21-298 +1992 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-299 +1994 (MD Wrocław Brochów)
ET21-300 +1993 (MD Inowrocław)