ET21-345 |
|
ET21-345
luzem w Stróżach (14.02.2000). |
|
ET21-345
alone in Stroze (February 14, 2000). |
|
ET21-345
z pociągiem towarowym w Stróżach (19.02.2000). |
|
ET21-345
with a freight train in Stroze (February 19, 2000). |
|
ET21-345
z pociągiem towarowym w Stróżach (09.08.2000). |
|
ET21-345
with a freight train in Stroze (August 09, 2000). |
|
ET21-345
z pociągiem towarowym w Stróżach (12.08.2000). |
|
ET21-345
with a freight train in Stroze (August 12, 2000). |
|
ET21-345+ET21-630
z pociągiem towarowym wyjechawszy przed minutą z
Grybowa i udającym się w stronę Nowego Sącza
(15.08.2000). |
|
ET21-345+ET21-630
with a freight train that left Grybow minute ago and now
is going towards Nowy Sacz (August 15, 2000). |
|
ET21-345
jako popych pociągu towarowego (codziennie planowo
prowadzonego podwójną trakcją ET21) wyjeżdżającego
z Nowego Sącza - teraz przejeżdżającego nad oddaną
rok temu do użytku obwodnicą drogową Nowego Sącza
(15.08.2000). |
|
ET21-345
as a pusher of a freight leaving Nowy Sacz - now passing
over the new Nowy Sacz by-pass (August 15, 2000). |
|
ET21-345
manewruje w Nowym Sączu (09.08.2002). |
|
ET21-345
switching at Nowy Sacz (August 09, 2002). |
|
ET21-345
odjeżdża z Nowego Sącza jako popych pociągu
towarowego (09.08.2002). |
|
ET21-345
pushing the freight train leaving Nowy Sacz (August 09,
2002). |