electric freight locomotive ET21

 

ET21-301 +1993 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-302 +1993 (MT Zduńska Wola Karsznice)

 

ET21-303 +1999 (MZ Tarnów)
ET21-303 z pociągiem towarowym w Stróżach (13.07.1998).   ET21-303 with freight train in Stroze (July 13, 1998).

 

ET21-304 +1994 (MT Bydgoszcz)
ET21-305 +1996 (MT Bydgoszcz)
ET21-306 +1994 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-307 +1996 (MD Jaworzno Szczakowa)

 

ET21-308 +1999 (CM Wrocław)
ET21-308 obok szopy w Wałbrzychu, jednak nie wydaje się by zdatny do użytku (27.04.2000).   ET21-308 near Walbrzch depot, doesn't look like it could work any more (April 27, 2000).

 

ET21-309
ET21-310 +1999 (CM Łazy)

 

ET21-311 +1999 (CM Wrocław)
ET21-311 w Jaworzynie Śląskiej (15.05.1999).   ET21-311 from Wrocław Południe Joint Depot, in Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).

 

ET21-312 +1998 (MT Wrocław Południe)
ET21-313 +1998 (MT Wrocław Zachód)
ET21-314 +1997 (MD Wałbrzych)
ET21-315 +1993 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-316 +1996 (MD Legnica)
ET21-317 +1993 (MD Jasło)
ET21-318 +1991 (MD Karsznice)

 

ET21-319 +1999 (CM Wrocław)
ET21-319 pośród innych złomów tego typu za szopą w Wałbrzychu (27.04.2000).   ET21-319 among other ET21-scrap in Walbrzych depot (April 27, 2000).

 

ET21-320 +1992 (MD Wałbrzych)
ET21-321 +1996 (MD Kluczbork)
ET21-322 +1994 (MT Zajączkowo Tczewskie)
ET21-323 +1993 (MD Tarnów)

 

ET21-324 +1999 (CM Wrocław)
ET21-324 w lokomotywowni Legnica (15.12.2002).   ET21-324 at Legnica depot (December 15, 2002).

 

ET21-325 +1993 (MD Zajączkowo Tczewskie)

 

ET21-326 +1999 (CM Wrocław)
ET21-326 i inne kanty nieopodal wachlarzu w Wałbrzychu (10.02.2001).   ET21-326 and other 'brothers' near Walbrzych depot's roundhouse (February 10, 2001).

 

ET21-327 +1992 (MD Wałbrzych)
ET21-328 +1992 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-329 +1993 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-330 +1992 (MT Zduńska Wola Karsznice)

 

ET21-331
ET21-331 w lokomotywowni Jelenia Góra. Lokomotywa odmalowana na wzór sprzed lat przez kilka miesięcy pełniła regularną służbę w ruchu pasażerskim (15.12.2002).   ET21-331 at Jelenia Gora depot. The loco has been restoring to the livery from the past by the group of railfans supported by the depot's staff (December 15, 2002).

 

ET21-332 +1998 (MT Nowy Sącz)
ET21-333 +1994 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-334 +1994 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-335 +1993 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-336 +1994 (MD Rybnik)

 

ET21-337
ET21-337 jako popychacz pociągu towarowego, mijającego właśnie Kamionkę Wielką (09.07.1998).   ET21-337 as the pusher of the freight, passing Kamionka Wielka (July 09, 1998).
ET21-337 na popychu pociągu towarowego ciągniętego przez ET41 (15.02.2000).   ET21-337 working as a pusher of a freight train pulling by ET41-class locomotive (February 15, 2000).
ET21-337 manewruje w Nowym Sączu (06.08.2000).   ET21-337 switching in Nowy Sacz (August 06, 2000).
ET21-337 jako popych pociągu towarowego ciągnionego przez lokomotywę ET41 (doskonale widoczną z lewej strony) mijającego wioskę Biała Niżna przed Grybowem (09.08.2000).   ET21-337 as a pusher of a freight hauled by ET41-class unit (see the left side of the picture) passing Biala Nizna before Grybow (August 09, 2000).

 

ET21-338 +1993 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-339 +1994 (MT Zduńska Wola Karsznice)

 

ET21-340 +2000 (CM Nowy Sącz)
ET21-340 z pociąiem towarowym z Jasła wjeżdża do Stróży (14.02.2000).   ET21-340 with a freight train from Jaslo, entering Stroze (February 14, 2000).
ET21-340 targana przez SM42-342 w lokomotywowni Jasło. Takie targanie (i ogólny wygląd lokomotywy) raczej nie wróży dla niej nic dobrego... (17.08.2000).   ET21-340 switched by SM42-342 in Jaslo depot. Probably the loco will be taken to a side track and left for later parts removal (August 17, 2000).

 

ET21-341 +1998 (MT Wrocław Zachód)
ET21-342 +1993 (MD Jasło)
ET21-343 +1998 (MT Tarnów)
ET21-344 +1998 (MT Wrocław Południe)

 

ET21-345
ET21-345 luzem w Stróżach (14.02.2000).   ET21-345 alone in Stroze (February 14, 2000).
ET21-345 z pociągiem towarowym w Stróżach (19.02.2000).   ET21-345 with a freight train in Stroze (February 19, 2000).
ET21-345 z pociągiem towarowym w Stróżach (09.08.2000).   ET21-345 with a freight train in Stroze (August 09, 2000).
ET21-345 z pociągiem towarowym w Stróżach (12.08.2000).   ET21-345 with a freight train in Stroze (August 12, 2000).
ET21-345+ET21-630 z pociągiem towarowym wyjechawszy przed minutą z Grybowa i udającym się w stronę Nowego Sącza (15.08.2000).   ET21-345+ET21-630 with a freight train that left Grybow minute ago and now is going towards Nowy Sacz (August 15, 2000).
ET21-345 jako popych pociągu towarowego (codziennie planowo prowadzonego podwójną trakcją ET21) wyjeżdżającego z Nowego Sącza - teraz przejeżdżającego nad oddaną rok temu do użytku obwodnicą drogową Nowego Sącza (15.08.2000).   ET21-345 as a pusher of a freight leaving Nowy Sacz - now passing over the new Nowy Sacz by-pass (August 15, 2000).
ET21-345 manewruje w Nowym Sączu (09.08.2002).   ET21-345 switching at Nowy Sacz (August 09, 2002).
ET21-345 odjeżdża z Nowego Sącza jako popych pociągu towarowego (09.08.2002).   ET21-345 pushing the freight train leaving Nowy Sacz (August 09, 2002).

 

ET21-346 +1993 (MD Inowrocław)
ET21-347 +1987 (MD Kraków Prokocim)
ET21-348 +1993 (MD Rybnik)
ET21-349 +1999 (MZ Łazy)

 

ET21-350
ET21-350 wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej z pociągiem towarowym (15.05.1999).   ET21-350 with freight entering Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).
ET21-350 wyjeżdża z lokomotywowni Wrocław Brochów przed podpięciem do pociągu towarowego (11.02.2001).   ET21-350 switching in Wroclaw Brochow, before being coupled to the freight train (February 11, 2001).