ET21-430 |
|
ET21-430
z wagonami ze zbożem w Grybowie (13.07.1998). |
|
ET21-430
with the grain-cars in Grybow (July 13, 1998). |
|
ET21-430+ET21-456
z węglarkami w Nowym Sączu Jamnicy (15.07.1998). |
|
ET21-430+ET21-456
with the coal-cars passing Nowy Sacz Jamnica (July 15,
1998). |
|
ET21-430
z pociągiem towarowym mijającym nowosądecką
dzielnicę Zawada. Pociąg ten - wyjątkowo - jest
ciągnięty przez jedną tylko lokomotywę (15.07.1998). |
|
ET21-430
with a freight train passing Nowy Sacz Zawada. The
exceptionality of this train is, that is hauled only by
one locomotive (July 15, 1998). |
|
ET21-430
z towarowym wjeżdżającym do Nowego Sącza
(21.07.1998). |
|
ET21-430
with the freight entering Nowy Sacz (July 21, 1998). |
|
ET21-430
popychając pociąg towarowy wyjeżdżający z Nowego
Sącza w kierunku Tarnowa (16.02.2000). |
|
ET21-430
pushing the freight train that leaving Nowy Sacz towards
Tarnow (February 16, 2000). |
|
ET21-430
w Nowym Sączu Zawadzie, samotnie podążający w
kierunku Stróży (01.08.2000). |
|
ET21-430
lonely passing Nowy Sacz Zawada, while going towards
Stroze (August 01, 2000). |
|
ET21-430
jako popych pociągu towarowego zbliżającego się do
stacji w Kamionce Wielkiej (01.08.2000). |
|
ET21-430
as a pusher of a freight closing up to Kamionka Wielka
station (August 01, 2000). |
|
ET21-430
z pociągiem towarowym mijającym wioskę Królowa Polska
(15.08.2000). |
|
ET21-430
with freight train passing Krolowa Polska village (August
15, 2000). |
|
ET21-430
mija Stróże (Sr3), prowadząc pociąg pospieszny 33503
(ex-'Połoniny') z Krakowa Głównego do Zagórza
(17.08.2000). |
|
ET21-430
leaving Stroze (Sr3), hauling the fast passenger train
33503 from Krakow Glowny to Zagorz (August 17, 2000). |
|
ET21-430+ET21-244
luzem nieopodal Mszalnicy, podążają w kierunku
Stróży (21.07.2001). |
|
ET21-430+ET21-244
near Mszalnica, going towards Stroze (July 21, 2001). |
|
ET21-430
z pociągiem towarowym wjeżdżającym do Rytra - w tle
widoczne są zapowiedzi jutrzejszej wielkiej powodzi
(23.07.2001). |
|
ET21-430
with freight train entering Rytro. The rain in the
mountains this and the next day caused an ennormous flood
that completely disorganized railway on Tarnow-Muszyna
line (July 23, 2001). |
|
ET21-430
z pociągiem towarowym wjeżdżającym do Starego Sącza
(23.07.2001). |
|
ET21-430
with freight train entering Stary Sacz (July 23, 2001). |
|
ET21-430
przybył do Krynicy z pociągiem osobowym 8751 ze
słowackiego Plavca. Normalnie pociąg ten zestawiony
jest z zespołu EN57, lecz na odciętym powodzią
fragmencie linii zabrakło składów elektrycznych
(26.07.2001). |
|
ET21-430
entered Krynica with 8751 international passenger train
from Plavec. Usually this train consists of EN57
trainset, but after the flood there was a lack of EN57
EMUs on separated by water Bobowa/ Jaslo- Muszyna/
Krynica part (July 26, 2001). |
|
ET21-430
po objechaniu jednowagonowego składu w Krynicy
(26.07.2001). |
|
ET21-430
after change the direction of this funny train in Krynica
(July 26, 2001). |
|
ET21-430
na czele i ET21-244 na krańcu połączonych składów
jednowagonowego pociągu Plavec-Krynica oraz ekspresu
Ernest Malinowski, w drodze do stacji postojowej w
Powroźniku (26.07.2001). |
|
ET21-430
on the head and ET21-244 at the end of joined two trains
(Plavec-Krynica and Warszawa-Krynica) going towards the
servicing point in Powroznik (July 26, 2001). |