electric freight locomotive ET21

 

ET21-451 +1994 (MD Tarnów)
ET21-452 +1998 (MT Łazy)
ET21-453 +1997 (MD Katowice)
ET21-454 +1995 (MD Wrocław Główny)
ET21-455 +1995 (MD Kraków Prokocim)

 

ET21-456
ET21-456 jako popych towarowego mijającego Nowy Sącz (15.07.1998).   ET21-456 as the pusher of the train, passing Nowy Sacz (July 15, 1998).
ET21-456 w Stróżach (12.08.2000).   ET21-456 in Stroze (August 12, 2000).
ET21-456 jako popych pociągu towarowego w Stróżach (12.08.2000).   ET21-456 as a pusher of a freight in Stroze (August 12, 2000).
ET21-456 z pociągiem towarowym opuszcza Stróże (14.08.2000).   ET21-456 with a freight train leaving Stroze (August 14, 2000).
ET21-456 na popychu pociągu towarowego wolno zmierzającego do Grybowa (04.08.2002).   ET21-456 pushing the freight train near Grybow (August 04, 2002).

 

ET21-457 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ET21-458
ET21-459 +1998 (MT Wrocław Zachód)
ET21-460 +1985 (MD Karsznice)
ET21-461 +1993 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-462 +1998 (MT Tarnów)

 

ET21-463
ET21-463 przeciągany akumulatorowym ciągnikiem na obrotnicę w Wałbrzychu. Za chwilę znajdzie się na zelektryfikowanym odcinku toru (27.04.2000).   ET21-463 pulled by a battery-hauler towards the turntable in Walbrzych depot. A while later, the loco will raise the pantographs up, when taken to an electrified fragment (April 27, 2000).
ET21-463 i ST43-242 - dwaj towarowi bracia sąsiednich trakcji w lokomotywowni Wałbrzych (27.04.2000).   ET21-463 and ST43-242 - two freight 6-wheelers of different traction in Walbrzych depot (April 27, 2000).

 

ET21-464 +1993 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-465 +1990 (MD Karsznice)
ET21-466 +1994 (MT Zduńska Wola Karsznice)

 

ET21-467 +1998 (MT Tarnów)
ET21-467 przejeżdżający samotnie w Kamionce Wielkiej, w kierunku Nowego Sącza (09.08.1997).   ET21-467 passing Kamionka Wielka towards Nowy Sacz (August 09, 1997).

 

ET21-468 +1987 (MD Jaworzno Szczakowa)

 

ET21-469
ET21-469 w lokomotywowni Kraków Prokocim (13.08.2000).   ET21-469 in Krakow Prokocim depot (August 13, 2000).
ET21-469 w lokomotywowni Kraków Prokocim (14.07.2001).   ET21-469 in Krakow Prokocim depot (July 14, 2001).

 

ET21-470 +1991 (MD Wrocław Główny)
ET21-471 +1994 (MD Kamieniec Ząbkowicki)
ET21-472 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ET21-473 +1993 (MD Rybnik)
ET21-474 +1998 (MT Kraków)
ET21-475 +1998 (MT Wrocław Południe)
ET21-476 +1993 (MD Inowrocław)
ET21-477 +1998 (MT Tarnowskie Góry)

 

ET21-478 +1999 (CM Katowice)
ET21-478 w lokomotywowni Kraków Prokocim. Lokomotywa ma bardzo oryginalne pokrywy otworów wlotu powietrza, zdecydowanie różniące się od zastosowanych w pozostałych lokomotywach (13.08.2000).   ET21-469 in Krakow Prokocim depot. This loco has original side vent covers, different from other locomotives (August 13, 2000).

 

ET21-479 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ET21-480 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ET21-481 +1998 (MT Kraków)
ET21-482 +1996 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-483 +1997 (MD Czechowice Dziedzice)

 

ET21-484 +1999 (CM Nowy Sącz)
ET21-484 w lokomotywowni Tarnów (02.08.2000).   ET21-484 in Tarnow depot (August 02, 2000).

 

ET21-485 +1992 (MD Jasło)
ET21-486 +1998 (MT Wrocław Południe)
ET21-487 +1978 (MD Karsznice)
ET21-488 +1993 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ET21-489 +1995 (MD Tarnów)
ET21-490 +1998 (MT Tarnów)
ET21-491 +1993 (MD Wrocław Główny)
ET21-492 +1994 (MD Kraków Prokocim)

 

ET21-493 +2000 (CM Nowy Sącz)
ET21-493 w Nowym Sączu (12.02.2000).   ET21-493 in Nowy Sącz (February 12, 2000).
ET21-493 na popychu pociągu towarowego oczekującego w Stróżach (13.02.2000).   ET21-493 as a pusher of a freight train waiting in Stroze (February 13, 2000).
ET21-493 z pociągiem towarowym w Tarnowie. Interesujący napis znajduje się na cysternie z prawej strony zdjęcia - właścicielem jej jest 'Dom Aukcyjny Wierzytelności' (19.02.2000).   ET21-493 with a freight train in Tarnow (February 19, 2000).
ET21-493 jako popych pociągu towarowego w Kamionce Wielkiej' (03.08.2000).   ET21-493 as a pusher of a freight passing Kamionka Wielka (August 03, 2000).
ET21-493 ustawia się w Stróżach (12.08.2000).   ET21-493 switching in Stroze (August 12, 2000).
ET21-493 w momencie podłączania do składu pociągu pospiesznego 33503 z Krakkowa do Zagórza. Skład ten planowo przybywa do Stróży w połączeniu z międzynarodowym pociągiem 'Tarnovia'. Inną ciekawostką jest fakt uporczywego zapowiadania pociągu pospiesznego 'Połoniny' (jak zreszta widnieje na tablicach kierunkowych), podczas, gdy w oficjalnym rozkładzie ta nazwa się nigdzie nie pojawia (12.08.2000).   ET21-493 while being coupled to the fast passenger train 33503 from Krakow Glowny to Zagorz, which came to Stroze joint with international fast passenger train 'Tarnovia'. Train 33503 is permamently announced here as 'Poloniny' (the same name is written on a plates put on cars), while such name disappeared from the official timetable in the moment of its introduction at the end of May (August 12, 2000).

 

ET21-494 +1994 (MD Wrocław Główny)
ET21-495
ET21-496 +1995 (MT Inowrocław)
ET21-497 +1994 (MT Zajączkowo Tczewskie)
ET21-498 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ET21-499 +1993 (MD Wrocław Główny)
ET21-500 +1994 (MT Zduńska Wola Karsznice)