ET21-630 |
|
ET21-630
jako druga lokomotywa pociągowa skadu towarowego w Nowym
Sączu (14.02.2000). |
|
ET21-630
as the second loco pulling the freight train in Nowy
Sącz (February 14, 2000). |
|
ET21-630
z pociągiem towarowym w Andrzejówce (15.02.2000). |
|
ET21-630
with a freight train in Andrzejowka (February 15, 2000). |
|
ET21-630
z pociągiem towarowym w Stróżach, jeszcze przed
przyczepieniem przyprzęgu (02.08.2000). |
|
ET21-630
with a freight train in Stroze, yet before second puller
coupling (August 02, 2000). |
|
ET21-630+ET21-427
wyjeżdżają z Nowego Sącza z pociągiem towarowym na
północ - codziennie ten pociąg (wyjazd z N.Sącza ok.
godz. 19) jest prowadzony podwójną trakcją ET21
(15.08.2000). |
|
ET21-630+ET21-472
with a freight train leaving Nowy Sacz. This every-day
running train (Nowy Sacz dep. about 7 p.m.) is always
pulled by two ET21-class locos (August 15, 2000). |
|
ET21-630+ET21-345
luzem wyjeżdżają ze Stróży (17.08.2000). |
|
ET21-630+ET21-345
alone leaving Stroze (August 17, 2000). |
|
ET21-630+ET21-655
z pociągiem towarowym w Stróżach. Sytuacja o tyle
dziwna, gdyż: (a) tego dnia tor na północ był
zamknięty i zamknięcie miało jeszcze potrwać ponad
dobę, (b) pociągi towarowe na północ od Stróży
jadą w pojedynczej trakcji (17.08.2000). |
|
ET21-630+ET21-655
with a freight in Stroze (August 17, 2000). |
|
ET21-630
z pociągiem osobowym 8753 relacji Plavec - Krynica,
chwilę po odjeździe z Powroźnika (06.08.2002). |
|
ET21-630
with passenger train 8753 from Plavec (Slovakia) to
Krynica, after leaving Powroznik (August 06, 2002). |
|
ET21-630
przed Powroźnikiem, ze składami pociągu osobowego i
ekspresu (06.08.2002). |
|
ET21-630
with passenger cars of two trains from Krynica, closing
up to Powroznik (August 06, 2002). |