electric freight locomotive ET21

 

ET21-651
ET21-652 +1998 (MT Bydgoszcz)

 

ET21-653
ET21-653 w Tarnowie (13.07.1998).   ET21-653 in Tarnow (July 13, 1998).
ET21-653 namewruje w Tarnowie (13.08.2000).   ET21-653 switching in Tarnow (August 13, 2000).

 

ET21-654 +1998 (MT Bydgoszcz)

 

ET21-655
ET21-655 z pociągiem towarowym w Stróżach (06.08.2000).   ET21-655 with the freight train in Stroze (August 06, 2000).
ET21-655 manewruje w Stróżach (06.08.2000).   ET21-655 switching in Stroze (August 06, 2000).
ET21-655 manewruje w Nowym Sączu (18.08.2000).   ET21-655 switching in Nowy Sacz (August 18, 2000).
ET21-655 z pociągiem towarowym na stacji Tarnów Filia. A zdjęcie? Skutek ruchu pociągu i nieprzewidzianego słupa trakcyjnego - ku przestrodze! (28.07.2001).   ET21-655 with freight train at Tarnow Filia station. Sorry for that picture - you never know when the catenary pole passes before the camera (July 28, 2001).
ET21-655 wyjeżdża z Tarnowa w stronę Krakowa, a na nietypowym sześciokomorowym semaforze bardzo nietypowy sygnał - dwa zielone światła oznaczające zmniejszoną prędkość (28.07.2001).   ET21-655 leaving Tarnow, going towards Krakow. An unique signal is enlighted on very characteristic for Tarnow station 6-cell semaphore - two green lights, that representing speed limit (July 28, 2001).

 

ET21-656 +1993 (MD Czechowice Dziedzice)
ET21-657 +1995 (MD Wałbrzych)

 

ET21-658
ET21-658+ET21-107 z towarowym przygotowanym do odjazdu z Nowego Sącza. Numer 658 to najwyższy numer serii 21, zaś 107 - najniższy pracujący w MT Tarnów i jeden z kilku najniższych jeszcze oficjalnie figurujących w inwentarzu PKP (22.07.1998).   ET21-658+ET21-107 with the freight being prepared to be depart, waiting in Nowy Sacz (July 22, 1998).
ET21-658 z pociągiem towarowym bocznym torze w Tuchowie. Wbrew zapowiedziom zaprzestania wykonywania napraw rewizyjnych całej tej serii, ta lokomotywa przeszła takową w połowie 1999 roku, chociaż nie została wykonana w którymś ze ZNTK-ów (zwyczajowo robił to Lubań Śląski), ale w Zakładzie Taboru Zduńska Wola Karsznice (12.02.2000).   ET21-658 with a freight train on a side track in Tuchow. Despite the announcement, that none of ET21-class locomotives won't have an official period-repair, this unit has pass one, though it wasn't performed by a specialized overhauling workshop, but in Zdunka Wola Karsznice Depot (February 12, 2000).
ET21-658+ET21-630 z pociągiem towarowym oczekującym na wyjazd w Nowym Sączu (14.02.2000).   ET21-658+ET21-630 with a freight train waiting for leaving Nowy Sacz allowance (February 14, 2000).
ET21-658 z pociągiem towarowym na bocznym torze na stacji Bogoniowice-Cięzkowice (19.02.2000).   ET21-658 with a freight train on a side track in Bogoniowice-Ciezkowice (February 19, 2000).
ET21-658 jako popych towaru zjeżdża z mostu nad rzeką Kamionką w Nowym Sączu Jamnicy (01.08.2000).   ET21-658 as a freight's pusher leaving the bridge over Kamionka river in Nowy Sacz Jamnica (August 01, 2000).
ET21-658 pcha towar w Nowym Sączu Jamnicy (04.08.2000).   ET21-658 pushes the freight train in Nowy Sacz Jamnica (August 04, 2000).
ET21-658 na popychu pociągu towarowego mijającego okolice Ptaszkowej (23.07.2001).   ET21-658 as a pusher of a freight train passing the area near Ptaszkowa (July 23, 2001).
     
ET21-658 pcha pociąg towarowy w Ptaszkowej (04.08.2002).   ET21-658 pushing the freight train in Ptaszkowa (August 04, 2002).
ET21-658 manewruje w Nowym Sączu (08.08.2002).   ET21-658 switching in Nowy Sacz (August 08, 2002).