]

electric freight locomotive ET22

 

ET22-051
ET22-052 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ET22-053 +1998 (MT Skarżysko Kamienna)
ET22-054 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-055 +1998 (MT Poznań)
ET22-056 +1995 (MD Leszno)
ET22-057 +1998 (MT Wrocław Zachód)
ET22-058 +1998 (MT Poznań)
ET22-059 +1999 (MZ Łazy)
ET22-060 +1998 (MT Bydgoszcz)
ET22-061 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-062 +1996 (MD Skarżysko Kamienna)

 

ET22-063
ET22-063 w lokomotywowni Stalowa Wola Rozwadów (07.08.2002).   ET22-063 at Stalowa Wola Rozwadow depot (August 07, 2002).

 

ET22-064 +1999 (MT Wrocław Zachód)
ET22-064 opuszcza obrotnicę w Kamieńcu Ząbkowickim. Ten egzemplarz jest jednym z nielicznych jeżdżących jeszcze 'belkowców' (co można rozpoznać po charakterystycznych 'trójkącikach' pod pudłem na wysokości wózków (06.06.1998).   ET22-064 leaving the turntable in Kamieniec Zabkowicki (June 06, 1998).

 

ET22-065 +1998 (MT Skarżysko Kamienna)
ET22-066 +1998 (MT Skarżysko Kamienna)
ET22-067 +1998 (MT Skarżysko Kamienna)
ET22-068 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-069 +1998 (MT Czerwieńsk)
ET22-070 +1998 (MT Czerwieńsk)
ET22-071 +1992 (MD Ostrów Wielkopolski)
ET22-072 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)

 

ET22-073
ET22-073 w lokomotywowni Kraków Prokocim (14.07.2001).   ET22-073 in Krakow Prokocim depot (July 14, 2001).

 

ET22-074 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-075 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-076 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-077 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-078 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-079

 

ET22-080
ET22-080 w lokomotywowni Wrocław Brochów (11.02.2001).   ET22-080 in Wroclaw Brochow depot (February 11, 2001).

 

ET22-081 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-082 +1998 (MT Czerwieńsk)
ET22-083 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-084 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ET22-085 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-086
ET22-087 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-088 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-089 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-090 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)

 

ET22-091
ET22-091 w Węglińcu (15.12.2002).   ET22-091 in Wegliniec (December 15, 2002).

 

ET22-092
ET22-092 manewruje we Wrocławiu Głównym (11.02.2001).   ET22-092 switching in Wroclaw Glowny (February 11, 2001).

 

ET22-093
ET22-093 w lokomotywowni Kraków Prokocim. 093 była pierwszą lokomotywą na PKP, która przeszła modernizację oświetlenia na halogenowe H3, pod koniec lat 90-tych (14.07.2001).   ET22-093 in Krakow Prokocim depot. It was the first loco that has its headlamps modernized to H3-based lamps, at the end of 90-ies (July 14, 2001).

 

ET22-094
ET22-095 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
ET22-096 +1999 (MZ Ostrów Wielkopolski)
ET22-097 +1998 (MT Czerwieńsk)
ET22-098 +1995 (MD Poznań)
ET22-099
ET22-100 +1999 (CM Łazy)