electric freight locomotive ET22

 

ET22-201

 

ET22-202
ET22-202 w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (30.07.2000).   ET22-202 in Bydgoszcz Wschod depot (July 30, 2000).

 

ET22-203

 

ET22-204 +1999 (CM Lublin)
ET22-204 w lokomotywowni Dęblin (21.09.2002).   ET22-204 at Deblin depot (September 21, 2002).

 

ET22-205 +1999 (MZ Lublin)

 

ET22-206
ET22-206 w Krakowie Płaszowie (10.07.1998).   ET22-206 in Krakow Plaszow (July 10, 1998).

 

ET22-207
ET22-207 z MT Kraków, z pociągiem pospiesznym 31112 'Wetlina' z Zagórza do Warszawy Wschodniej, wjeżdża do Tarnowa. Lokomotywa ta prowadzi ten pociąg od Jasła, co oznacza, że nie cała 'kryniczanka' jest niedostępna dla tej serii, a jedynie odcinek Stróże-Krynica/Muszyna (22.07.1998).   ET22-207 from Krakow Depot, with fast passenger train 31112 'Wetlina' from Zagorz to Warszawa Wschodnia, entering Tarnow. This loco must have been coupled to this train in Jaslo, so it seems that Et22-class locos are introducing on the Tarnow-Jaslo route (July 22, 1998).

 

ET22-208 +1999 (CM Żurawica)
ET22-208 w Tarnowie (13.07.1998).   ET22-208 in Tarnow (July 13, 1998).

 

ET22-209
ET22-209 z MT Kraków, opuszcza Kraków Główny z pociągiem pospiesznym 6305 z Wroc3awia Głównego do Przemyśla Głównego (29.06.1998).   ET22-209 from Krakow Depot, with the fast passenger train 6305 from Wroclaw Glowny to Przemysl Glowny, leaving Krakow Glowny. Some ET22-class locos were rebuilt to haul typical passenger trains, by adding the connection to plug the supression-air cable (for example to automatically shut the doors). The majority of these locos is painted differently from the others - with small yellow strip on the heads (June 29, 1998).

 

ET22-210
ET22-210 z pociągiem towarowym mija przystanek osobowy Gdańsk Przymorze (31.12.1997).   ET22-210 with a freight train passing Gdansk Przymorze passenger stop (December 31, 1997).
ET22-210 odjeżdża ze stacji towarowej Gdynia Port z pociągiem towarowym oczywiście (11.03.2001).   ET22-210 with a freight train leaving Gdynia Port GPW freight station (March 11, 2001).
ET22-210 w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (17.11.2001).   ET22-210 in Bydgoszcz Wschod depot (November 17, 2001).
ET22-210 manewruje w Zajączkowie Tczewskim ZTA (11.05.2002).   ET22-210 switching at Zajaczkowo Tczewskie ZTA (May 11, 2002).

 

ET22-211
ET22-211 w lokomotywowni w Gdyni (29.12.2002).   ET22-211 at Gdynia depot (December 29, 2002).

 

ET22-212

 

ET22-213
ET22-213 w hali lokomotywowni Skarżysko Kamienna Północ (30.11.2002).   ET22-213 in Skarzysko Kamienna Polnoc depot - the service hall (November 30, 2002).

 

ET22-214
ET22-215 +1999 (CM Czerwieńsk)
ET22-216
ET22-217 +1999 (CM Czerwieńsk)
ET22-218
ET22-219

 

ET22-220
ET22-220 przed wagonownią Gdynia Leszczynki, ze skadem pociągu pospiesznego 33501 z Krynicy i Zakopanego do Gdyni (29.01.2000).   ET22-220 with a train from Krynica and Zakopane to Gdynia, in a moment will reach Gdynia Leszczynki passenger car depot (January 29, 2000).
ET22-220 w lokomotywowni w Gdyni (10.11.2001).   ET22-220 in Gdynia depot (November 10, 2001).

 

ET22-221 +1999 (MZ Chojnice)
ET22-222
ET22-223 +1999 (MZ Tarnów)
ET22-224
ET22-225
ET22-226 +1999 (CM Łazy)

 

ET22-227
ET22-227 na torze postojowym dla lokomotyw w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (11.01.1998).   ET22-227 on a passing siding in Zajaczkowo Tczewskie Depot (January 11, 1998).
ET22-227 w lokomotywowni na warszawskich Odolanach (03.12.2000).   ET22-227 in Warszawa Odolany Depot (December 03, 2000).

 

ET22-228
ET22-228 z pociągiem pospiesznym 23111 'Chałubiński' z Radomia do Krakowa, wjeżdża do Sędziszowa (19.02.2000).   ET22-228 entering Sedziszow with fast passenger train no. 23111 'Chalubinski' from Radom to Krakow Glowny (February 19, 2000).

 

ET22-229 +1999 (MZ Łazy)
ET22-230 +1999 (CM Łazy)

 

ET22-231
ET22-231 w lokomotywowni Skarżysko Kamienna Północ (30.11.2002).   ET22-231 at Skarzysko Kamienna Polnoc depot (November 30, 2002).

 

ET22-232
ET22-232 odjeżdża z Krakowa Głównego ze składem pociągu pospiesznego 23109 'Solina' z Warszawy, który tu skończył bieg i musi zostać odstawiony na tory postojowe w Płaszowie (14.07.2001).   ET22-232 with the cars of fast passenger train 23109 'Solina' from Warszawa Wschodnia leaving Krakow Glowny and going to Krakow Plaszow passenger car service station (July 14, 2001).

 

ET22-233
ET22-233 i 902 w lokomotywowni Szczecinek. Ta pierwsza posiada jeszcze najstarszy typ projektorów, zaś druga - najnowszy, zmodernizowany (10.03.2001).   ET22-233 and ET22-902 in Szczecinek depot. The oldest and the newest headlap types are easy to recognize (March 10, 2001).

 

ET22-234 +1999 (CM Ostrów Wielkopolski)
ET22-234 odstawiona na tyłach lokomotywowni w Ostrowie Wielkopolskim (11.05.2001).   ET22-234 in Ostrow Wielkopolski depot, withdrawn from service (May 11, 2001).

 

ET22-235 +1998 (MT Poznań)
ET22-236 +1999 (MZ Ostrów Wielkopolski)
ET22-237 +1998 (MT Poznań)
ET22-238 +1998 (MT Poznań)

 

ET22-239
ET22-239 manewruje w Zajączkowie Tczewskim /ZTB/ (19.08.2001).   ET22-239 switching in Zajaczkowo Tczewskie ZTB (August 19, 2001).
ET22-239 i ET22-856 w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (23.02.2002).   ET22-239 and ET22-856 in Zajaczkowo Tczewskie depot (February 23, 2002).

 

ET22-240 +1998 (MT Poznań)
ET22-240 skreślona ze stanu PKP i odstawiona w lokomotywowni Leszno (12.05.2001).   ET22-240 withdrawn from PKP inventory and put on a side track in Leszno depot (May 12, 2001).

 

ET22-241
ET22-241 w lokomotywowni Poznań Franowo (07.12.2002).   ET22-241 at Poznan Franowo depot (December 07, 2002).

 

ET22-242

 

ET22-243
ET22-243 wśród innych 'byków' w Kutnie (25.05.2000).   ET22-243 together with other 22-class locomotives in Kutno (May 25, 2000).

 

ET22-244
ET22-244 z Zakładu Taboru w Poznaniu, z węglarkami mija Gdańsk Oliwę (12.07.1999).   ET22-244 from Poznan Joint Depot, with coal-carriers passing Gdansk Oliwa (July 12, 1999).
ET22-244 z CM Ostrów Wlkp., skończył bieg w Inowrocławiu z pociągiem 7523 z Poznania Głównego. No i hit sezonu oświetleniowego - nowe halogenki w starych kanciastych wiadrach (18.11.2001).   ET22-244 with passenger train 7523 Poznan Glowny - Inowroclaw, at the end of its route. Funny combination of new H3-lamps with the oldest type of headlamp body is - for now - the only exception (November 18, 2001).
ET22-244 w lokomotywowni w Gdyni (02.02.2002).   ET22-244 in Gdynia depot (February 02, 2002).

 

ET22-245
ET22-245 w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (17.11.2001).   ET22-245 in Bydgoszcz Wschod depot (November 17, 2001).

 

ET22-246
ET22-246 z pociągiem towarowym wjeżdża do Ostrowa Wielkopolskiego od strony Zduńskiej Woli. Uwagę zwracają samowyładowcze wagony do materiałów sypkich, pomalowane na nową modłę PKP-Cargo (11.05.2001).   ET22-246 with freight entering Ostrow Wielkopolski from Zdunska Wola's side. Brand new livery of these cars were introduced few weeks ago on PKP-Cargo (May 11, 2001).

 

ET22-247
ET22-248

 

ET22-249
ET22-249 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku (20.01.2002).   ET22-249 in Gdynia Grabowek depot (January 20, 2002).

 

ET22-250