electric freight locomotive ET22

 

ET22-551

 

ET22-552
ET22-552 [MT Szczecin] mija Gdańsk Wrzeszcz (20.02.1999).   ET22-552 from Szczecin Depot, passing Gdansk Wrzeszcz (February 20, 1999).

 

ET22-553 +1999 (CM Katowice)
ET22-554

 

ET22-555
ET22-555 w lokomotywowni Wrocław Brochów (11.02.2001).   ET22-555 in Wroclaw Brochow depot (February 11, 2001).

 

ET22-556
ET22-557 +1999 (CM Łódź)

 

ET22-558
ET22-558 z pociągiem towarowym na Obwodnicy Północnej w Poznaniu (01.05.1998).   ET22-558 with a freight on a North Pass in Poznan (May 01, 1998).

 

ET22-559
ET22-560
ET22-561

 

ET22-562
ET22-562 w Stróżach - przypadek niejednostkowy, niemniej rzadki, by byk tak daleko zagłębiał się na kręte szlaki 'kryniczanki' (13.02.2000).   ET22-562 in Stroze - rare but possible phenomenon of ET22's occurance on a line, which tight curves eliminate that class out of potential employment (February 13, 2000).
ET22-562 w Tarnowie (19.02.2000).   ET22-562 in Tarnow (February 19, 2000).

 

ET22-563
ET22-564 +1999 (MZ Łuków)
ET22-565
ET22-566
ET22-567 +1993 (MD Częstochowa)
ET22-568
ET22-569
ET22-570
ET22-571
ET22-572 +1992 (MD Oświęcim)
ET22-573
ET22-574
ET22-575
ET22-576
ET22-577

 

ET22-578
ET22-578 na szlaku między Różynami, a Skowarczem (06.02.2003).   ET22-578 between Roznyny and Skowarcz (February 06, 2003).

 

ET22-579
ET22-579 z pociągiem towarowym w Białogardzie (06.11.1998).   ET22-579 from Bialogard Joint Depot, with freight in Bialogard (November 06, 1998).

 

ET22-580 +1999 (MZ Czerwieńsk)
ET22-581
ET22-582
ET22-583

 

ET22-584
ET22-584 w Poznaniu Głównym, na podmianę za uszkodzoną 07-439, poprowadzi dalej pociąg pospieszny 81106 'Włókniarz' do Łodzi Kaliskiej. Jest to lokomotywa przystosowana do prowadzenia pociągów pasażerskich (dodatkowe wyposażenie m.in. w 'żółte' przewody sprężonego powietrza) (07.06.1998).   ET22-584 replaced damaged EU07-439 and will haul the delayed fast passenger train 81106 'Wlokniarz' to Lodz Kaliska (June 07, 1998).

 

ET22-585
ET22-585 z pociągiem towarowym na szlaku pomiędzy Gdakowem a Prabutami (25.01.2002).   ET22-585 with freight train between Gdakowo and Prabuty (January 25, 2002).

 

ET22-586
ET22-586 z szopy Łódź i ET22-742 z szopy Bydgoszcz, w lokomotywowni w Gdyni (07.07.2002).   ET22-586 together with ET22-742, at Gdynia depot (July 07, 2002).

 

ET22-587
ET22-587 z pociągiem towarowym w Gdańsku Niegowie (25.08.2002).   ET22-587 with freight train passing Gdansk Niegowo (August 25, 2002).
ET22-587 z pociągiem towarowym w Gdańsku Niegowie (25.08.2002).   ET22-587 with freight train passing Gdansk Niegowo (August 25, 2002).

 

ET22-588
ET22-588 w lokomotywowni Krzyż (12.10.2002).   ET22-588 in Krzyz depot (October 12, 2002).

 

ET22-589
ET22-589 wyjeżdża z lokomotywowni na krakowskim Prokocimiu (13.08.2000).   ET22-589 leaving Krakow Prokocim depot (August 13, 2000).

 

ET22-590

 

ET22-591
ET22-591 i ET22-732 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku (05.02.2000).   ET22-591 and ET22-732 in Gdynia Grabowek Depot (February 05, 2000).

 

ET22-592
ET22-592 w lokomotywowni Kraków Prokocim (13.08.2000).   ET22-592 in Krakow Prokocim depot (August 13, 2000).
ET22-592 z próznymi wagonami do przewozu rudy (wahadło Medyka - Trzyniec) wjeżdża do Tarnowa (20.07.2001).   ET22-592 with empty flat ore-cars used for Medyka - Trynec ore-trains, entering Tarnow (July 20, 2001).

 

ET22-593
ET22-593 w lokomotywowni Ostrów Wielkopolski (11.05.2001).   ET22-593 in Ostrow Wielkopolski depot (May 11, 2001).

 

ET22-594
ET22-594 w lokomotywowni w Gdyni (27.04.2002).   ET22-594 in Gdynia Grabowek depot (April 27, 2002).

 

ET22-595

 

ET22-596
ET22-596 w macierzystej lokomotywowni Białogard (06.11.1998).   ET22-596 in its Mother Depot - Bialogard (November 06, 1998).

 

ET22-597
ET22-598 +1999 (CM Łódź)
ET22-599 +1999 (CM Łódź)
ET22-600