electric freight locomotive ET22

 

ET22-801
ET22-802 +1993 (MD Szczecin Port Centralny)

 

ET22-803
ET22-803 z pociągiem towarowym mija Różyny (15.07.2002).   ET22-803 with freight train passing Rozyny (July 15, 2002).

 

ET22-804
ET22-804 manewruje w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim (08.10.2000).   ET22-804 switching in Zajaczkowo Tczewskie depot (October 08, 2000).

 

ET22-805
ET22-806

 

ET22-807
ET22-807 wyjeżdża z pociągiem towarowym z Zajączkowa Tczewskiego (18.05.2002).   ET22-807 with freight leaving Zajaczkowo Tczewskie (May 18, 2002).

 

ET22-808
ET22-808 w lokomotywowni Warszawa Odolany. Po metalowych listwach można powątpiewać w prawdziwość tego numeru (13.12.2002).   ET22-808 at Warszawa Odolany depot. The metal stripes on the body were used up to number 700, so havin such, this one is not original 808 (December 13, 2002).
ET22-808 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (19.02.2003).   ET22-808 at Gdynia Grabowek depot (February 19, 2003).

 

ET22-809
ET22-810
ET22-811
ET22-812
ET22-813
ET22-814

 

ET22-815
ET22-815 w lokomotywowni Warszawa Odolany (03.12.2000).   ET22-815 in Warszawa Odolany depot (December 03, 2000).

 

ET22-816
ET22-816 czeka na odjazd z Pszczółek (14.06.2001).   ET22-816 ready to depart from Pszczolki (June 14, 2001).

 

ET22-817

 

ET22-818
ET22-818 z pociągiem kolonijnym w Gdańsku Oliwie (12.07.1999).   ET22-818 with chartered train in Gdansk Oliwa (July 12, 1999).
ET22-818 w lokomotywowni w Gdyni (01.12.2001).   ET22-818 in Gdynia depot (December 01, 2001).

 

ET22-819
ET22-819 w lokomotywowni Lublin (12.08.2002).   ET22-819 in Lublin depot (August 12, 2002).

 

ET22-820

 

ET22-821
ET22-821 w lokomotywowni Warszawa Odolany nocą (02.12.2000).   ET22-815 in Warszawa Odolany depot at night (December 02, 2000).
ET22-821 w lokomotywowni Warszawa Odolany za dnia (03.12.2000).   ET22-815 in Warszawa Odolany depot (December 03, 2000).

 

ET22-822
ET22-822 w lokomotywowni Lublin (12.08.2002).   ET22-822 in Lublin depot (August 12, 2002).

 

ET22-823
ET22-824
ET22-825

 

ET22-826
ET22-826 z Zakładu Taboru w Olsztynie, samotnie przejeżdża pod wiaduktem w ciągu ul Kościuszki w Gdańsku Wrzeszczu (01.11.1999).   ET22-826 from Olsztyn Joint Depot, passing lonely under the overpass at Kosciuszko Street (November 01, 1999).
ET22-826 mija Miłobądz, jadąc w stronę Tczewa (05.12.1999).   ET22-826 passing Milobadz, on its way to Chojnice (December 05, 1999).
ET22-826 w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód, dwa miesiące po rewizji w ZNTK Poznań SA. Niestety lokomotywa najwyraźniej jest jednym z przykładów dosyć niepochlebnej opinii krążącej o jakości napraw w Poznaniu - na obu czołach kredą napisano "NIE RUSZAĆ", a na pudle szeregi liczb świadczących chyba o odchyleniach wymiarów (17.11.2001).   ET22-826 in Bydgoszcz Wschod depot, two months after being overhauled in Poznan Workshop, the locomotive hasn't been used, probably because very poor quality of the overhauling. Several numbers written with a chalk representing the deviations of the parametres (November 17, 2001).

 

ET22-827
ET22-828

 

ET22-829
ET22-829 w lokomotywowni Ostrów Wielkopolski (11.05.2001).   ET22-829 in Ostrow Wielkopolski depot (May 11, 2001).
ET22-829 z pociągiem towarowym mija nastawnię wykonawczą Wr1 przy przystanku SKM Gdańsk Zaspa (28.05.2002).   ET22-829 with freight train near Gdansk Zaspa commuter train stop, at Wr1 (Gdansk Wrzeszcz) switchtower (May 28, 2002).

 

ET22-830
ET22-830 w lokomotywowni Warszawa Odolany (02.12.2000).   ET22-830 in Warszawa Odolany depot (December 02, 2000).

 

ET22-831
ET22-831 ze specjalnym pociągiem zamówionym przez niemieckich turystów, nr 85700 relacji Szczecin - Kaliningrad, mija Cieplewo (12.08.2001).   ET22-831 with chartered by German tourists train no. 85700 from Szczecin to Kaliningrad, passing Cieplewo (August 12, 2001).

 

ET22-832
ET22-832 z platformami załadowanymi specjalnymi rurami do budowy Rurociągu Jamalskiego, mija Gdańsk Święty Wojciech (19.09.1998).   ET22-832 with long, big and very expensive pipes for Yamal Pipeline, passing Gdansk Swiety Wojciech (September 19, 1998).
ET22-832 z cysternami, na szlaku pomiędzy dwoma posterunkami odgałęźnymi w Gdańsku - Świętym Wojciechem i Motławą Mostem. Tor numer 2 na tej linii jest gorzej niż fatalny (vide foto) - prędkość pociągów na nim nie przekracza 20 km/h (23.05.2001).   ET22-832 with fuel, between two junctions in Gdansk - Swiety Wojciech, and Motlawa Most. Look at second track (indeed it's numbered as 2). The maximum speed of the trains doesn't exceed 20 kmph (May 23, 2001).
ET22-832 z pociągiem 65111 relacji Wrocław Główny - Ełk, w momencie doczepiania grupy wagonów Katowice - Olsztyn Główny, w Inowrocławiu (18.11.2001).   ET22-832 with 65111 fast passenger train Wroclaw Glowny - Elk, during several minutes stop in Inowroclaw, while Katowice - Olsztyn cars are being coupled to (November 18, 2001).

 

ET22-833
ET22-833 w lokomotywowni w Gdyni (15.12.2001).   ET22-833 in Gdynia depot (December 15, 2001).
ET22-833 z pociągiem pospiesznym 27101 'Chełmianin' z Chełma i Zamościa do Kostrzyna, wjeżdża do Torunia Głównego (03.06.2002).   ET22-833 with fast train 27101 'Chelmianin' from Chelm and Zamosc to Kostrzyn, entering Torun Glowny (June 03, 2002).

 

ET22-834

 

ET22-835
ET22-835 manewruje w gdyńskiej lokomotywowni (24.08.2002).   ET22-835 switching at Gdynia depot (August 24, 2002).
ET22-835 z pociągiem towarowym między Różynami, a Skowarczem (06.02.2003).   ET22-835 with freight train between Rozyny and Skowarcz (February 06, 2003).

 

ET22-836
ET22-836 mija Gdańsk Święty Wojciech z pociągiem towarowym do Gdyni (02.11.1997).   ET22-836 passing Gdansk Swiety Wojciech with freight train to Gdynia (November 02, 1997).

 

ET22-837
ET22-837 z MT Bydgoszcz, z pociągiem towarowym na obwodnicy towarowej Tczewa, w Suchostrzygach (22.11.1998).   ET22-837 from Bydgoszcz Joint Depot, with the freight train on a freight pass in Tczew Suchostrzygi (November 22, 1998).
ET22-837 z pociągiem węglowym wjeżdża do Gdańska (06.10.2000).   ET22-837 with coal train crossing Gdansk city limits (October 06, 2000).

 

ET22-838

 

ET22-839
ET22-839 manewruje w lokomotywowni Ostrów Wielkopolski (11.05.2001).   ET22-839 switching in Ostrow Wielkopolski depot (May 11, 2001).
ET22-839 w lokomotywowni Warszawa Odolany (18.10.2002).   ET22-839 in Warszawa Odolany dpeot (October 18, 2002).

 

ET22-840
ET22-840 w Lokomotywowni Toruń (09.05.1999).   ET22-840 in Torun Depot (May 09, 1999).
ET22-840 z pociągiem towarowym przed Terespolem Pomorskim (03.11.2001).   ET22-840 with freight train near Terespol Pomorski (November 03, 2001).
ET22-840 w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (17.11.2001).   ET22-840 in Bydgoszcz Wschod depot (November 17, 2001).

 

ET22-841
ET22-842
ET22-843

 

ET22-844
ET22-844 manewruje na Brochowie (11.02.2001).   ET22-844 switchong at Wroclaw Brochow freight yard (February 11, 2001).

 

ET22-845
ET22-846
ET22-847
ET22-848
ET22-849

 

ET22-850
ET22-850 w lokomotywowni Ostrów Wielkopolski (11.05.2001).   ET22-850 in Ostrow Wielkopolski depot (May 11, 2001).
ET22-850 z wagonami różnych zarządów (głownie SJ) na szlaku pomiędzy Skowarczem, a Różynami (06.07.2001).   ET22-850 with mixed freight (mostly SJ-owned cars) on the route between Skowarcz and Rozyny (July 06, 2001).