double electric freight locomotive ET41

 

ET41-151
ET41-151 manewruje w Ostrowie Wielkopolskim (11.05.2001).   ET41-151 switching in Ostrow Wielkopolski (May 11, 2001).

 

ET41-152

 

ET41-153
ET41-153 na stanowisku do nabierania piasku w lokomotywowni w Wałbrzychu (27.04.2000).   ET41-153 in Walbrzych depot, at the sanding-point (April 27, 2000).

 

ET41-154
ET41-154 w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (11.01.1998).   ET41-154 from Zdunska Wola Karsznice Depot, waiting in Zajaczkowo Tczewskie (January 11, 1998).
ET41-154 z pociągiem węglowym mija wiadukt nad Radunią w Gdańsku Świętym Wojciechu (11.09.2000).   ET41-154 with freight passing Radunia river in Gdansk Swiety Wojciech (September 11, 2000).
ET41-154 z pociągiem towarowym na stacji Kraków Prokocim Towarowy (03.08.2002).   ET41-154 with freight train at Krakow Prokocim Towarowy freight station (August 03, 2002).

 

ET41-155 +1983 (MD Kraków Prokocim)

 

ET41-156
ET41-156 w lokomotywowni Jelenia Góra (15.12.2002).   ET41-156 in Jelenia Gora depot (December 15, 2002).

 

ET41-157
ET41-158 +1987 (MD Stargard Szczeciński)

 

ET41-159
ET41-159, a w zasadzie 1/2 tegoż, w hali lokomotywowni Kraków Prokocim (03.08.2002).   ET41-159 (actually, a half of it) in Krakow Prokocim depot's garage (August 03, 2002).

 

ET41-160
ET41-161
ET41-162
ET41-163
ET41-164 +1989 (MD Łazy)
ET41-165
ET41-166
ET41-167
ET41-168
ET41-169

 

ET41-170
ET41-170 samotnie podążająca do Gdyni w wiosenny wieczór, mijając stację Gdańsk Oliwa (20.05.1998).   ET41-170 from Zdunska Wola Karsznice Join Depot passing lonely in Gdansk Oliwa (May 20, 1998).

 

ET41-171
ET41-171 najmłodsza lokomotywa w lok. Zduńska Wola Karsznice, z pociągiem towarowym na tczewskiej obwodnicy w Suchostrzygach (06.02.1999).   ET41-171 - the highest number assigned to Zdunska Wola Karsznice Joint Depot, with the freight in Tczew Suchostrzygi (February 06, 1999).
ET41-171 w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim (01.04.2000).   ET41-171 in Zajaczkowo Tczewskie depot (April 01, 2000).
     
ET41-171+SM42-865 wyjeżdżają z Gdańska (06.10.2000).   ET41-171+SM42-865 leaving Gdansk (October 06, 2000).
ET41-171 koło Ptaszkowej, zdjęcie z gatunku "wytęż wzrok" (04.08.2002).   ET41-171 near Ptaszkowa. I hope you see the loco... (August 04, 2002).
ET41-171 pod Ptaszkową (04.08.2002).   ET41-171 near Ptaszkowa (August 04, 2002).
ET41-171 z pociągiem towarowym mija Zubrzyk (06.08.2002).   ET41-171 with freight train passing Zubrzyk (August 06, 2002).

 

ET41-172
ET41-172 w lokomotywowni Skarżysko Kamienna Północ (30.11.2002).   ET41-172 at Skarzysko Kamienna Polnoc depot (November 30, 2002).

 

ET41-173

 

ET41-174
ET41-135 w lokomotywowni Skarżysko Kamienna Północ (30.11.2002).   ET41-135 at Skarzysko Kamienna Polnoc depot (November 30, 2002).

 

ET41-175
ET41-175 na łącznicy Gdańsk Południe - Motława Most w czasie prób po naprawie rewizyjnej w ZNTK Gdańsk - najwyraźniej gdański zakład odradza się w nowej formie (04.07.2001).   ET41-175 on a small junction-line Gdansk Poludnie - Motlawa Most, during the test-drive after being overhauled in Gdansk Workshop - not long ago yet very close to announce a bankrupcy (July 04, 2001).

 

ET41-176
ET41-177
ET41-178 +1992 (MD Częstochowa)
ET41-179
ET41-180
ET41-181
ET41-182
ET41-183
ET41-184
ET41-185

 

ET41-186
ET41-186 w lokomotywowni Kraków Prokocim (14.07.2001).   ET41-186 in Krakow Prokocim depot (July 14, 2001).

 

ET41-187
ET41-187 przygotowująca się do pracy w Tarnowie (16.07.2001).   ET41-187 preparing to work in Tarnow (July 16, 2001).

 

ET41-188
ET41-189
ET41-190
ET41-191
ET41-192
ET41-193
ET41-194
ET41-195
ET41-196
ET41-197
ET41-198
ET41-199

 

ET41-200
ET41-200 - ostatni z serii - w lokomotywowni w Karsznicach oczekuje na naprawę rewizyjną (07.02.2001).   ET41-200 - the last of the class - in Zdunska Wola Karsznice, waiting for overhauling (February 07, 2001).