electric universal locomotive EU06

 

EU06-01
EU06-01 niespodziewanie prowadząca pospieszny 15105 Łódź Kaliska - Gdynia Główna, w czasie postoju w Laskowicach Pomorskich; pod koniec rozkladu 1998/1999, krakowskie lokomotywy obsługiwały ten pociąg planowo (24.04.1999).   EU06-01 surprisingly hauling the fast passenger train 15105 from Lodz Kaliska to Gdynia, in Laskowice Pomorskie on a short while; the case of Krakow loco leading Lodz-Gdynia train was common at the beggining of 1999 (April 24, 1999).
EU06-01 manewruje w Tarnowie. Lokomotywa ma zdjęte boczne rynienki, upodabniając się do oryginalnego wyglądu sprzed lat (20.07.2001).   EU06-01 switching in Tarnow. The loco has the side roof-gutters (between the doors) removed, that restores her original look (July 20, 2001).
EU06-01 z pociągiem ekspresowym 1313 "Ernest Malinowski" z Warszawy do Krynicy (i jeszcze do Bukaresztu i Lokoszhazy) wjeżdża do Nowego Sącza (09.08.2002).   EU06-01 with express train 1313 "Ernest Malinowski" Warszawa - Krynica, entering Nowy Sacz (August 09, 2002).
EU06-01 z ekspresem 3112 "Ernest Malinowski" do Warszawy, przejeżdża po moście nad Białą w Grybowie (09.08.2002).   EU06-01 with express train 3112 coming back from Krynica to Warszawa, passing on the bridge over Biala river in Grybow (August 09, 2002).

 

EU06-02
EU06-02 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 383/33005 `Presovcan` z Krakowa Głównego do Koszyc, zjeżdża z wzniesienia w Kamionce Wielkiej (09.07.1998).   EU06-02 with the international fast passenger train 383/33005 'Presovcan' to Kosice, passing kamionka Wielka (July 09, 1998).
EU06-02 jako tylna lokomotywa pociągu pospiesznego 33501 `Poprad` z Krakowa Głównego do Krynicy (z wagonami bezpośrednimi z Gdyni Głównej, wyłączonymi z pociągu `Tetmajer`) skończył bieg w Krynicy. Ta lokomotywa prowadziła pociąg od Krakowa do Muszyny, gdzie - z powodu konieczności zmiany czoła - podczepiono lokomotywę ET21, nie ruszając tej `szóstki` (21.07.1998).   EU06-02 as 'rear-loco' with fast passenger train 33501 'Poprad' from Krakow Glowny and Gdynia Glowna Osobowa to Krynica, at the end of its route (July 21, 1998).
EU06-02 z pospiesznym `Poprad` z Krynicy do Krakowa (z sypialnymi do Gdyni) wjeżdża do Nowego Sącza (21.07.1998).   EU06-02 with the fast train 'Poprad' entering Nowy Sacz (July 21, 1998).
EU06-02 wyjeżdża z Chabówki z pociągiem ekspresowym 2301 'Jagiełło' z Lublina do Zakopanego (07.08.2000).   EU06-02 with express 2301 'Jagiello' train from Lublin to Zakopane, leaving Chabowka (August 07, 2000).

 

EU06-03 +1966 (MD Kraków Prokocim)

 

EU06-04
EU06-04 z pociągiem międzynarodowym `Karpaty` z Warszawy Wschodniej do Bucuresti Nord, mija Nowy Sącz (24.07.1997).   EU06-04 with a train passing Nowy Sacz Zawada (July 24, 1997).
EU06-04 z pociągiem hotelowym 35700 z Zakopanego, skończył właśnie bieg na stacji Gdynia Główna Osobowa (16.05.1998).   EU06-04 with night train 35700 'Tetmajer' from Zakopane, has just finished its route in Gdynia Glowna Osobowa. It's one of the only two trains, that provide special cars for carrying automobiles (May 16, 1998).
EU06-04 z pociągiem międzynarodowym 383/33005 'Presovcan' z Krakowa do Koszyc, na szlaku pomiędzy Brcicami a Rytrem (23.07.2001).   EU06-04 with international fast passenger train 383/33005 'Presovcan' from Krakow to Kosice, on the route between Barcice and Rytro (July 23, 2001).
EU06-04 z pociągiem pospiesznym 83211 'Przemyślanin' ze Świnoujścia do Przemyśla, wjeżdża do Tarnowa (10.08.2002).   EU06-04 with fast train 83211 'Przemyslanin' from Swinoujscie to Przemysl Glowny, entering Tarnow (August 10, 2002).

 

EU06-05
EU06-05 z międzynarodowym pociąiem pospiesznym 51/52/36002 z Kijowa i Przemyśla do Wrocławia Głównego, w Przemyślu Głównym (03.07.1998).   EU06-05 with the fast passenger train 51/52/36002 from Kiev and Przemysl Glowny to Wroclaw Glowny, waiting in Przemysl (July 03, 1998).
EU06-05 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 382/33002 `Presovcan` z Koszyc do Krakowa Główwnego, w Krakowie Płaszowie (10.07.1998).   EU06-05 with international fast passenger train 382/33002 'Presovcan' from Kosice to Krakow Glowny, waiting in Krakow Plaszow (July 10, 1998).
EU06-05 z pociągiem pospiesznym 53500 z Gdyni Głównej Osobowej do Krynicy, na postoju w Gdańsku Wrzeszczu (07.02.1999).   EU06-05 with fast train 53500 from Gdynia Glowna Osobowa to Krynica, in Gdansk Wrzeszcz (February 07, 1999).
EU06-05 gotowa do pracy w Olsztynie Głównym (24.01.2002).   EU06-05 ready to work in Olsztyn Glowny (January 24, 2002).

 

EU06-06 +2000 (CM Kraków)
EU06-06 z pociągiem pospiesznym 38102 `Barbakan` z Krakowa Głównego do Świnoujścia, w czasie postoju w Poznaniu Głównym (30.04.1998).   EU06-06 with the fast passenger train 38102 'Barbakan' from Krakow Glowny to Swinoujscie, waiting in Poznan Glowny (April 30, 1998).
EU06-06 z pociągiem pospiesznym 83104 ze Świnoujścia Portu do Krakowa Głównego, czekając w Poznaniu Głównym na odjazd (01.05.1998).   EU06-06 with the fast passenger train 83104 'Barbakan' from Swinoujscie Port to Krakow Glowny, waiting in Poznan Glowny (May 01, 1998).

 

EU06-07
EU06-07 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 'Karpaty' z Bukaresztu do Warszawy, mijając Kamionkę Wielką (16.08.1997).   EU06-07 with the international fast train 'Karpaty' from Bucuresti Nord to Warszawa Wschodnia, passing Kamionka Wielka (August 16, 1997).
EU06-07 z pociągiem pospiesznym 44100 'Bieszczady' z Krynicy do Gliwic, zbliża się do Kamionki Wielkiej (15.07.2001).   EU06-07 with fast passenger train 44100 'Bieszczady' from Krynica to Gliwice, coming up to Kamionka Wielka (July 15, 2001).
EU06-07 z pociągiem pospiesznym 34100 'Bieszczady' z Zagórza i Krynicy do Gliwic, mija przystanek osobowy Pławna (16.07.2001).   EU06-07 with fast passenger train 34100 'Bieszczady' from Zagorz and Krynica to Gliwice, passing Plawna passenger stop (July 16, 2001).

 

EU06-08
EU06-08 mija Wolę Rzędzińska, prowadząc pociąg pospieszny 43111 z Gliwic do Przemyśla Głównego (02.08.2000).   EU06-08 with the fast train 43111 from Gliwice to Przemysl Glowny, passing Wola Rzedzinska (August 02, 2000).

 

EU06-09 +1966 (MD Kraków Prokocim)

 

EU06-10
EU06-10 z pociągiem pospiesznym 38505 z Przemyśla Głównego do Szczecina Głównego, prybył do Stargardu Szczecińskiego (28.10.2000).   EU06-10 with the fast train 38505 from Przemysl Glowny to Szczecin Glowny, entered Stargard Szczecinski station (October 28, 2000).