electric universal locomotive EU06

 

EU06-11
EU06-11 wśród innych lokomotyw na torze postojowym w Krakowie Płaszowie (20.07.1997).   EU06-11 at passing siding in Krakow Plaszow (July 20, 1997).
EU06-11 wjeżdża do Nowego Sącza z pociągiem 389/33007 'Karpaty' z Warszawy Wschodniej do Bukaresztu. połączonym z pociąiem ekspresowym 1313 'Ernest Malinowski' z Warszawy do Krynicy (17.02.2000).   EU06-11 entering Nowy Sacz with joint two trains from Warszawa Wschodnia: fast international 389/33007 'Karpaty' to Bucuresti Nord, and express 1313 'Ernest Malinowski' to Krynica (February 17, 2000).
EU06-11 z pociągami 'Karpaty' i 'Ernest Malinowski' mija przystanek osobowy Nowy Sącz Jamnica (18.02.2000).   EU06-11 with joint 'Karpaty' and 'Ernest Malinowski' trains, passing Nowy Sacz Jamnica passenger stop (February 18, 2000).
EU06-11 z połączonymi pociągami 'Karpaty' i 'Ernest Malinowski' wyjeżdża z Nowego Sącza na południe (11.08.2000).   EU06-11 with joint 'Karpaty' and 'Ernest Malinowski' trains leaving Nowy Sacz, going south (August 11, 2000).
EU06-11 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 382/33002 'Presovcan' z Koszyc do Krakowa, mija wioskę Biała Niżna (14.08.2000).   EU06-11 with international fast passenger train 382/33002 'Presovcan' passing Biala Nizna village (August 14, 2000).
EU06-11 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 385/33003 'Tarnovia' z Krakowa Głównego do Koszyc, odjeżdża z Nowego Sącza (25.07.2001).   EU06-11 with international fast passenger train 385/33003 'Tarnovia' from Krakow to Kosice, departing from Nowy Sacz (July 25, 2001).
EU06-11 z pociągiem pospiesznym 13113 "Wetlina" z Warszawy Wschodniej do Zagórza, wjeżdża na stację Warszawa Zachodnia (18.10.2002).   EU06-11 with fast train 13113 "Wetlina" from Warszawa Wschodnia to Zagorz, entering Warszawa Zachodnia (October 18, 2002).

 

EU06-12
EU06-12 z pociągiem hotelowym 33500/35701 'Tetmajer' z Krynicy i Zakopanego do Gdyni Głównej, opuścił właśnie Gdańsk Wrzeszcz (06.04.1998).   EU06-12 with the night train 33500/35701 'Tetmajer' from Krynica and Zakopane to Gdynia Glowna Osobowa, leaving Gdansk Wrzeszcz (April 06, 1998).
EU06-12 ze słowackim składem pociągu pospiesznego 383/33005 'Presovcan' z Krakowa Głównego do Koszyc, wjeżdża do Nowego Sącza (06.07.1998).   EU06-12 with Slovak train 383/33005 'Presovcan' from Krakow Glowny to Kosice, entering Nowy Sacz (July 06, 1998).
EU06-12 na wystawie taboru na stacji Warszawa Zachodnia (23.09.2001).   EU06-12 in Warszawa Zachodnia, on the exhibition of electric rolling stock (September 23, 2001).
EU06-12 - pulpit maszynisty (23.09.2001).   EU06-12 - the driver's cab (September 23, 2001).
EU06-12 na stacji Warszawa Zachodnia (23.09.2001).   EU06-12 in Warszawa Zachodnia (September 23, 2001).

 

EU06-13 +1990 (MD Kraków Prokocim)

 

EU06-14
EU06-14 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 380/33000 'Cracovia' z Pecs do Krakowa Głównego, na postoju w Stróżach. Z okazji robót torowych na Węgrzech, pociąg ten doznaje planowego 70-minutowego spóźnienia (12.08.2000).   EU06-14 with international fast passenger train 380/33000 'Cracovia' from Pecs (Hungary) to Krakow Glowny, stopping in Stroze. Over 70-minutes delay is caused by some track repairing yet in Hungary (August 12, 2000).
EU06-14 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 389/33007 'Karpaty' do Bukaresztu oraz z ekspresem 1313 'Ernest Malinowski' z Warszawy Wschodniej do Krynicy, zbliża się do Nowego Sącza. Widoczny pierwszy wagon MAV, to bezpośredni Warszawa Wschodnia - Lokoshaza (15.08.2000).   EU06-14 with international fast passenger train 389/33007 'Karpaty' to Bucuresti Nord joint with express 1313 'Ernest Malinowski' from Warszawa to Krynica, closing up to Nowy Sacz. The first passenger car is MAV-owned (Hungarian Railway) direct from Warszawa to Lokoshaza (August 15, 2000).
EU06-14 oczekując na swój skład we Wrocławiu Głównym (11.02.2001).   EU06-14 waiting for the train in Wroclaw Glowny (February 11, 2001).
EU06-14 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 388/33006 'Karpaty' z Bykaresztu i Lokoshazy oraz ekspresem 3112 Ernest Malinowski z Krynicy, oba do Warszawy Wschodniej, na szlaku pomiędzy Rytrem, a Barcicami (23.07.2001).   EU06-14 with international fast passenger train 388/33006 'Karpaty' from Bucuresti and Lokoshaza, joined with express train 3112 Ernest Mainowski from Krynica, both to Warszawa Wschodnia, on its way between Rytro and Barcice (July 23, 2001).
EU06-14 z najprawdopodobniej najdłuższym pociągiem krajowym w Polsce (ponad 1000 km trasy)- pospiesznym 83211 'Przemyślanin' ze Szczecina Głównego do Przemyśla Głównego, wjeżdża do Tarnowa (28.07.2001).   EU06-14 with probably the longest passenger train in Poland (over 1000 km route) - night fast passenger train 83211 'Przemyslanin' from SzczecinGlowny to Przemysl Glowny, entering Tarnow (July 28, 2001).
EU06-14 z pociągiem pospiesznym 13113 'Wetlina' z Warszawy Wschodniej do Zagórza, wjeżdża do Warszawy Zachodniej (23.09.2001).   EU06-14 with fast passenger train 13113 'Wetlina' from Warszawa Wschodnia to Zagorz, entering Warszawa Zachodnia (September 23, 2001).
EU06-14 z pociągiem ekspresowym 1313 "Ernest Malinowski" z Warszawy do Krynicy, u końcu podróży, opuszcza Powroźnik (06.08.2002).   EU06-14 with express train 1313 "Ernest Malinowski" from Warszawa to Krynica, leaving Powroznik (August 06, 2002).

 

EU06-15
EU06-15, kilka dni po naprawie rewizyjnej, we Wrocławiu Głównym (06.06.1998).   EU06-15, just few days after repair and painting, waitimg in Wroclaw Glowny (June 06, 1998).
EU06-15 z pociągiem pospiesznym 33500 'Poprad' z Krynicy do Krakowa i z wagonami bezpośrednimi do Gdyni Głównej, wjeżdża do Nowego Sącza (13.07.1998).   EU06-15 with fast passenger train 33500 'Poprad' from Krynica to Krakow Glowny and Gdynia Glowna Osobowa, entering Nowy Sacz (July 13, 1998).
EU06-15 z pociągiem hotelowym 35701 'Tetmajer' kończy bieg w Gdyni Głównej Osobowej (23.01.1999).   EU06-15 with sleeping-train 35701 'Tetmajer' from Zakopane, entering Gdynia Glowna Osobowa (January 23, 1999).

 

EU06-16
EU06-16 z pociągiem pospiesznym 53500 z Gdyni do Krynicy, w czasie postoju na stacji Gdańsk Oliwa (13.02.1999).   EU06-16 with fast passenger train 53500 from Gdynia to Krynica, in Gdansk Oliwa (February 13, 1999).
EU06-16 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 385/33003 'Tarnovia' z Krakowa Głównego do Koszyc, w Nowym Sączu Zawadzie, jedzie po niewłaściwym torze z racji zamknięcia toru nr 1 z okazji ostrych prac przebudowczych w Kamionce Wielkiej (08.08.2000).   EU06-16 with international fast passenger train 385/33003 'Tarnovia' from Krakow Glowny to Kosice (Slovakia) passing Nowy Sacz Zawada using the 'wrong' track, as no. 1 track is closed, because of Kamionka Wielka station modernization (August 08, 2000).
EU06-16 z pociągami 385/33003 'Tarnovia' relacji Krakow-Koszyce i 33505 relacji Kraków-Zagórz, wjeżdża do Stróży. Pospieszy do Zagórza dalszą drogę odbędzie po zmianie czoła i doczepieniu widocznej z lewej strony ET21-493 (12.08.2000).   EU06-16 with international fast passenger train 385/33003 'Tarnovia' from Krakow Glowny to Kosice and coupled together fast passenger train 33503 from Krakow Glowny to Zagorz, entering Stroze. The second train will be decoupled here and will go to Zagorz in opposite direction, hauled by ET21-493 that waits now on the left side (August 12, 2000).
EU06-16 z międzynarodowym pociąiem pospiesznym 383/33005 'Presovcan' z Krakowa Głównego do Koszyc, wjeżdża do Stróży (15.08.2000).   EU06-16 with international fast passenger train 383/33005 'Presovcan' from Krakow Glowny to Kosice, entering Stroze (August 15, 2000).
EU06-16 z międzynarodowym pociąiem pospiesznym 52/63002 do Kijowa przed odjazdem z Wrocławia Głównego (11.02.2001).   EU06-16 with international fast passenger train 52/63002 to Kiev, before leaving Wroclaw Glowny (February 11, 2001).
EU06-16 z ekspresem 3112 Ernest Malinowski z Krynicy do Warszawy opuszcza Nowy Sącz. W przypadku zbyt wielkiego opóźnienia części z Bukaresztu ('Karpaty') oba pociągi jadą osobno do Warszawy (15.07.2001).   EU06-16 with express train 3112 Ernest Malinowski from Krynica to Warszawa Wschodnia, leaving Nowy Sacz. In case of big delay of the second part of this train - 'Karpaty' from Bucuresti and Lokoshaza - both trains go separately to Warszawa (July 15, 2001).
EU06-16 z pociągami 'Karpaty' i 'Ernest Malinowski' do Warszawy, wjeżdża do Rytra (18.07.2001).   EU06-16 with 'Karpaty' and 'Ernest Malinowski' joined trains entering Rytro (July 18, 2001).

 

EU06-17
EU06-17 na bocznym torze w Zakopanym (15.08.1997).   EU06-17 at a spare track in Zakopane (August 15, 1997).
EU06-17 z pociągiem pospiesznym 44100 'Bieszczady' z Krynicy do Gliwic, wjeżdża do 'Centrum Przesiadkowego Małopolski' - węzła Stróże który w ostatnich czasach zdecydowanie poprawił swój 'image' (14.02.2000).   EU06-17 with fast passenger train 44100 'Bieszczady' from Krynica to Gliwice entering Stroze - one of the most important junctions in Malopolska region (February 14, 2000).
EU06-17 w Kamionce Wielkiej, prowadząc sezonowy pociąg pospieszny 33501 'Poprad' z Krakowa do Krynicy (18.02.2000).   EU06-17 with fast passenger train 33501 'Poprad' from Krakow Glowny passing Kamionka Wielka on its route to Krynica (February 18, 2000).
EU06-17 wjeżdża do Krakowa Głównego z pociągiem ekspresowym 23401 'Jagiełło' - teoretycznie do Zakopanego, ale na okoliczność powodzi tylko do Płaszowa (28.07.2001).   EU06-17 with express train 23411 'Jagiello' fromLublin to Zakopane,entering Krakow Glowny. Despite the route of this train ends in Zakopane, this time - because of the flood in Southern Poland - the train will end it in Krakow Plaszow (July 28, 2000).

 

EU06-18
EU06-18 z pociągiem hotelowym 'Tetmajer' wjeżdża do Gdańska Głownego (14.05.1998).   EU06-18 with night train 'Tetmajer' from Zakopane to Gdynia Glowna Osobowa, entering Gdansk Glowny (May 14, 1998).
EU06-18 z pociągiem ekspresowym 3112 'Ernest Malinowski' z Krynicy do Warszawy Wschodniej, mija Kamionkę Wielką (09.07.1998).   EU06-18 with the express train 3112 'Ernest Malinowski' from Krynica to Warszawa Wschodnia, passing Kamionka Wielka (July 09, 1998).
EU06-18 z pociągiem ekspresowym 'Ernest Malinowski' mija Nowy Sącz Zawadę (11.07.1998).   EU06-18 with express 'Ernest Malinowski' passing Nowy Sacz Zawada (July 11, 1998).
EU06-18 z ekspresem 'Ernest Malinowski' do Krynicy, na posterunku SKP pomiędzy stacjami Pławna a Bogoniowice-Ciężkowice (13.07.1998).   EU06-18 with express train, between Plawna and Bogoniowice-Ciezkowice stations (July 13, 1998).
EU06-18 z ekspresem 'Ernest Malinowski' mija Nowy Sącz (15.07.1998).   EU06-18 with 'Ernest Malinowski' express train, passing Nowy Sacz (July 15, 1998).
EU06-18 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 385/33003 'Tarnovia' wjeżdża na stację w Nowym Sączu (06.08.2000).   EU06-18 with international fast passenger train 385/33003 'Tarnovia' from Krakow Glowny to Kosice, entering Nowy Sacz station (August 06, 2000).
EU06-18 z pociągami 'Karpaty' do Bukaresztu i 'Ernest Malinowski' do Krynicy, na szlaku pomiędzy Stróżami a Grybowem (16.07.2001).   EU06-18 with 'Karpaty' and 'Ernest Malinowski' trains from Warszawa, on the way between Stroze and Grybow (July 16, 2001).
EU06-18 z pociągiem ekspresowym 3112 'Ernest Malinowski', bez końcówki z Bukaresztu (z powodu spóźnienia), tuż po minięciu stacji w Ptaszkowej (16.07.2001).   EU06-18 with express train 3112 'Ernest Malinowski' from Krynica to Warszawa, without the second part from Bucuresti (delayed) a while pafter passing Ptaszkowa station (July 16, 2001).
EU06-18 oraz bydgoska siódemka 1056, wjeżdżają do lokomotywowni Kraków Prokocim (03.08.2002).   EU06-18 and ET22-1056 entering Krakow Prokocim depot (August 03, 2002).

 

EU06-19 +1973 (MD Kraków Prokocim)

 

EU06-20
EU06-20 - ostatnia lokomotywa tej serii, z nocnym pociągiem hotelowym 35701 'Tetmajer' z Zakopanego do Gdyni, wjeżdża na stację Gdańsk Oliwa (27.03.1998).   EU06-20 - the last loco of this class, with a night train 35701 'Tetmajer' from Zakopane to Gdynia Glowna Osobowa, entering Gdansk Oliwa (March 27, 1998).
EU06-20 z ekspresem 1301 'Tatry' (relacji Warszawa Wschodnia-Zakopane) oraz drugą lokomotywą (EP09-045) na końcu wjeżdża do Chabówki (19.07.1998).   EU06-20 + express 1301 'Tatry' (from Warszawa Wschodnia to Zakopane) + EP09-045, entering Chabowka (July 19, 1998).
EU06-20 właśnie przyjechał do Gdyni z hotelowym 'Tetmajerem' (24.07.1998).   EU06-20 has just come to Gdynia Glowna with hotel-train from Zakopane and Krynica (July 24, 1998).
EU06-20 i EP09 w Krakowie Głównym (03.08.2002).   EU06-20 and EP09 in Krakow Glowny (August 03, 2002).
EU06-20 z ekspresem 1313 "Malinowski" mija Kamionkę Wielką (05.08.2002).   EU06-20 with 1313 express train "Ernest Malinowski" passing Kamionka Wielka (August 05, 2002).
EU06-20 wraca z pociągiem ekspresowym 3112 do Warszawy, w tej chwili mija semafory posterunku odstępowego Biała Wyżna bardzo wysoko w górach (05.08.2002).   EU06-20 coming back with 3112 express train, passing the semaphores of Biala Wyzna block, high in the mountains (August 05, 2002).
EU06-20 wciąż z 3112, zbliża się do Grybowa. Uwaga - zdjęcie z gatunku "wytęż wzrok", ale dla nieobeznanych z tamtejszą topografią mała lekcja - zdjęcie to jest zrobione z tego samego miejsca, co zdjęcie powyżej, jakieś 5-7 minut później i to właśnie jest niezwykłe w tej okolicy (05.08.2002).   EU06-20 with 3112 express, closing up to Grybow (August 05, 2002).
EU06-20 z pociągiem ekspresowym 23401 'Jagiełło' z Lublina do Zakopanego, wjeżdża do Chabówki (13.08.2002).   EU06-20 with 23401 'Jagiello' express train entering Chabowka (August 13, 2002).