EU06-14 |
|
EU06-14
z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 380/33000
'Cracovia' z Pecs do Krakowa Głównego, na postoju w
Stróżach. Z okazji robót torowych na Węgrzech,
pociąg ten doznaje planowego 70-minutowego spóźnienia
(12.08.2000). |
|
EU06-14
with international fast passenger train 380/33000
'Cracovia' from Pecs (Hungary) to Krakow Glowny, stopping
in Stroze. Over 70-minutes delay is caused by some track
repairing yet in Hungary (August 12, 2000). |
|
EU06-14
z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 389/33007
'Karpaty' do Bukaresztu oraz z ekspresem 1313 'Ernest
Malinowski' z Warszawy Wschodniej do Krynicy, zbliża
się do Nowego Sącza. Widoczny pierwszy wagon MAV, to
bezpośredni Warszawa Wschodnia - Lokoshaza (15.08.2000). |
|
EU06-14
with international fast passenger train 389/33007
'Karpaty' to Bucuresti Nord joint with express 1313
'Ernest Malinowski' from Warszawa to Krynica, closing up
to Nowy Sacz. The first passenger car is MAV-owned
(Hungarian Railway) direct from Warszawa to Lokoshaza
(August 15, 2000). |
|
EU06-14
oczekując na swój skład we Wrocławiu Głównym
(11.02.2001). |
|
EU06-14
waiting for the train in Wroclaw Glowny (February 11,
2001). |
|
EU06-14
z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 388/33006
'Karpaty' z Bykaresztu i Lokoshazy oraz ekspresem 3112
Ernest Malinowski z Krynicy, oba do Warszawy Wschodniej,
na szlaku pomiędzy Rytrem, a Barcicami (23.07.2001). |
|
EU06-14
with international fast passenger train 388/33006
'Karpaty' from Bucuresti and Lokoshaza, joined with
express train 3112 Ernest Mainowski from Krynica, both to
Warszawa Wschodnia, on its way between Rytro and Barcice
(July 23, 2001). |
|
EU06-14
z najprawdopodobniej najdłuższym pociągiem krajowym w
Polsce (ponad 1000 km trasy)- pospiesznym 83211
'Przemyślanin' ze Szczecina Głównego do Przemyśla
Głównego, wjeżdża do Tarnowa (28.07.2001). |
|
EU06-14
with probably the longest passenger train in Poland (over
1000 km route) - night fast passenger train 83211
'Przemyslanin' from SzczecinGlowny to Przemysl Glowny,
entering Tarnow (July 28, 2001). |
|
EU06-14
z pociągiem pospiesznym 13113 'Wetlina' z Warszawy
Wschodniej do Zagórza, wjeżdża do Warszawy Zachodniej
(23.09.2001). |
|
EU06-14
with fast passenger train 13113 'Wetlina' from Warszawa
Wschodnia to Zagorz, entering Warszawa Zachodnia
(September 23, 2001). |
|
EU06-14
z pociągiem ekspresowym 1313 "Ernest
Malinowski" z Warszawy do Krynicy, u końcu
podróży, opuszcza Powroźnik (06.08.2002). |
|
EU06-14
with express train 1313 "Ernest Malinowski"
from Warszawa to Krynica, leaving Powroznik (August 06,
2002). |