electric universal locomotive EU07

 

EU07-051 +1991 (MD Dęblin)

 

EU07-052
EU07-052 w Poznaniu Głównym (30.04.1998).   EU07-052 in Poznan Glowny station (April 30, 1998).
EU07-052 z dwoma zestawami typu Bhp (w sumie 8 wagonów) jako pociąg osobowy 934 do Gniezna, w Poznaniu Głównym (05.06.1998).   EU07-052 with two Bhp-type double-decker set cars (which means 8 cars) as the passenger train 934 to Gniezno, waiting in Poznan Glowny (June 05, 1998).

 

EU07-053
EU07-053 z pociągiem pospiesznym 382/33002 'Presovcan' z Koszyc do Krakowa, zbliża się do Grybowa (19.07.2001).   EU07-053 with international fast passenger train 382/33002 'Presovcan' from Kosice to Krakow Glowny, closing up to Grybow (July 19, 2001).
EU07-053 odczepiona od pociągu pospiesznego z Koszyc w Nowym Sączu. Z uwagi na popowodziowe zamknięcia szlaku, lokomotywy EU07 zachowywane są dla pociągów jadących objazdem, natomiast składy kończące bieg jeszcze na 'kryniczance' otrzymują obsługę ET21 (25.07.2001).   EU07-053 decoupled in Nowy Sacz from the train from Kosice. Because of post-flood track-closures, EU07 locomotives are kept for trains going through Jaslo and Rzeszow to the scheduled end of their routes, while other trains (like this one from Koscice) will finish the route in Bobowa (hauled by ET21 locomotives), where buses will take the passengers further on (July 19, 2001).

 

EU07-054
EU07-054 w lokomotywowni w Lublinie (12.08.2002).   EU07-054 at Lublin depot (August 12, 2002).

 

EU07-055
EU07-055 wjechał do Wałbrzycha Głównego z pociągiem towarowym od strony Jeleniej Góry (27.04.2000).   EU07-055 has arrived to Walbrzych Glowny with the freight train from Jelenia Gora direction (April 27, 2000).
EU07-055 z pociągiem osobowym 322 ze Stronia Śląskiego do Wrocławia Głównego, w Kłodzku Głównym (10.02.2001).   EU07-055 with passenger train 322 from Stronie Slaskie to Wroclaw Glowny, now waiting for the depart in Klodzko Glownr (February 10, 2001).

 

EU07-056
EU07-056 wjeżdża do Warszawy Zachodniej z pociągiem pospiesznym 25101 'Wieniawski' z Chełmu do Bydgoszczy Głównej (20.02.2000).   EU07-056 entering Warszawa Zachodnia with fast passenger train 25101 'Wieniawski' from Chelm to Bydgoszcz Glowna (February 20, 2000).
EU07-056 w lokomotywowni Bydgoszcz Główna (11.05.2001).   EU07-056 in Bydgoszcz Glowna depot (May 11, 2001).

 

EU07-057
EU07-057 z pociągiem ekspresowym 'Piast' do Gdyni, wjeżdża na stację w Gdańsku Wrzeszczu (14.05.2002).   EU07-057 with express 'Piast' to Gdynia, entering Gdansk Wrzeszcz station (May 14, 2002).
EU07-057 ze słynnym ekspresem do Wrocławia mija Różyny (15.07.2002).   EU07-057 with 'famous' express train to Wroclaw, passing Rozyny (July 15, 2002).

 

EU07-058 +1999 (CM Lublin)
EU07-058 w lokomotywowni Lublin (12.08.2002).   EU07-058 at Lublin depot (August 12, 2002).

 

EU07-059
EU07-059 w lokomotywowni w Lublinie (12.08.2002).   EU07-059 at Lublin depot (August 12, 2002).

 

EU07-060
EU07-060 i EU07-139 z pociągami przy peronie głównej poznańskiej stacji (05.10.2002).   EU07-060 and EU07-139 with trains at the platform of Poznan Glowny station (October 05, 2002).

 

EU07-061

 

EU07-062
EU07-062 z MT Skarżysko Kamienna, w Krakowie Głównym, manewrując (zmiana czoła składu) (29.06.1998).   EU07-062 from Skarzysko Kamienna Depot, in Krakow Glowny (June 29, 1998).

 

EU07-063 +1999 (CM Wrocław)
EU07-063 w lokomotywowni Wrocław Główny (11.02.2001).   EU07-063 in Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).

 

EU07-064
EU07-064 mija Pruszcz Gdański z pociągiem ekspresowym 5404 'Skarbek' z Gdyni do Raciborza (30.05.1999).   EU07-064 passing Pruszcz Gdanski with the express train 5404 'Skarbek' from Gdynia to Raciborz (May 30, 1999).
EU07-064 zwija do wagonowni na gdyńskich Leszczynkach skład pociągu IC 1501 'Neptun' przybyłego z Warszawy Zachodniej (22.01.2000).   EU07-064 taking the cars of InterCity 1501 'Neptun' train to car-depot Gdynia Leszczynki (January 22, 2000).
EU07-064 w Gdańsku Wrzeszczu przejeżdża pod wiaduktem z pociągiem InterCity 5406 'Stanisław Wysocki' z Gdyni do Gliwic (23.01.2000).   EU07-064 passing Gdansk Wrzeszcz with the InterCity 5406 train called 'Stanislaw Wysocki' (one of the constructors of 'the most Polish of Polish railroads' - Warszawa-Wien line) going from Gdynia Glowna to Gliwice (January 23, 2000).

 

EU07-065
EU07-065 z MT Ostrów Wielkopolski, na torze odstawczym w Poznaniu Głównym (06.06.1998).   EU07-065 from Ostrow Wielkopolski Joint Depot, on a spare track in Poznan Glowny (June 06, 1998).
EU07-065 z pociągiem pospiesznym 75105 'Bałtyk' z Poznania do Gdyni, wjeżdża do Gdańska Głownego (13.07.2002).   EU07-065 with fast train 75105 'Baltyk' Poznan - Gdynia, entering Gdansk Glowny (July 13, 2002).

 

EU07-066
EU07-066 z pociągiem mijającym nowosądecką dzielnicę Zawada (12.09.1998).   EU07-066 with a train passing Nowy Sacz Zawada (September 12, 1997).
EU07-066 z MT Kraków, z pociągiem pospiesznym 83102 'Barbakan' ze Świnoujścia Portu do Krakowa Głównego, przybył na peron 2. w Poznaniu Głównym (05.06.1998).   EU07-066 from Krakow Depot, with fast passenger train 83102 'Barbakan' from Swinoujscie Port to Krakow Glowny, came to platform 2nd in Poznan Glowny (June 05, 1998).
EU07-066 z pociągiem ekspresowym 1313 Warszawa - Krynica, mija wieś Ptaszkowa (04.08.2002).   EU07-066 with express train 1313 Warszawa - Krynica, passing Ptaszkowa village (August 04, 2002).

 

EU07-067
EU07-067 w Krakowie Głównym (29.06.1998).   EU07-067 in Krakow Glowny (June 29, 1998).
EU07-067 w lokomotywowni Kraków Prokocim, trzy dni po zakończeniu naprawy rewizyjnej (14.07.2001).   EU07-067 in Krakow Prokocim depot, three days after come back from overhauling workshop (July 14, 2001).

 

EU07-068
EU07-068 z MT Łódź, przybył do Gdyni z pociągiem pospiesznym z Krynicy i Zagórza (24.07.1998).   EU07-068 from Lodz Depot, came to Gdynia with fast train from Krynica and Zagorz (July 24, 1998).
EU07-068 mija Pruszków z pociągiem pospiesznym 33100 z Łodzi Fabrycznej do Warszawy Wschodniej (20.02.2000).   EU07-068 passing Pruszkow with fast passenger train 33100 from Lodz Fabryczna to Warszawa Wschodnia (February 20, 2000).

 

EU07-069
EU07-069 oczekujący na torze odstawczym w Warszawie Wschodniej (29.06.1998).   EU07-069 waiting on a spare track in Warszawa Wschodnia (June 29, 1998).
EU07-069 z MT Warszawa Targowa, z pociągiem ekspresowym 3501 'Lajkonik' z Krakowa Głównego do Gdyni, mija Pszczółki (08.11.1998).   EU07-069 from Warszawa Targowa Joint Depot, with express train 3501 'Lajkonik' from Krakow Glowny to Gdynia Glowna Osobowa, passing Pszczolki (November 08, 1998).

 

EU07-070
EU07-070 w lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (18.10.2002).   EU07-070 in Warszawa Olszynka Grochowska depot (October 18, 2002).
EU07-070 w lokomotywowni Skarżysko Kamienna Północ, krótko po przemalowaniu jej czół na zielono po wypadku (30.11.2002).   EU07-070 in Skarzysko Kamienna Polnoc depot's hall, short time after its heads were painted green (November 30, 2002).

 

EU07-071
EU07-071 z pociągiem pospiesznym 31108 'Solina' z Przemyśla do Warszawy, opuszcza Leżajsk (07.08.2002).   EU07-071 with fast train 31108 'Solina' Przemysl - Warszawa, leaving Lezajsk (August 07, 2002).
EU07-071 w lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (18.10.2002).   EU07-071 in Warszawa Olszynka Grochowska depot (October 18, 2002).
EU07-071 w lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (03.03.2003).   EU07-071 in Warszawa Olszynka Grochowska depot (March 03, 2003).

 

EU07-072
EU07-072 z pociągiem w Katowicach (11.03.2003).   EU07-072 with a train in Katowice (March 11, 2003).

 

EU07-073 +1971 (MD Bydgoszcz Wschód)
EU07-074 +1988 (MD Wrocław Główny)

 

EU07-075
EU07-075 z MT Poznań, przybył do Gdyni z ekspresem 6503 'Piast' z Wrocławia Głównego (01.06.1998).   EU07-075 from Poznan Joint Depot, came with express 6503 'Piast' from Wroclaw Glowny to Gdynia Glowna Osobowa (June 01, 1998).
EU07-075 z pociągiem pospiesznym 57102 z Gdyni Głównej do Zielonej Góry, mija Gdańsk Święty Wojciech (25.10.1998).   EU07-075 with fast passenger train 57102 from Gdynia Glowna Osobowa to Zielona Gora, passing Gdansk Swiety Wojciech (October 25, 1998).
EU07-075 w lokomotywowni Olsztyn (21.04.2001).   EU07-075 in Olsztyn depot (April 21, 2001).
EU07-075 z pociągiem pospiesznym 57104 'bałtyk' z Gdyni do Poznania, na bardzo krótkim odcineczku między Gdańskiem Głównym, a Gdańskiem Południowym (08.05.2002).   EU07-075 with fast passenger train 57104 'Baltyk' from Gdynia to Poznan, on a very short line between Gdansk Glowny and Gdansk Poludnie (May 08, 2002).