electric universal locomotive EU07

 

EU07-076
EU07-076 z MT Gdynia z pociągiem pospiesznym 58105 'Bryza' (Gdynia-Szczecin Niebuszewo) podstawia się na peron 3. w Gdyni. W owym dniu ten pociąg pojechał - z powodu robót torowych - tylko do Świdwina. Zapewne to było przyczyną wykorzystania w składzie niemieckich wagonów z pociągu IR 'Mare Balticum' (16.06.1998).   EU07-076 - the lowest number assigned to Gdynia Joint Depot, with cars of a fast passenger train 58105 'Bryza' brought to the platform. Notice, that cars are DB-owned, not PKP-originals (June 16, 1998).
EU07-076 z pociągiem osobowym 50141 ze Zduńskiej Woli Południowej do Gdyni, mija przystanek osobowy Gdańsk Przymorze (02.05.1999).   EU07-076 passing Gdansk Przymorze with the ordinary passenger train 50141 from Zdunska Wola Poludniowa to Gdynia (May 02, 1999).
EU07-076 w identycznej sytuacji,jak na zdjęciu powyżej (03.05.1999).   EU07-076 in the same moment and work like on the picture above (May 03, 1999).
EU07-076 mija p.o. Gdańsk Stocznia, prowadząc pociąg pospieszny 85110 'Pobrzeże' z Kołobrzegu do Tczewa - po raz pierwszy nie jest to ED72, a skład charakteryzuje się niesamotitą symetrią: Bh+Bd+Ad+Bd+Bh (10.06.2001).   EU07-076 with fast passenger train 85110 'Pobrzeze' from Kolobrzeg to Tczew, passing Gdansk Stocznia commuter train passenger stop (June 10, 2001).
EU07-076 z pociągiem osobowym 55427 "Liwa" relacji Grudziądz - Gdynia, wjeżdża do Gdańska Oliwy (30.08.2002).   EU07-076 with passenger train 55427 "Liwa" from Grudziadz to Gdynia, entering Gdansk Oliwa (August 30, 2002).

 

EU07-077
EU07-077 w Gdańsku Oliwie, z ekspresem "Piast" jadącym z Wrocławia do Gdyni (01.07.2001).   EU07-077 with express train "Piast" from Wroclaw to Gdynia, stopped at Gdansk Oliwa station (July 01, 2001).
EU07-077 z pociągiem pospiesznym 75105 'Bałtyk' z Poznania do Gdyni, mija Pruszcz Gdański (06.07.2002).   EU07-077 with fast train 75105 'Baltyk' from Poznan to Gdynia, passing Pruszcz Gdanski station (July 06, 2002).
EU07-077 z pociągiem pospiesznym 57104 o nazwie tej samej i relacji odwrotnej do powyższej, opuszcza Gdańsk. A propos tej lokomotywy - oznacznia serii i numeru ma przetoczone na wzór znany z jej młodszych braci - serii 303E (06.07.2002).   EU07-077 with fast train 57104 'Baltyk' Gdynia - Poznan, leaving Gdansk. After being overhauled in Nowy Sacz workshop, this locomotive got new class/number digits, similar to those from 303E (EU07-301 up) class (July 06, 2002).

 

EU07-078
EU07-078 z MT Gdynia, z pociągiem pocztowo-bagażowym SDŁE 81908/9 z Koszalina do Warszawy Zachodniej, mija Gdańsk Oliwę (20.05.1998).   EU07-078 from Gdynia Depot with post-train SDLE 81908/9 from Koszalin to Warszawa Zachodnia, passing Gdansk Oliwa (May 20, 1998).
EU07-078 na torze przelotowym w Poznaniu Głównym, ze składem pociągu 78103 'Słowiniec' (relacji Poznań Główny - Słupsk) (05.06.1998).   EU07-078 from Gdynia Depot, on a side track with fast train 78103 'Slowiniec' from Poznan Glowny to Slupsk (June 05, 1998).
EU07-078 z MT Gdynia wraz z EU07-425 z MT Olsztyn na czele pociągu osobowego 97131/97130 z Elbląga do Olsztyna Głównego mijającego Zielonkę Pasłęcką. Jest to pociąg regularnie obsługiwany podwójną obsadą EU07 z mieszanych lokomotywowni (14.05.1999).   EU07-078 from Depot Gdynia with EU07-425 from Depot Olsztyn, with ordinary passenger train 97131/97130 from Elblag to Olsztyn Glowny, passing Zielonka Paslecka. It's schedully double-traction-serviced train, which locomotices are assigned to mixed depots (May 14, 1999).
EU07-078 z pociągiem sezonowym pospiesznym 45501 i osobowym 454531 z Katowic do Łodzi Kaliskiej, wjeżdża do Tczewa (10.07.1999).   EU07-078 with season-train fast passenger 45501 and ordinary passenger 45531 from Katowice to Hel, entering Tczew (July 07, 1999).
EU07-078 w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (17.11.2001).   EU07-078 in Bydgoszcz Wschod depot (November 17, 2001).
EU07-078 z 14-wagonowym 'łamańcem' pospiesznym 54102 z Gdyni do Katowic i Łodzi Kaliskiej, mija Różyny (17.02.2002).   EU07-078 with 14-cars long fast passenger train 54102 from Gdynia to Katowice and Lodz Kaliska, passing Rozyny on its way (February 17, 2002).
EU07-078 odjeżdża z Gdańska Oliwy z pociągiem pospiesznym 55104 'Tur' z Gdyni do Człuchowa (08.05.2002).   EU07-078 with fast passenger train 55104 'Tur' Gdynia - Czluchow, leaving Gdansk Oliwa (May 08, 2002).

 

EU07-079
EU07-079 z MT Wrocław Południe, na torze odstawczym, w oczekiwaniu na pociąg (21.11.1998).   EU07-079 from Wroclaw Poludnie Joint Depot, on a spare track in Poznan Glowny, waiting for a train to be coupled to (November 21, 1998).

 

EU07-080
EU07-080 z pociągiem ekspresowym 'Piast' z Wrocławia Głównego, mija Gdańsk Święty Wojciech (02.11.1997).   EU07-080 with an express train 'Piast' from Wroclaw Glowny to Gdynia Glowna Osobowa, passing Gdansk Swiety Wojciech (November 02, 1997).
EU07-080 z ekspresem 5602 'Piast' z Gdyni do Wrocławia wjeżdża do Gdańska Głównego (23.09.1999).   EU07-080 with 'Piast' (5602) to Wroclaw Glowny entering Gdansk Glowny (September 23, 1999).

 

EU07-081
EU07-081 z szopy Katowice w lokomotywowni Gdynia Grabówek (30.12.2000).   EU07-081 from Katowice depot, in Gdynia Grabowek depot (December 30, 2000).

 

EU07-082
EU07-082 w Poznaniu Głównym (01.05.1998).   EU07-082 from Poznan Depot, in Poznan Glowny (May 01, 1998).
EU07-082 z pociągiem pocztowo-bagażowym (chyba ze Szczecina do Przemyśla) wjeżdża do Tarnowa (20.07.2001).   EU07-082 with express post train (probably from Szczecin to Przemysl) entering Tarnow (July 20, 2001).

 

EU07-083
EU07-083 z pospiesznym 57102 do Zielonej Góry, mija Pszczółki (08.11.1998).   EU07-083 from Poznan Joint Depot, with fast passenger train 57102 from Gdynia Glowna Osobowa to Zielona Gora, passing Pszczolki (November 08, 1998).
EU07-083 z pociągiem pospiesznym 57104 'Bałtyk' z Gdyni do Poznania, między stacją pasażerska Gdańsk Główny, a towarową Gdańsk Południe (16.06.2002).   EU07-083 with fast train 57104 'Baltyk' from Gdynia to Poznan, between Gdansk Glowny and Gdansk Poludnie stations (June 16, 2002).
EU07-083 z pociągiem pospiesznym 57104 'Bałtyk' z Gdyni do Poznania, w Gdańsku Świętym Wojciechu (17.06.2002).   EU07-083 with fast train 57104 'Baltyk' from Gdynia to Poznan, in Gdansk Swiety Wojciech (June 17, 2002).

 

EU07-084

 

EU07-085
EU07-085 w lokomotywowni w Gdyni (09.02.2002).   EU07-085 in Gdynia depot (February 09, 2002).

 

EU07-086

 

EU07-087
EU07-87 w Poznaniu Głównym (12.10.1997).   EU07-87 in Poznan Glowny (October 12, 1997).
EU07-87 w Poznaniu Głównym z pociągiem osobowym 78141 do Krzyża (30.04.1998).   EU07-87 in Poznan Glowny - the only EU07 without '0' before two-digit number! This time servicing ordinary passenger train 78141 from Poznan Glowny to Krzyz (April 30, 1998).
EU07-87 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (23.03.2002).   EU07-87 at Gdynia Grabowek depot (March 23, 2002).

 

EU07-088
EU07-088 z MT Ostrów Wielkopolski, z pociągiem kolonijnym wjeżdża do Chabówki (19.07.1998).   EU07-088 from Ostrow Wielkopolski Depot, with vacation-train entering Chabowka (July 19, 1998).

 

EU07-089
EU07-089 na torze odstawczym na stacji Warszawa Główna (15.07.1997).   EU07-089 on a spare track in Warszawa Glowna (July 15, 1997).
EU07-089 po przyprowadzeniu do Olsztyna Głównego pociągu pospiesznego z Wrocławia do Ełku (06.05.2001).   EU07-089 after bringing the fast passenger train Wroclaw-Elk, to Olsztyn Glowny (May 06, 2001).

 

EU07-090 +1998 (MT Lublin)
EU07-091

 

EU07-092
EU07-092 z ekspresem 'Piast' z Wrocławia do Gdyni, przejeżdża koło nastawni Gdańsk Wrzeszcz (08.03.2002).   EU07-092 with 'Piast' express train passing at the switchtower Gdansk Wrzeszcz (March 08, 2002).

 

EU07-093
EU07-093 i druga EU07 i pociąg pospieszny, mijający przedmieścia Gdańska (13.07.1997).   EU07-093 pulling the second EU07 and the fast passenger train in Gdansk Swiety Wojciech (June 13, 1997).
EU07-093 z MT Poznań z ekspresem 7501 'Bałtyk' (w pierwszym dniu kursowania - poprzednio był to pociąg pospieszny) wjechał do Gdyni, gdzie skończył bieg (24.05.1998).   EU07-093 from Poznan Joint Depot, with a new express train 7501 'Baltyk' (ex-fast train, now reclassified higher) entered Gdynia Glowna Osobowa (May 24, 1998).

 

EU07-094 +1999 (MZ Wrocław)
EU07-095 +1975 (MD Wrocław Główny)

 

EU07-096
EU07-096 w lokomotywowni w Gdyni (01.12.2001).   EU07-096 in Gdynia depot (December 01, 2001).
EU07-096 manewruje w lokomotywowni w Gdyni (15.12.2001).   EU07-096 switching in Gdynia depot (December 15, 2001).
EU07-096 z pociągiem 57104 do Poznania, między Gdańskiem Głównym a G. Południowym (27.07.2002).   EU07-096 with fast train 57104 'Baltyk' Gdynia - Poznan, between Gdansk Glowny and Gdansk Poludnie (July 27, 2002).

 

EU07-097
EU07-097 z pociągiem pospiesznym 54202 z Gdyni Głównej Osobowej do Katowic, na stacji w Gdańsku Oliwie (20.05.1998).   EU07-097 with fast passenger train 54202 from Gdynia to Katowice, waiting in Gdansk Oliwa. The second - orange - car is a 'post-ambulance' (May 20, 1998).
EU07-097 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku (02.04.2000).   EU07-097 in Gdynia Grabowek depot (April 02, 2000).

 

EU07-098 +1975 (MD Ostrów Wielkopolski)

 

EU07-099
EU07-099 przed odjazdem z Gdyni z pociągiem pospiesznym 57102 do Zielonej Góry (01.06.1998).   EU07-099 from Poznan Depot, with fast passenger train 57102 to Zielona Gora, waiting before leaving Gdynia (June 01, 1998).
EU07-099 w Poznaniu Głównym (19.03.2000).   EU07-099 in Poznan Glowny (March 19, 2000).
EU07-099 w lokomotywowni w Gdyni (15.03.2003).   EU07-099 at Gdynia depot (March 15, 2003).

 

EU07-100 +1976 (MD Ostrów Wielkopolski)