electric universal locomotive EU07

 

EU07-126 +1977 (MD Łódź Olechów)

 

EU07-127
EU07-127 z łódzkiej szopy, z pociągiem InterCity 5308 'Lajkonik' z Gdyni do Krakowa, w czasie postoju w Gdańsku Głównym (15.10.1999).   EU07-127 from Lodz Depot, waiting in Gdansk Glowny with InterCity 5308 passenger train called 'Lajkonik', routing from Gdynia Glowna to Krakow Glowny (October 15, 1999).

 

EU07-128
EU07-128 z pociągiem ekspresowym w Gdańsku Świętym Wojciechu (30.06.1998).   EU07-128 with an express train in Gdansk Swiety Wojciech (June 30, 1997).
EU07-128 z pociągiem pospiesznym 25201 z Lublina pozostawiony od wczesnego poranka przy peronie w Gdyni - efekt rozpoczętego strajku maszynistów (17.06.1998).   EU07-128 with fast passenger train 25201 from Lublin, now left in Gdynia Glowna - the next victim of the engineers' strike (June 17, 1998).
EU07-128 wjeżdża do Warszawy Zachodniej z międzynarodowym pociągiem hotelowym 10/11000 'Polonez' tutaj rozpoczynającym bieg, przejeżdżającym przez Białoruś (według czasopisma 'Railway Gazette' jest to najszybszy pociąg na Białorusi), a kończącym trasę w Moskwie(20.02.2000).   EU07-128 entering Warszawa Zachodnia with international train 10/11000 'Polonez' from here to Moskva Bielarusska. According to 'Railway Gazette' this train is the fastest in Bielarus (February 20, 2000).
EU07-128 z pociągiem ekspresowym 2503 'Nida' z Kielc do Gdyni, mija Miłobądz - małą wioskę koło Pruszcza Gdańskiego (17.02.2002).   EU07-128 with 2503 'Nida' express train from Kielce to Gdynia passing Rozyny, small village near Pruszcz Gdanski (February 17, 2002).
EU07-128 z pociągiem ekspresowym 5200 'Nida' Gdynia - Kielce, mija Miłobądz (27.07.2002).   EU07-128 with express train 2503 'Nida' Gdynia - Kielce, passing Milobadz (July 27, 2002).

 

EU07-129 >> EP07
EU07-129 z InterCity 1501 'Neptun' mija stację Gdańsk Oliwa (03.02.1998).   EU07-129 with InterCity 1501 'Neptun' passing GdanskOliwa (February 03, 1998).
EU07-129 z pociągiem ekspresowym 3501 'Lajkonik' (proszę się nie sugerować wagonem sypialnym za lokomotywą - on nie z tej parafii) przybył do Gdyni (01.08.1998).   EU07-129 with express train 3501 'Lajkonik' (the sleeping after the loco is not an ordinary situation) came to Gdynia Glowna (August 01, 1998).
EU07-129 z pociągiem InterCity 5100 'Neptun' z Gdyni do Warszawy, mija wioskę Grodziczno między Iławą a Działdowem (26.05.2000).   EU07-129 with InterCity 5100 'Neptun' train, going from Gdynia to Warszawa, passing small village Grodziczno between Ilawa and Dzialdowo (May 26, 2000).
EU07-129 z pociągiem ekspresowym 5200 'Nida' z Gdyni do Kielc, w okolicach przystanku Sopot Kamienny Potok (22.12.2001).   EU07-129 with express train 5200 'Nida' from Gdynia to Kielce, near Sopot Kamienny Potok passenger stop (December 22, 2001).

 

EU07-130
EU07-130 z pociągiem pasażerskim na torze postojowym w Częstochowie (16.08.1998).   EU07-130 with a passenger train waiting on a backside track in Czestochowa (August 16, 1998).
EU07-130 w Łodzi Kaliskiej, z pociągiem 51102 z Gdyni Głównej Osobowej (11.05.2000).   EU07-130 with fast passenger train no. 51102 from Gdynia Glowna, which finished its route in Lodz Kaliska (May 11, 2000).

 

EU07-131
EU07-131 przed wagonownią Gdynia, ze składem ekspresu 15401 'Posejdon' z Warszawy (04.03.2001).   EU07-131 entering Gdynia Postojowa car-facility, hauling Ex15401 'Posejdon' train from Warszawa (March 04, 2001).
EU07-131 z ekspresem 5200 'Nida' z Gdyni do Kielc, wjeżdża do Gdańska Oliwy (15.02.2002).   EU07-131 with express train 5200 'Nida' from Gdynia to Kielce, entering Gdansk Oliwa (February 15, 2002).
EU07-131 z pociągiem ekspresowym 5100 'Neptun' z Gdyni do Warszawy Zachodniej, wjeżdża do Gdańska Południowego (20.05.2002).   EU07-131 with express train 5100 'Neptun' from Gdynia to Warszawa Zachodnia, entering Gdansk Poludnie (May 20, 2002).

 

EU07-132
EU07-132 z pociągiem pospiesznym 24101 'Hetman' z Zamościa do Katowic mija Wolę Rzędzińską przed Tarnowem (02.08.2000).   EU07-132 with fast passenger train 24101 'Hetman' from Zamosc to Katowice, passing Wola Rzedzinska (August 02, 2000).

 

EU07-133
EU07-133 z pociągiem pospiesznym 3604 z Przemyśla Głównego do Wrocławia Głównego, wjeżdża do Krakowa Płaszowa (10.07.1998).   EU07-133 with fast train 3604 from Przemysl Glowny to Wroclaw Glowny, entering Krakow Plaszow (July 10, 1998).

 

EU07-134
EU07-134 z pociągiem pospiesznym 14103 z Łodzi Fabrycznej do Gliwic, opuszcza Częstochowę (16.08.1998).   EU07-134 with fast passenger train no. 14103 from Lodz Fabryczna to Gliwice, leaving Czestochowa (August 16, 1998).
EU07-134 z InterCity 3501 'Lajkonik' z Krakowa do Gdyni mija Gdańsk Wrzeszcz (28.11.1999).   EU07-134 with InterCity 3501 'Lajkonik' from Krakow to Gdynia, passing Gdansk Wrzeszcz (November 28, 1999).
EU07-134 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku (22.01.2000).   EU07-134 in Gdynia Grabowek Depot (January 22, 2000).
EU07-134 z pociągiem kolonijnym 53600 relacji Gdynia Główna Osobowa - Zagórz, mija Różyny (27.07.2002).   EU07-134 with aditional train 53600 Gdynia - Zagorz, passing Rozyny (July 27, 2002).

 

EU07-135 >> EP07
EU07-136

 

EU07-137
EU07-137 w lokomotywowni w Gdyni (25.12.2001).   EU07-137 in Gdynia depot (December 25, 2001).

 

EU07-138
EU07-138 z pociągiem InterCity 5308 'Lajkonik' do Krakowa Głównego, przed odjazdem z Gdyni Głównej (09.10.1999).   EU07-138 from Lodz Joint Depot, with InterCity train 5308 'Lajkonik' to Krakow, before leaving Gdynia Glowna Osobowa (October 09, 1999).
EU07-138 z CM Łódź wraz z pociągiem 5308 'Lajkonik' relacji Gdynia-Kraków, przed odjazem z Gdańska Głównego (26.03.2000).   EU07-138 in Gdansk Glowny, before leaving with Intercity 5308 'Lajkonik' from Gdynia to Krakow (March 26, 2000).

 

EU07-139
EU07-139 z pociągiem pospiesznym 75103 'Bachus' z Zielonej Góry do Gdyni, odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza (13.09.1999).   EU07-139 with fast passenger train 75103 from Zielona Gora to Gdynia, leaving Gdansk Wrzeszcz (September 13, 1999).

 

EU07-140 +1992 (MD Łódź Olechów)
EU07-141
EU07-142 +1991 (MD Łódź Olechów)

 

EU07-143
EU07-143 manewruje w Bydgoszczy Głównej (03.05.2002).   EU07-143 switching at Bydgoszcz Glowna station (May 03, 2002).

 

EU07-144
EU07-144 z MT Łódź, z pociągiem pospiesznym z Krynicy i Zagórza do Gdyni, wjeżdża do Gdańska (01.02.1998).   EU07-144 from Lodz Depot, with the fast passenger train from Krynica and Zagorz to Gdynia Glowna Osobowa, passing Gdansk Swiety Wojciech (February 01, 1998).

 

EU07-145
EU07-145 z MT Łódź, w Lok. W-wa Olszynka Grochowska (14.06.1999).   EU07-145 from Joint Depot Lodz, in Warszawa Olszynka Grochowska Depot (June 14, 1999).
EU07-145 z pociągiem ekspresowym 6100 'Odra' z Wrocławia, na stacji Warszawa Zachodnia (23.09.2001).   EU07-145 with express train 6100 'Odra' from Wroclaw Glowny, at Warszawa Zachodnia station (September 23, 2001).
EU07-145 zjeżdża do wagonowni w Gdyni z pociągiem 15105 z Łodzi Kaliskiej (22.12.2001).   EU07-145 with 15105 fast passenger train from Lodz Kaliska, going to Gdynia Postojowa car depot (December 22, 2001).
EU07-145 z pociągiem pospiesznym 15105 z Łodzi do Gdyni, mija Różyny (06.02.2003).   EU07-145 with fast train 15105 Lodz Kaliska - Gdynia Glowna, passing Rozyny (February 06, 2003).
EU07-145 z pociągiem pospiesznym 51104 do Łodzi Kaliskiej, wjeżdża do Gdańska Oliwy (06.02.2003).   EU07-145 with fast train 51104 to Lodz Kaliska, entering Gdansk Oliwa (February 06, 2003).

 

EU07-146
EU07-146 z pociągiem pospiesznym 35501 z Krynicy i Zagórza, skończył bieg w Gdyni (08.08.1998).   EU07-146 with a fast passenger train 35501 from Krynica and Zagorz to Gdynia Glowna, finished the route (August 08, 1998).
EU07-146 w lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (17.11.2002).   EU07-146 at Warszawa Olszynka Grochowska depot (November 17, 2002).

 

EU07-147
EU07-147 oczekuje w Gdyni na odjazd z pociągiem pospiesznym 53500 do Krynicy i Zagórza. Jest to ostatni dzień kursowania tego pociągu w czasie ferii zimowych (28.02.1998).   EU07-147 from Lodz 'Joint Depot', waiting in Gdynia Glowna with the train to Krynica and Zagorz - it's the last day of routing this train before scheduled pause to the end of April (February 28, 1998).
EU07-147 już ze zmodernizowanymi lampkami, w lokomotywowni W-wa Olszynka Grochowska (14.06.1999).   EU07-147 after the repair and modernization of the headlamps, in Warszawa Olszynka Grochowska Depot (June 14, 1999).
EU07-147 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku (06.02.2000).   EU07-147 in Gdynia Grabowek depot (February 06, 2000).
EU07-147 wjeżdża do Skierniewic z pociągiem 33110 z Łodzi do Warszawy, zaś EN57 obok jest pociągiem 40022 z Kutna (22.09.2001).   EU07-147 with fast passenger train 33110 Lodz - Warszawa, entering Skierniewice, and near-by EN57 is an ordinary passenger train 40022 from Kutno, that is entering Skierniewice from the other direction (September 22, 2001).

 

EU07-148
EU07-148 skończył bieg z pociągiem pospiesznym 76100 'Bóbr' relacji Żary - Wrocław Główny (03.05.2000).   EU07-148 has arrived to Wroclaw Glowny with the fast passenger train 76100 'Bobr' from Zary (May 03, 2000).

 

EU07-149
EU07-149 przy peronie na staci w Gdańsku Głównym, z pociągiem pospiesznym 57104 'Bałtyk' z Gdyni do Poznania (20.05.2002).   EU07-149 with fast train 57104 'Baltyk' from Gdynia to Poznan, at Gdansk Glowny station (May 20, 2002).
EU07-149 z pociągiem 'Bałtyk' opuszcza Gdańsk (21.06.2002).   EU07-149 with fast train 'Baltyk' leaving Gdansk Glowny (June 21, 2002).

 

EU07-150
EU07-150 na podnośnikach Kutruff'a w lokomotywowni Kraków Prokocim (13.08.2000).   EU07-150 lifted by Kutruff's hoist in Krakow Prokocim depot (August 13, 2000).
EU07-150 z ekspresem 3112 Krynica - Warszawa, mija Wierchomlę Wielką (14.08.2002).   EU07-150 with express 3112 Krynica - Warszawa passing Wierchomla Wielka (August 14, 2002).