EU07-160 |
|
EU07-160
z pociągiem (jeszcze pospiesznym, ale za trzy dni już
ekspresem) 57100 do Poznania Głównego, przed odjazdem z
Gdyni (21.05.1998). |
|
EU07-160
with fast passenger train 57100 to Poznan Glowny, waiting
in Gdynia Glowna Osobowa - in next 3 days, this train
will not exist, because of the introduction of the new
time-table, this train will be re-classified as express
(May 21, 1998). |
|
EU07-160
po naprawie, w macierzystej lokomotywowni na gdyńskim
Grabówku (22.01.2000). |
|
EU07-160
after the repair, in its mother depot in Gdynia Grabowek
(January 22, 2000). |
|
EU07-160
wyjątkowo prowadzi ekspres 6503 'Piast' z Wrocławia do
Gdyni (powinna go prowadzić lokomotywa poznańska) - w
chwilę po odjeździe z Gdańska Wrzeszcza (23.01.2000). |
|
EU07-160
exceptionally hauling the express train 6503 'Piast' from
Wroclaw to Gdynia (it should be hauled by the loco from
Poznan Depot) (January 23, 2000). |
|
EU07-160
z pociągiem sezonowym 53500 z Gdyni do Krynicy i
Zakopanego, na stacji w Gdańsku Oliwie (01.04.2002). |
|
EU07-160
with season-routing train 53500 from Gdynia to Zakopane
and Krynica, at Gdansk Oliwa station (April 01, 2002). |
|
EU07-160
z pociągiem hotelowym 35701 'Tetmajer' z Zakopanego do
Gdyni, na szlaku między Pruszczem Gdańskim i Gdańskiem
(11.05.2002). |
|
EU07-160
with night-train 35701 'Tetmajer' from Zakopane to
Gdynia, between Pruszcz Gdanski and Gdansk (May 11,
2002). |
|
EU07-160
z pociągiem pospiesznym 45101 z Katowic i Łodzi
Kaliskiej do Gdyni, na ostatnim łuku przed rozjazdami
stacji w Gdańsku Głównym (04.06.2002). |
|
EU07-160
with fast train 45101 from Katowice and Lodz Kaliska to
Gdynia, on the last curve before reaching Gdansk Glowny
station (June 04, 2002). |
|
EU07-160
w lokomotywowni w Gdyni (01.02.2003). |
|
EU07-160
at Gdynia depot (February 01, 2003). |