electric universal locomotive EU07

 

EU07-201
EU07-201 z MT Wrocław Południe, na torze postojowym w Poznaniu Głównym (07.06.1998).   EU07-201 from Worclaw Depot, on a spare track in Poznan Glowny (June 07, 1998).
EU07-201 wjeżdża do Wrocławia Głównego z pociągiem osobowym 320 z Kłodzka Głównego (11.02.2001).   EU07-201 with passenger train 320 from Klodzko Glowne, entering Wroclaw Glowny (February 11, 2001).
EU07-201 z ekspresem 'Piast' do Wrocławia, w Gdańsku Głównym (26.08.2001).   EU07-201 with express train 'Piast' to Wroclaw, before departed from Gdansk (August 26, 2001).
EU07-201 odstawia skład ekspresu 'Piast' do wagonowni w Gdyni (02.12.2001).   EU07-201 coming to Gdynia car shed with express 'Piast' from Wroclaw (December 02, 2001).

 

EU07-202
EU07-202 z pociągiem ekspresowym 'Piast' z Wrocławia do Gdyni, mija przystanek Różyny (04.08.2001).   EU07-202 with express train 'Piast' from Wroclaw to Gdynia, passing Rozyny stop (August 04, 2001).
EU07-202 z opóźnionym godzinkę 'Piastem' wjeżdża do Gdańska Głównego (02.01.2002).   EU07-202 with an hour delayed 'Piast' express entering Gdansk Glowny (January 02, 2002).
EU07-202 z ekspresem 5602 'Piast' z Gdyni do Wrocławia, mija Laskowice Pomorskie. Obok - EN57-1762 z drugim EN-em, jako osobowy 20234 Słupsk - Bydgoszcz (14.04.2002).   EU07-202 with express train 5602 'Piast' Gdynia - Wroclaw, passing Laskowice Pomorskie, and EN57-1762 (with another EN57) as the passenger train 20234 Slupsk - Bydgoszcz Glowna (April 14, 2002).

 

EU07-203
EU07-203 z CM Katowice, w lokomotywowni Gdynia Grabówek (06.02.2000).   EU07-203 from Joint Depot Katowice, in Gdynia Grabowek depot (February 06, 2000).
EU07-203 w Poznaniu Głównym (05.10.2002).   EU07-203 in Poznan Glowny (October 05, 2002).

 

EU07-204 +1984 (MD Czechowice Dziedzice)

 

EU07-205
EU07-205 manewruje w Katowicach (11.03.2003).   EU07-205 switching in Katowice (March 11, 2003).

 

EU07-206
EU07-206 z pociągiem ekspresowym 6503 'Piast' z Wrocławia do Gdyni, zbliża się do Gdańska Głównego (10.06.2001).   EU07-206 with express train 6503 'Piast' from Wroclaw to Gdynia, colosing up to Gdansk Glowny station (June 10, 2001).
EU07-206 z pociągiem ekspresowym 'Piast' odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza (10.06.2001).   EU07-206 with express train 'Piast' leaving Gdansk Wrzeszcz station (July 03, 2001).

 

EU07-207
EU07-207 we Wrocławiu Głównym, skończył bieg z pociągiem osobowym 222 z Jeleniej Góry (11.02.2001).   EU07-207 with passenger train 222 from Jelenia Gora, a while after arrived to Wroclaw Glowny (February 11, 2001).
EU07-207 z pociągiem ekspresowym 6503 'Piast' Wrocław - Gdynia, w Gdańsku Głównym (27.06.2002).   EU07-207 with express train 6503 'Piast' in Gdansk Glowny (June 27, 2002).

 

EU07-208
EU07-208 w lokomotywowni Wrocław Główny (11.02.2001).   EU07-208 in Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).

 

EU07-209
EU07-209 z MT Katowice z pociągiem pospiesznym 41102 do Łodzi Fabrycznej, wjeżdża na stację Częstochowa (15.08.1998).   EU07-209 from Katowice Depot, with fast passenger train 41102 from Katowice to Lodz Fabryczna, entering Czestochowa station (August 15, 1998).

 

EU07-210
EU07-210 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (08.04.2000).   EU07-210 in Gdynia Grabowek depot (April 08, 2000).

 

EU07-211
EU07-211 jako lokomotywa pchająca (od Muszyny) pociąg ekspresowy 1311 'Ernest Malinowski' z Warszawy Wschodniej, wjeżdża na stację końcową tej relacji - do Krynicy (21.07.1998).   EU07-211 as the rear loco of express 1311 'Ernest Malinowski', entering Krynica (July 21, 1998).
EU07-211 z pociągiem pospiesznym 33107 'Przemyślanin' z Krakowa Głównego do Przemyśla Głównego, wjeżdża na stację Tarnów (22.07.1998).   EU07-211 with fast passenger train 33107 'Przemyslanin' from Krakow Glowny to Przemysl Glowny, entering Tarnow (July 22, 1998).
EU07-211 odjeżdża ze Stróży z pociągiem pospiesznym z pociągiem pospiesznym 44100/34100 'Bieszczady' z Krynicy i Zagórza (właśnie przed minutami te części zostały ze sobą połączone) do Gliwic (15.08.2000).   EU07-211 leaving Stroze with fast passenger train 44100/34100 from Krynica and Zagorz to Gliwice. Minutes ago both parts of this train were coupled together in Stroze (August 15, 2000).
EU07-211 z pociągiem ekspresowym 31400 'Tatry' z Zakopanego do Warszawy Wschodniej, mija Poronin (13.08.2002).   EU07-211 with express train 31400 'Tatry' Zakopane - Warszawa Wschodnia, passing Poronin (August 13, 2002).

 

EU07-212
EU07-212 moment po opuszczeniu stacji Gdańsk Oliwa (25.06.1997).   EU07-212 coming to Gdansk Oliwa with a train (June 25, 1997).
EU07-212 mija peron w Gdyni, po odczepieniu od pociągu, który przybył z Łeby (28.05.1998).   EU07-212 passing at the platform in Gdynia Glowna Osobowa (May 28, 1998).
EU07-212 w Gdyni Głównej Osobowej (17.07.1999).   EU07-212 in Gdynia Glowna Osobowa (July 17, 1999).
EU07-212 z dalekobieżnym pociągiem osobowym 50141 ze Zduńskiej Woli Południowej do Gdyni Głównej Osobowej, mija przystanek SKM Gdańsk Przymorze (21.11.1999).   EU07-212 with long-distance passenger train 50141 from Zdunska Wola Poludniowa to Gdynia Glowna Osobowa, passing SKM passenger stop Gdansk Przymorze (November 21, 1999).
EU07-212 i obok ST44-992 w lokomotywowni w Gdyni (31.08.2002).   EU07-212 and ST44-992 in Gdynia depot (August 31, 2002).
EU07-212 z szesnastowagonowcem 54102 Gdynia - Katowice/ Łódź, mija przystanek SKM Gdańsk Stocznia (02.11.2002).   EU07-212 with "16carer" - fast train 54102 Gdynia - Katowice and Lodz Kaliska, passing Gdansk Stocznia SKM passenger stop (November 02, 2002).

 

EU07-213
EU07-213 z Zakładu Taboru Warszawa Targowa, z ekspresem 3501 'Lajkonik' mija stację Gdańsk Oliwa (12.01.1998).   EU07-213 from Warszawa Targowa Joint Depot with express train 3501 'Lajkonik' passing Gdansk Oliwa, going to Gdynia Glowna Osobowa (January 12, 1998).
EU07-213 doczepiony przed momentem do pociągu pocztowo-bagażowego SDŁE 81708/9 z Koszalina, z którym uda się do Warszawy (28.05.1998).   EU07-213 from Warszawa Depot, will be coupled in a while to the SDLE 81708/9 post-train and take it to Warszawa (May 28, 1998).
EU07-213 wjeżdża do Gdańska Głównego z pociągiem ekspresowym 1505 'Stoczniowiec' z Warszawy Zachodniej do Gdyni (08.09.1998).   EU07-213 entering Gdansk Glowny with express 1505 train 'Stoczniowiec' from Warszawa Zachodnia to Gdynia Glowna Osobowa (September 08, 1998).
EU07-213 wjechał do Gdyni z pociągiem InterCity 1501 'Neptun' z Warszawy Zachodniej (10.10.1999).   EU07-213 came to Gdynia with InterCity 1501 'Neptun' passenger train from Warszawa Zachodnia (October 10, 1999).
EU07-213 odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza z pociągiem ekspresowym 2501 'Czartoryski' z Lublina do Gdyni (25.02.2002).   EU07-213 with express train 2501 'Czartoryski' from Lublin to Gdynia, leaving Gdansk Wrzeszcz (February 25, 2002).

 

EU07-214
EU07-214 'ucieka' do lokomotywowni w Gdyni Grabówku (dalej za wiaduktem), 'chowając się' za wskaźnik kilometrowy (25.08.1997).   EU07-214 going to Gdynia Grabowek Depot (far after the pass), 'hiding itself' behind the kilometre-sign (August 25, 1997).
EU07-214 z pociągiem ekspresowym 2501 'Nida' z Kielc do Gdyni, mija stację Malbork (30.08.1997).   EU07-214 with express train 'Nida' from Kielce to Gdynia Glowna Osobowa passing Malbork station (August 30, 1997).
EU07-214 z pociągiem ekspresowym z Gdyni wyjeżdża z Gdańska (02.11.1997).   EU07-214 with an express train from Gdynia Glowna Osobowa, passing the bridge over Radunia stream, in Gdansk Swiety Wojciech (November 02, 1997).
EU07-214 z pociągiem osobowym 2028 z Gdyni do Bydgoszczy, przed odjazdem z Gdyni (10.03.1998).   EU07-214 with a passenger train no. 2028 from Gdynia Glowna Osobowa to Bydgoszcz Glowna, waiting in Gdynia (March 10, 1998).
EU07-214 z pociągiem 2028 do Bydgoszczy wjeżdża do Gdańska Głównego (17.05.1998).   EU07-214 with Bhp-type set as the passenger train 2028 from Gdynia to Bydgoszcz, entering Gdansk Glowny (May 17, 1998).
EU07-214 z pociągiem pospiesznym 75105 'Bałtyk' z Poznania do Gdyni, mija Gdańsk Przymorze (21.11.1999).   EU07-214 with fast passenger train 75105 'Baltyk' from Poznan to Gdynia, passing SKM passenger stop Gdansk Przymorze (November 21, 1999).
EU07-214 z pociągiem pospiesznym 97102 'Motława' z Gdyni do Olsztyna, mija Różyny (17.02.2002).   EU07-214 with fast passenger train 97102 'Motlawa' from Gdynia to Olsztyn, passing Rozyny (February 17, 2002).
EU07-214 z pociągiem pospiesznym 54102 z Gdyni do Katowic, mija p.o. Gdańsk Lipce (17.03.2003).   EU07-214 with fast train 54102 Gdynia - Katowice, passing Gdansk Lipce passenger stop (March 17, 2003).

 

EU07-215
EU07-215 z pociągiem pospiesznym 70106 'Motława' do Olsztyna,wjeżdża do Gdańska-Wrzeszcza (10.05.1998).   EU07-215 with fast train 70106 'Motlawa' entering Gdansk Wrzeszcz (May 10, 1998).
EU07-215 z pociągiem pospiesznym 55000 z Gdyni do Kaliningradu nie wyjechał ze stacji początkowej z powodu strajku maszynistów (17.06.1998).   EU07-215 with the fast passenger train 55000 to Koenigsberg (Kaliningrad). This train wasn't departured that day because of 4-day long strike of the engineers (June 17, 1998).

 

EU07-216
EU07-217
EU07-218 +1982 (MD Warszawa Odolany)
EU07-219 +1983 (MD Gdynia Grabówek)

 

EU07-220
EU07-220 z pociągiem pospiesznym 58105 'Bryza' do Szczecina Niebuszewa, przed rozpoczęciem podróży w Gdyni Głównej (01.06.1998).   EU07-220 with fast train 58105 'Bryza' to Szczecin Niebuszewo, waiting before depart in Gdynia Glowna Osobowa (June 01, 1998).
EU07-220 wjeżdża do Gdańska Głównego z pociągiem pospiesznym 15105 z Łodzi Kaliskiej (29.12.1999).   EU07-220 with fast passenger train 15105 from Lodz Kaliska, entering Gdansk Glowny (December 29, 1999).
EU07-220 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (26.10.2002).   EU07-220 in Gdynia Grabowek depot (October 26, 2002).
EU07-220 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (19.02.2003).   EU07-220 in Gdynia Grabowek depot (February 19, 2003).

 

EU07-221
EU07-221 z MT Gdynia, z pociągiem osobowym 50141 ze Zduńskiej Woli Południowej do Gdyni, opuszcza stację Sopot (27.05.1998).   EU07-221 from Gdynia Depot, with passenger train 50141 from Zdunska Wola Poludniowa to Gdynia GLowna Osobowa, leaving Sopot (May 27, 1998).
EU07-221 oraz dwie lokomotywy manewrowe SM42 - cały skład z MT Gdynia, w drodze do ZNTK Nowy Sącz, opuszczając po długim postoju stację Kozłów (08.07.1998).   EU07-221 and two SM42-class shunters, leaving Kozlow. SM42s are hauled to ZNTK (Overhauling Workshop) Nowy Sacz (July 08, 1998).
EU07-221 po naprawie manewruje na terenie lokomotywowni w Gdyni Grabówku (16.01.2000).   EU07-221 after the repair, switching within the area of Gdynia Grabowek Depot (January 16, 2000).
EU07-221 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (01.03.2003).   EU07-221 at Gdynia Grabowek depot (March 01, 2003).

 

EU07-222
EU07-222 wjeżdża na przedmieścia Gdańska z pociągiem pospiesznym 15105 z Łodzi Kaliskiej do Gdyni (05.02.1998).   EU07-222 entering Gdansk city limits with fast passenger train 15105 from Lodz Kaliska to Gdynia (February 05, 1998).
EU07-222 z MT Gdynia, z pociągiem osobowym 2028 do Bydgoszczy Głównej, przed odjazdem z Gdyni Głównej Osobowej (07.11.1998).   EU07-222 from Gdynia Joint Depot, with passenger train 2028 to Bydgoszcz Glowna, waiting in Gdynia Glowna Osobowa (November 07, 1998).
EU07-222 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku (13.01.2001).   EU07-222 in Gdynia Grabowek depot (January 13, 2001).

 

EU07-223
EU07-223 w oczekiwaniu na skład pociągu do Szczecina, w Gdyni (01.07.1997).   EU07-223 waiting for bringing the train to Szczecin Niebuszewo to the platform in Gdynia Glowna Osobowa (July 01, 1997).
EU07-223 w Gdyni Głównej Osobowej (25.08.1997).   EU07-223 in Gdynia Glowna Osobowa (August 25, 1997).
EU07-223 przejeżdżając z pociągiem pasażerskim nad rzeczką Radunia w Gdańsku Świętym Wojciechu (02.11.1997).   EU07-223 with train, passing the bridge over Radunia stream, in Gdansk Swiety Wojciech (November 02, 1997).
EU07-223 z pociągiem kolonijnym mija Kamionkę Wielką (11.07.1998).   EU07-223 from Gdynia Depot, with special vacation-train, passing Kamionka Wielka (July 11, 1998).
EU07-223 z jednym z najdłuższych obecnie pociągów osobowych, relacji Słupsk - Bydgoszcz Główna, wjeżdża do Gdańska Wrzeszcza (11.09.2000).   EU07-223 with one of the longest presently ordinary passenger trains from Slupsk to Bydgoszcz Glowna, entering Gdansk Wrzeszcz (September 11, 2000).

 

EU07-224 +1998 (MT Kraków)
EU07-224 w Krakowie Płaszowie (10.07.1998).   EU07-224 in Krakow Plaszow (July 10, 1998).
EU07-224 z pociągiem pospiesznym 'Poprad' do Krakowa i z wagonami bezpośrednimi do Gdyni, wyjeżdża z Nowego Sącza (15.07.1998).   EU07-224 with fast passenger train 'Poprad' to Krakow and Gdynia, passing Nowy Sacz Zawada (July 15, 1998).

 

EU07-225
EU07-225 z MT Kraków, z pociągiem hotelowym 'Tetmajer' wjeżdża do Gdańska-Oliwy (22.03.1998).   EU07-225 from Krakow Depot, with a night train 'Tetmajer' (no. 35701) from Zakopane to Gdynia Glowna, entering Gdansk Oliwa (March 22, 1998).
EU07-225 - obecnie już pod szyldem parafii poznańskiej - w lokomotywowni w Gdyni (04.11.2001).   EU07-225, now working under Poznan depot, at Gdynia locoshed (November 04, 2001).
EU07-225 i EU07-439 w Poznaniu Głównym (08.12.2002).   EU07-225 and EU07-439 in Poznan Glowny (December 08, 2002).