electric universal locomotive EU07

 

EU07-301 >>EP07
EU07-301 w Gdyni Głównej oczekuje na skład ekspresu z Helu. Jest to pierwszy elektrowóz drugiej serii produkcji - w zakładach HCP (15.07.2000).   EU07-301 waiting in Gdynia Glowna for diesel-hauled express train from Hel to Warszawa, to provide the haulage on the rest of its journey. This locomotive is the first of the second serie of production, taking place in HCP factory (July 15, 2000).

 

EU07-302
EU07-302 przybył do Gdyni Głównej z pociągiem IC1501 'Neptun' (01.08.1998).   EU07-302 came to Gdynia with IC 1501 'Neptun' (August 01, 1998).
EU07-302 mija przystanek osobowy Gdansk Przymorze w droidze z pociągiem InterCity 1501 'Neptun' z Warszawy Zachodniej do Gdyni Głównej Osobowej (21.11.1999).   EU07-302 running with InterCity 1501 'Neptun' from Warszawa Zachodnia to Gdynia Glowna Osobowa and approaching the entrance semaphore of Gdansk Oliwa (November 21, 1999).
EU07-302 z pociągiem ekspresowym 2501 'Czartoryski' z Lublina do Gdyni, mija gdańską Zaspę (26.02.2002).   EU07-302 with express train 2501 'Czartoryski' from Lublin to Gdynia, passing Gdansk Zaspa (February 26, 2002).
EU07-302 z pociągiem ekspresowym 5100 'Neptun' z Gdyni do Warszawy, między przystankami na Oruni i w Lipcach w Gdańsku (24.06.2002).   EU07-302 with express train 5100 'Neptun' from Gdynia to Warszawa, between Orunia and Lipce passenger stops in Gdansk (June 24, 2002).

 

EU07-303
EU07-303 z pociągami: 388/33006 'Karpaty' oraz Ex3112 'Ernest Malinowski' opuszcza Muszynę po dokonaniu tutaj ich połączeniu (10.08.2000).   EU07-303 leaving Muszyna with joined 388/33006 from Bucuresti Nord and Ex3112 from Krynica to Warszawa Wschodnia, after joining together here both trains (August 10, 2000).
EU07-303 z pociągiem pospiesznym 33503 (kiedyś nazywany oficjalnie 'Połoniny') z Krakowa Głównego do Zagórza, mija posterunek Stróże Sr3. Lokomotywa na czele udowadnia ostateczny koniec planowego prowadzenia tego pociągu do Jasła przez sądeckie ET21 (19.07.2001).   EU07-303 with fast passenger train 33503 (known before as 'Poloniny') from Krakow Glowny to Zagorz, passing Stroze Sr3 junction. The loco-class on the head proves that the regular ET21 haulage of this train has become a hisotry (July 19, 2001).
EU07-303 z nocnym pociągiem pospiesznym 38209 z Krakowa Płaszowa do Kołobrzegu - tym razem 17 wagonów w składzie - między przystankami w Skowarczu i Różynach (02.06.2002).   EU07-303 with fast night passenger train 38209 from Krakow Plaszow to Kolobrzeg (17 cars!) between Skowarcz and Roznyny passenger stops (June 02, 2002).
EU07-303 z pociągiem osobowym 32442 z Przemyśla do Stalowej Woli Rozwadowa (na dwie bipy!), chwilę po opuszczeniu Radymna (07.08.2002).   EU07-303 with passenger train 32442 Przemysl Glowny - Stalowa Wola Rozwadow, has just left Radymno (August 07, 2002).

 

EU07-304
EU07-304 w Poznaniu Głównym - chwilę po odczepieniu od składu pociągu osobowego z Wrocławia (02.05.1998).   EU07-304 in Poznan Glowny - a while after being decoupled from passenger train from Wroclaw Glowny (May 02, 1998).
EU07-304 w lokomotywowni Wrocław Główny (11.02.2001).   EU07-304 in Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).

 

EU07-305
EU07-305 z MT Ostrów Wielkopolski, na torze odstawczym w Poznaniu Głównym (02.05.1998).   EU07-305 from Ostrow Wielkopolski Depot, on a spare track in Poznan Glowny (May 02, 1998).
EU07-305 manewruje w czasie zmiany czoła pociągu kolonijnego w Chabówce (16.08.2000).   EU07-305 switching in Chabowka to change the direction of a chartered train (August 16, 2000).
EU07-305 z pociągiem pospiesznym 74105 'Bałtyk' z Poznania do Gdyni, zbliża się do Gdańska (10.06.2001).   EU07-305 with fast passenger train 75105 'Baltyk' from Poznan to Gdynia, closing up to Gdansk (June 10, 2001).

 

EU07-306
EU07-306 z pociągiem ekspresowym 1603 "Opolanin" z Warszawy do Opola, odjeżdża ze Skierniewic (22.09.2001).   EU07-306 with express train 1603 'Opolanin' from Warszawa to Opole, leaving Skierniewice (September 22, 2001).
EU07-306 z pociągiem ekspresowym 5602 'Piast' z Gdyni do Wrocławia, w czasie postoju w Gdańsku Wrzeszczu (30.05.2002).   EU07-306 with express train 5602 'Piast' from Gdynia to Wroclaw, before departing from Gdansk Wrzeszcz (May 30, 2002).
EU07-306 z ekspresem 6503 'Piast' z Wrocławia do Gdyni, w okolicach Terespola Pomorskiego (05.06.2002).   EU07-306 with express train 6503 'Piast' from Wroclaw to Gdynia, passing Kozlowo near Terespol Pomorski (June 05, 2002).
EU07-306 z pociągiem ekspresowym 5602 'Piast' z Gdyni do Wrocławia, w Gdańsku Oruni (16.06.2002).   EU07-306 with express train 5602 'Piast' from Gdynia to Wroclaw, passing Gdansk Orunia (June 16, 2002).

 

EU07-307
EU07-307 w Sokółce (01.05.2001).   EU07-307 in Sokolka (May 01, 2001).
EU07-307 ze składem pociągu pospiesznego 77113 'Konopnicka' z Warszawy Zachodniej do Suwałk, w wagonowni Warszawa Szczęśliwice (28.03.2002).   EU07-307 with cars of the train 77113 'Konopnicka' to Suwalki, at car-depot Warszawa Szczesliwice (March 28, 2002).

 

EU07-308
EU07-308 z pociągiem ekspresowym 'Piast' z Gdyni do Wrocławia, opuszcza Gdańsk (11.04.2001).   EU07-308 with 'Piast' express train from Gdynia to Wroclaw, leaving Gdansk (April 11, 2001).
EU07-308 z pociągiem pospiesznym 75105 'Bałtyk' z Poznania do Gdyni, na stacji w Sopocie (11.08.2001).   EU07-308 with fast passenger train 75105 'Baltyk' from Poznan to Gdynia, at Sopot station (August 11, 2001).

 

EU07-309
EU07-309 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (26.12.2000).   EU07-309 in Gdynia Grabowek depot (December 26, 2000).

 

EU07-310
EU07-310 ze składem pociągu osobowego Katowice- Żywiec, wyjeżdża z katowickiej wagonowni (01.03.1998).   EU07-310 with a train from Katowice to Zywiec going out of the car-depot Katowice (March 01, 1998).
EU07-310 niespodziewanie wjechał do Gdańska Głównego z pociągiem hotelowym 'Tetmajer' z Zakopanego, zwyczajowo obsługiwanym lokomotywami z Gdyni (02.06.2001).   EU07-310 surprisingly entered Gdansk Glowny with night-train 35701 'Tetmajer' from Zakopane to Gdynia. This train is usually hauled by Gdynia-registered locos (June 02, 2001).
EU07-310 w lokomotywowni w Gdyni (25.12.2001).   EU07-310 in Gdynia depot (December 25, 2001).

 

EU07-311 >> EP07

 

EU07-312
EU07-312 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 18302/IR329 'Mare Balticum' z Olsztyna Głównego do Berlina Lichtenberg, mija p.o. Gdynia Cisowa (07.03.1998).   EU07-312 with a international fast passenger train no. 18302/IR329 'Mare Balticum' from Olsztyn Glowny to Berlin Lichtenberg, passing Gdynia Cisowa (March 07, 1998).
EU07-312 z MT Szczecin, z pospiesznym 'Mare Balticum' mijającym Pszczółki (08.11.1998).   EU07-312 with 'Mare Balticum' train passing Pszczolki on the way to Berlin Lichtenberg (November 08, 1998).

 

EU07-313
EU07-313 w Warszawie Zachodniej, z pociągiem pospiesznym 21103 'Rej', z Lublina do Łodzi Fabrycznej (20.02.2000).   EU07-313 with fast passenger train 21103 'Rej' from Lublin to Lodz Fabryczna, in Warszawa Zachodnia (February 20, 2000).
EU07-313 przybył do Warszawy Zachodniej z pociągiem pospiesznym 67/21000 'Kiev Express' ze stacji Kiev Pas., Charkowa i Lublina (23.09.2001).   EU07-313 with international fast passenger train 67/21000 "Kiev Express" from Kiev Pas., Charkov, and Lublin, has come at Warszawa Zachodnia station (September 23, 2001).
EU07-313 przed odjazdem z Warszawy Zachodniej z pociągiem pospiesznym 12105 'Rej' do Chełma (23.09.2001).   EU07-313 with fast passenger train 12105 'Rej' to Chelm, before being departed from Warszawa Zachodnia (September 23, 2001).

 

EU07-314
EU07-314, krótko po naprawie rewizyjnej w ZNTK Lubań Śląski, z pociągiem 70103 'Łyna' z Olsztyna Głównego, skończył bieg na stacji Gdynia Główna Osobowa (24.07.1998).   EU07-314 soon after the repair in Luban Overhauling Workshops, with fast train 70103 'Lyna' form Olsztyn Glowny, entered Gdynia Glowna (July 24, 1998).
EU07-314 w lokomotywowni Gdynia Grabówek, dokąd przejestrowano wszystkie olsztyńskie lokomotywy 07 (06.02.2000).   EU07-314 in Gdynia Grabowek depot (February 06, 2000).
EU07-314 krótko po naprawie rewizyjnej w ZNTK Oleśnica :-) pomyka do wagonowni Gdynia Leszczynki (07.12.2001).   EU07-314 soon after overhauling performed by Olesnica Overhauling Workshop, running towards car shed Gdynia Leszczynki (December 07, 2001).

 

EU07-315
EU07-315 dosyć nieoczekiwanie (lokomotywa z Katowic) prowadząca pociąg osobowy 55428 z Gdyni do Torunia, na paru łukach przed Sopotem Kamiennym Potokiem (22.12.2001).   EU07-315 from Katowice depot, unexpectably hauling local passenger train from Gdynia to Torun, spotted near Sopot Kamienny Potok passenger stop (December 22, 2001).

 

EU07-316
EU07-316 z MT Kraków, z pociągiem hotelowym 'Tetmajer' z Zakopanego do Gdyni, mija przystanek kolejki SKM Gdańsk Przymorze (26.05.1998).   EU07-316 from Depot Krakow with night-train 'Tetmajer' from Zakopane to Gdynia, passing passenger stop Gdansk Przymorze (May 26, 1998).
EU07-316 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 51/52/36002 z Kijowa i Przemyśla Głównego do Wrocławia Głównego, wjeżdża do Krakowa Głównego. Dwa ukraińskie wagony sypialne znajdują się na końcu składu (29.06.1998).   EU07-316 with international fast train 51/52/36002 from Kiev and Przemysl Glowny, to Wroclaw Glowny, entering Krakow Glowny. The two Ukrainian sleepings are in the end (June 29, 1998).
EU07-316 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 389/33007 'Karpaty' z Warszawy do Bukaresztu i Lokoshazy oraz ekspresem 1313 'Ernest Malinowski' do Krynicy, na szlaku w Białej Niżnej (09.08.2000).   EU07-316 with international fast train 389//33007 'Karpaty' from Warszawa to Bucuresti Nord and Lokoshaza and express 1313 'Ernest Malinowski' to Krynica, in Biala Nizna, between Stroze and Grybow (August 09, 2000).

 

EU07-317
EU07-317 z pociągiem pospiesznym 382/33002 'Presovcan' z Koszyc do Krakowa Głównego, tuż po odjeździe z Nowego Sącza (30.06.1998).   EU07-317 with the fast passenger train 382/33002 'Presovcan' from Kosice to Krakow Glowny, a while after leaving Nowy Sacz (June 30, 1998).
EU07-317 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 382/33002 'Presovcan' z Krakowa do Koszyc, mija Nowy Sącz (30.06.1998).   EU07-317 with fast international train 382/33002 'Presovcan' from Krakow Glowny to Kosice, passing Nowy Sacz Zawada (June 30, 1998).
EU07-317 z pociągiem pospiesznym 'Bieszczady' z Krynicy do Gliwic (łączony w Stróżach z częścią z Zagórza), mija Nowy Sącz Zawadę (11.07.1998).   EU07-317 with fast train 'Bieszczady' to Gliwice, passing Nowy Sacz Zawada (July 11, 1998).
EU07-317 z pospiesznym 'Bieszczady' mija Nowy Sącz (15.07.1998).   EU07-317 with 'Bieszczady' train passing Nowy Sacz (July 15, 1998).
EU07-317 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 'Karpaty' z Warszawy do Bukaresztu i Lokoshazy (pierwsze dwa wagony MAV) parę kilometrów przed polsko-słowacką granicą (05.08.2000).   EU07-317 with international fast passenger train 'Karpaty' from Warszawa to Bucuresti Nord and Lokoshaza (two first MAV coaches) two miles before Polish-Slovak border (August 05, 2000).
EU07-317 pociągami 'Karpaty' i 'Ernest Malinowski' do Warszawy, mija przystanek osobowy w Wierchomli Wielkiej (05.08.2000).   EU07-317 with 'Karpaty' and 'Ernest Malinowski' joint trains to Warszawa Wschodnia, passing Wierchomla Wielka passenger stop (August 05, 2000).

 

EU07-318 >> EP07
EU07-319 +1987 (MD Kraków Prokocim)

 

EU07-320
EU07-320 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 384/33304 'Tarnovia' z Koszyc do Krakowa Głównego, oczekuje na odjazd w Nowym Sączu (03.07.1998).   EU07-320 with the international fast passenger train 384/33304 'Tarnovia' from Kosice to Krakow Glowny, waiting in Nowy Sacz (July 03, 1998).
EU07-320+EU07-044 z pociągiem pospiesznym 'Tarnovia' do Koszyc, wjeżdża do Nowego Sącza (08.07.1998).   EU07-320+EU07-044 with fast train 'Tarnovia' to Kosice, entering Nowy Sacz (July 08, 1998).
EU07-320 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 383/33005 'Presovcan' z Krakowa Głównego do Koszyc, na szlaku pomiędzy Rytrem a Barcicami (03.08.2000).   EU07-320 with international fast passenger train 383/33005 'Presovcan' from Krakow Glowny to Kosice, on its route between Rytro and Barcice (August 03, 2000).

 

EU07-321
EU07-321 w Krakowie Płaszowie (03.08.2002).   EU07-321 in Krakow Plaszow (August 03, 2002).

 

EU07-322 +1984 (MD Szczecin Główny)

 

EU07-323
EU07-323 z MT Katowice, z jedym z dłuższych nocnych kurierów, z Gdyni Głównej Osobowej do Katowic, w czasie postoju w Gdańsku Oliwie (18.05.1998).   EU07-323 from Katowice Depot with one of the longest trains ever seen by me (this was 16-car long) from Gdynia Glowna Osobowa to Katowice, waiting in Gdansk Oliwa (May 18, 1998).

 

EU07-324
EU07-324 z MT W-wa Targowa, z pociągiem ekspresowym 3500 'Lajkonik' w Gdańsku Świętym Wojciechu, mija pociąg towarowy do Portu Północnego (22.02.1998).   EU07-324 from Warszawa Targowa Join Depot with Ex 3500 'Lajkonik' in Gdansk Swiety Wojciech, passing the freight train to Gdansk Port Polnocny (February 22, 1998).
EU07-324 z pociągiem IC 'Neptun' 1501, z Łodzi Fabrycznej, który skończył bieg w Gdyni Głównej (26.05.1998).   EU07-324 from Warszawa Targowa Joint Depot, with IC 1501 'Neptun' train from Lodz Fabryczna, finished the route in Gdynia (May 26, 1998).
EU07-324 już z nowymi lampkami, z pociągiem ekspresowym 2503 'Nida' z Kielc, wjeżdża do Gdańska (25.09.1999).   EU07-324 (provided with the new headlamps) with 2503 'Nida' express train from Kielce to Gdynia, coming up to Gdansk (September 25, 1999).
EU07-324 z pociągiem ekspresowym 5200 'Nida' z Gdyni Głównej do Kielc, mija Gdańsk Wrzeszcz (06.11.1999).   EU07-324 with 5200 express train 'Nida' from Gdynia Glowna Osobowa to Kielce, passing Gdansk Wrzeszcz (November 06, 1999).
EU07-324 z pociągiem ekspresowym 51400 'Posejdon' z Gdyni do Warszawy, wjeżdża do Gdańska Południowego (17.05.2002).   EU07-324 with express train 51400 'Posejdon' from Gdynia to Warszawa, entering Gdansk Poludnie ruined freight station (May 17, 2002).

 

EU07-325
EU07-325 z sezonowym pociągiem ekspresowym 'Jantar' z Warszawy Zachodniej do Helu, mija zamknięty od lat przystanek osobowy Gdańsk Święty Wojciech (02.07.2000).   EU07-325 with season express train 15403 'Jantar' from Warszawa Zachodnia to Hel, passing closed down years ago passenger stop Gdansk Swiety Wojciech (July 02, 2000).
EU07-325 wyjechał przed minutą z wagonowni Gdynia, ze składem IC 5306 "Sawa". Wiem, że nikt i tak nie uwierzy, że te wagony na zdjęciu to naprawdę skład pociągu InterCity... (08.12.2001).   EU07-325 a minute after leaving car shed Gdynia, with InterCity 5306 'Sawa' to Krakow Glowny. You may think I'm joking with this 'InterCity' train facing it to these cars, but you just have to trust me :-) (December 08, 2001).
EU07-325 z pociągiem InterCity 3501 'Lajkonik' z Krakowa do Gdyni, mija Różyny (17.02.2002).   EU07-325 with InterCity 3501 'Lajkonik' passing Rozyny (February 17, 2002).