electric universal locomotive EU07

 

EU07-376 >> EP07

 

EU07-377
EU07-377 w lokomotywowni w Lublinie (12.08.2002).   EU07-377 in Lublin depot (August 12, 2002).

 

EU07-378 >> EP07
EU07-378 z MT Szczecin, z pociągiem pospiesznym 'Gryf' ze Szczecina Głównego do Tczewa, mija Gdynię Grabówek (06.02.1998).   EU07-378 from Szczecin Port Centralny Depot, with the fast passenger train 'Gryf' from Szczecin Glowny to Tczew, passing Gdynia Grabowek (February 06, 1998).
EU07-378 'Kanciata', z pociągiem pospiesznym 85106 'Bryza' ze Szczecina Głównego do Olsztyna Głównego, mija przystanek osobowy Gdańsk Lipce (18.05.2002).   EU07-378 'The Edged' (such name in Polish is on the middle head window) with fast passenger train 85106 'Bryza' from Szczecin to Olsztyn, passing Gdansk Lipce passenger stop (May 18, 2002).

 

EU07-379 >> EP07

 

EU07-380
EU07-380 z pociągiem ekspresowym 'Piast' odjżdża z Gdańska Wrzeszcza (15.05.2002).   EU07-380 with 'Piast' express train leaving Gdansk Wrzeszcz (May 15, 2002).

 

EU07-381 >> EP07
EU07-381 z MT Poznań, z pociągiem pospiesznym 57101/76502 z Gdyni Głównej Osobowej do Poznania Głównego i Jeleniej Góry (druga część odczepiana w Gnieźnie i jedzie przez Jarocin i Krotoszyn) mija p.o. Gdańsk Przymorze (10.04.1998).   EU07-381 from Poznan Joint Depot, with a fast 57101/76502 train from Gdynia Glowna Osobowa to Poznan Glowny and Jelenia Gora, passing Gdansk Przymorze passenger stop. What's interesting, this train should be pulled (according to official internal documents) by locomotive from Gdynia Depot (April 10, 1998).
EU07-381 z pociągiem ekspresowym 'Piast' mija Gdańsk Wrzeszcz (28.11.1999).   EU07-381 with express train 'Piast' passing Gdansk Wrzeszcz (November 28, 1999).

 

EU07-382 >> EP07
EU07-383 >> EP07

 

EU07-384 >> EP07
EU07-384 w Lokomotywowni Toruń (09.05.1999).   EU07-384 in Torun shed (May 09, 1999).

 

EU07-385 >> EP07
EU07-385 z MT Szczecin, z pośpiechem 328/85302 'Mare Balticum' w Gdyni Głównej (08.05.1999).   EU07-385 with fast passenger train 328/85302 'Mare Balticum' from Berlin to Olsztyn, in Gdynia Glowna Osobowa (May 08, 1999).
EU07-385 z pociągiem pospiesznym 58105 'Bryza' z Olsztyna do Szczecina, trzy minuty po odjeździe z Gdyni Głównej, w okolicach Grabówka (03.03.2002).   EU07-385 with fast passenger train 58105 'Bryza' from Olsztyn to Szczecin, passing Gdynia Grabowek, few minutes after departed from Gdynia Glowna (March 03, 2002).
EU07-385 z pociągiem pospiesznym 85106 'Bryza' ze Szczecina do Olsztyna, odjeżdża z Gdańska Głównego (20.05.2002).   EU07-385 with fast passenger train 85106 'Bryza' from Szczecin to Olsztyn, leaving Gdansk Glowny station (May 20, 2002).

 

EU07-386
EU07-386 niedawno przeniesiony z Torunia do Warszawy, z pociągiem ekspresowym 5404 'Skarbek' do Raciborza, przed odjazdemz Gdyni Głównej Osobowej (25.05.2000).   EU07-386 that was reassigned from Torun to Warszawa Depot, with 5404 'Skartbek' express train to Raciborz, before leaving Gdynia Glowna Osobowa (May 25, 2000).
EU07-386 w lokomotywowni w Gdyni. Charakterystyczne cechy naprawy rewizyjnej w ZNLE Gliwice - malowanie według wzorca 303E (jednakoż z żółtym czołem), brak wprawdzie praktycznego, ale mniej estetycznego oświetlenia, konkretne barwy, szczególnie ciemnej partii zieleni. Od kiedy ZNTK Lubań nie tłucze rewizji (bo upadł), tylko Gliwice stosują takie malowanie typu 303E (01.12.2001).   EU07-386 in Gdynia depot. The locomotive has been overhauled in Gliwice Electric Locomotoves Overhauling Workshop, which is indicated by original 303E livery and old type of headbulbs (December 01, 2001).

 

EU07-387
EU07-387 w Lokomotywowni Toruń (09.05.1999).   EU07-387 in Torun Depot (May 09, 1999).

 

EU07-388
EU07-388 z Lokomotywowni Toruń, z pociągiem pospiesznym 58116 do Kostrzyna, przed odjazdem z Bydgoszczy Głównej (11.11.1999).   EU07-388 from Torun Depot, with fast passenger train 58116 to Kostrzyn, before leaving Bydgoszcz Glowna (November 11, 1999).
EU07-388 na czele pociągu pospiesznego 58105 'Rybak' relacji Olsztyn Główny - Szczecin Główny, mija Sopot Kamienny Potok (22.12.2001).   EU07-388 heading fast passenger train 58105 'Rybak' from Olsztyn to Szczecin, passing Sopot Kamienny Potok (December 22, 2001).
EU07-388 z pociągiem pospiesznym 15105 z Łodzi Kaliskiej do Gdyni, wjeżdża do Gdańska Głównego (29.12.2002).   EU07-388 with fast train 15105 from Lodz Kaliska to Gdynia Glowna, entering Gdansk Glowny (December 29, 2002).

 

EU07-389 >> EP07

 

EU07-390 >> EP07
EU07-390 w Warszawie Zachodniej, rozpoczyna trasę pociągu pospiesznego 77108 do Białegostoku (20.02.2000).   EU07-390 in Warszawa Zachodnia, starting the route of the fast passenger train 77108 to Bialystok (February 20, 2000).

 

EU07-391 >> EP07
EU07-391 z MT Wrocław Południe, na torze przelotowym w Krakowie Płaszowie (10.07.1998).   EU07-391 from Wroclaw Poludnie Joint Depot, in Krakow Plaszow (July 10, 1998).
EU07-391 z pociągiem ekspresowym 'Piast' mija Zajączkowo Tczewskie ZTC (19.01.2002).   EU07-391 with express train 'Piast' passing Zajaczkowo Tczewskie ZTC (January 19, 2002).

 

EU07-392 >> EP07
EU07-392 z pociągiem Ex 6503 odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza (25.02.2002).   EU07-392 with express train 6503 'Piast' Wroclaw - Gdynia, leaving Gdansk Wrzeszcz (February 25, 2002).
     

 

EU07-393
EU07-393 z pociągiem pospiesznym 77109 "Branicki" do Białegostoku, przed odjazdem z Warszawy Zachodniej (19.10.2002).   EU07-393 with fast train 77109 "Branicki" to Bialystok, before depart from Warszawa Zachodnia (October 19, 2002).

 

EU07-394
EU07-394 z opóźnionym jakieś dwie godziny pociągiem pospiesznym 85100 'Gryf' ze Szczecina Głównego do Tczewa, mija Sopot Kamienny Potok (06.03.1998).   EU07-394 with the fast passenger train 85100 'Gryf' from Szczecin Glowny to Tczew passing Sopot Kamienny Potok (being delayed ca. 120 minutes) (March 06, 1998).
EU07-394 przybył do Poznania z pociągiem pospiesznym 'Gorzowiak' z Gorzowa Wielkopolskiego, teraz lokomotywa ściąga skład z peronu (01.05.1998).   EU07-394 from Szczecin Depot, a while after arriving with the IR fast passenger train 'Gorzowiak' from Gorzow Wielkopolski to Poznan Glowny, now taking the train off the platform (May 01, 1998).
EU07-394 z pociągiem pospiesznym 85100 'Gryf' ze Szczecina do Elbląga, wjeżdża do Gdyni Głównej Osobowej (24.05.1998).   EU07-394 from Szczecin Depot, with fast passenger train 85100 'Gryf' from Szczecin Glowny to Elblag (in old version from Szczecin Glowny to Tczew) entering Gdynia Glowna Osobowa (May 24, 1998).
EU07-394 z pociągiem IR329/58303 'Mare Balticum' opuszcza Gdynię (30.10.1999).   EU07-394 with international fast passenger train IR329/58303 'Mare Balticum' from Olsztyn to Berlin, leaving Gdynia (October 30, 1999).
EU07-394 z pociągiem pospiesznym 58107 'Gryf' z Olsztyna Głównego do Szczecina Głównego, w okolicach wioski Różyny (04.05.2002).   EU07-394 with fast passenger train 58107 from Olsztyn Glowny to Szczecin Glowny, passing Rozyny (May 04, 2002).

 

EU07-395 >> EP07
EU07-395 manewruje w lokomotywowni w Gdyni (05.11.2000).   EU07-395 switching in Gdynia depot (November 05, 2000).

 

EU07-396
EU07-396 z pociągiem kolonijnym w Gdyni (20.06.1998).   EU07-396 with the special train letting the kids go for the vacations (June 20, 1998).
EU07-396 w lokomotywowni Toruń (09.05.1999).   EU07-396 in Torun Depot (May 09, 1999).
EU07-396 i EP07-329 w Bydgoszczy Głównej (25.05.2000).   EU07-396 and EP07-329 in Bydgoszcz Glowna (May 25, 2000).

 

EU07-397 >> EP07
EU07-398 +1992 (MD Warszawa Odolany)

 

EU07-399
EU07-399 w lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (28.03.2002).   EU07-399 at Warszawa Olszynka Grochowska depot (March 28, 2002).

 

EU07-400 >> EP07