electric universal locomotive EU07

 

EU07-476 >> EP07

 

EU07-477
EU07-477 z MT Kraków przy peronie trzecim stacji Gdynia Główna Osobowa (18.05.1998).   EU07-477 from Krakow Joint Depot at the 3rd platform in Gdynia Glowna Osobowa (May 18, 1998).
EU07-477 z pociągiem hotelowym 'Tetmajer', wjeżdża do Gdańska-Oliwy (29.05.1998).   EU07-477 with fast night-train 'Tetmajer' entering Gdansk Oliwa (May 29, 1998).
EU07-477 z pociągiem kolonijnym opuszcza Chabówkę w kierunku Zakopanego (07.07.1998).   EU07-477 with special vacation-train leaving Chabowka, towards Zakopane (July 07, 1998).
EU07-477 jako druga lokomotywa ciągnąca ekspres 2301 'Jagiełło', wjeżdżający do Chabówki (19.07.1998).   EU07-477 as the front loco of an express train 2301 'Jagiello', entering Chabowka (July 19, 1998).
EU07-477 z pociągiem pospiesznym 38102 z Przemyśla Głównego do Szczecina Głównego, mija p.o. Kraków Bieżanów (13.08.2000).   EU07-477 with fast passenger train 38102 from Przemysl Glowny to Szczecin Glowny, passing Krakow Biezanow (August 13, 2000).
EU07-477 z pociągiem pospiesznym 383/33005 'Presovcan' z Krakowa do Koszyc, mija tunel w Kamionce Wielkiej (04.08.2002).   EU07-477 with fast passenger train 383/33005 'Presovcan' Krakow Glowny - Kosice, passing the tunnel in Kamionka Wielka (August 04, 2002).
EU07-477 z pociągiem pospiesznym 34100 'Bieszczady' z Zagórza i Krynicy do Gliwic, odjeżdża ze Stróży (05.08.2002).   EU07-477 with fast train 34100 'Bieszczady' from Zagorz and Krynica to Gliwice, leaving Stroze (August 05, 2002).
EU07-477 z pociągiem pospiesznym 'Presovcan' do Koszyc, przekracza Poprad w Piwnicznej (06.08.2002).   EU07-477 with fast train 383 'Presovcan' to Kosice, passing Poprad river in Piwniczna (August 06, 2002).

 

EU07-478
EU07-478 w Lokomotywowni Toruń (09.05.1999).   EU07-478 in Torun Depot (May 09, 1999).
EU07-478 w lokomotywowni w Lublinie (12.08.2002).   EU07-478 in Lublin depot (August 12, 2002).

 

EU07-479 >> EP07

 

EU07-480 >> EP07
EU07-480 z dalekobieżnym pociągiem osobowym 50241 ze Zduńskiej Woli Południowej do Gdyni Głównej Osobowej opuścił przed momentem Gdańsk Główny, jednak z powodu zamknięcia jednego z torów dalekobieżnych, mija przystanek osobowy Gdańsk Politechnika, wykorzystując tory Szybkiej Kolei Miejskiej (22.01.1998).   EU07-480 with long-distance passenger train 50241 from Zdunska Wola Poludniowa to Gdynia Glowna Osobowa, has just left Gdansk Glowny and going towards Gdynia. Because of closing one of two long-distance traffic service tracks, this train is using SKM (Tricity Commuter Train) track, passing closely Gdansk Politechnika passenger stop (January 22, 1998).
EU07-480 przybył do Gdyni i zakończył bieg z pociągiem ekspresowym 'Posejdon' z Warszawy Zachodniej (30.01.1998).   EU07-480 came with the express train 'Posejdon' from Warszawa Zachodnia to Gdynia Glowna Osobowa, where its route ends (January 30, 1998).
EU07-480+EU07-339 z pociągiem osoboym 2026 z Gdyni do Bydgoszczy wjeżdża do Sopotu (11.03.1998).   EU07-480 + EU07-339 with a passenger train 2026 from Gdynia to Bydgoszcz entering Sopot (March 11, 1998).
EU07-480+EU07-164 mijają Prabuty z pociągiem InterCity 5308 'Lajkonik' z Gdyni Głównej do Krakowa Głównego (10.03.2001).   EU07-480 + EU07-164 with IC5308 'Lajkonik' from Gdynia to Krakow, passing Prabuty (March 10, 2001).
EU07-480 z pociągiem InterCity 4501 'Stanisław Wysocki' z Gliwic do Gdyni, na szlaku między Prabutami a Gdakowem (25.01.2002).   EU07-480 with InterCity 4501 'Stanislaw Wysocki' from Gliwice to Gdynia, on the way between Prabuty and Gdakowo (January 25, 2002).
EU07-480 z pociągiem 20125 z Laskowic Pomorskich do Gdyni Głównej, zbliża się do Różyn (25.05.2002).   EU07-480 with passenger train 20125 from Laskowice Pomorskie to Gdynia, closing up to Rozyny (May 25, 2002).

 

EU07-481
EU07-481 z zestawem piętrowym Bhp, jako osobowy pociąg 2028 z Gdyni Głównej do Bydgoszczy Głównej, przejeżdża po mostku nad rzeczką Radunią na przedmieściech Gdańska (30.10.1998).   EU07-481 with double-decker cars, as 2028 ordinary passenger train from Gdynia Glowna Osobowa to Bydgoszcz Glowna, passing the bridge over Radunia stream, in Gdansk Swiety Wojciech (October 30, 1997).
EU07-481 z pociągiem pospiesznym 'Motława' z Gdyni do Olsztyna, oczekuje w Gdańsku Głównym (01.02.1998).   EU07-481 with fast passenger train 'Motlawa' from Gdynia Glowna Osobowa to Olsztyn Glowny, waiting in Gdansk Glowny station (February 01, 1998).
EU07-481 z pociągiem 75101 'Baltic' z Poznania do Gdyni, na odcinku między Pruszczem Gdańskim a Gdańskiem (05.02.1998).   EU07-481 with fast passenger train 75101 'Baltic' from Poznan to Gdynia, a short while after leaving Pruszcz Gdanski (February 05, 1998).
EU07-481 z pociągiem kolonijnym z 53603 z Lęborka do Krynicy zbliża się do Nowego Sącza (01.08.2000).   EU07-481 with chartered train 53603 from Lebork to Krynica, closing up to Nowy Sacz (August 01, 2000).
EU07-481 po naprawie w ZNTK Poznań SA (30 listopada 2001), już w macierzystej gdyńskiej szopie (08.12.2001).   EU07-481 after being overhauled in Poznan Workshop (finished on Nov. 30), now in mother-depot Gdynia (December 08, 2001).

 

EU07-482 >> EP07

 

EU07-483
EU07-483 z pospiesznym międzynarodowym 388 'Karpaty' z Bukaresztu i Lokoshazy oraz ekspresem 3112 'Ernest Malinowski' z Krynicy do Warszawy Wschodniej , mija Kamionkę Wielką (08.08.2000).   EU07-483 with international fast passenger train 388 'Karpaty' from Bucuresti and Lokoshaza together with express 3112 'Ernest Malinowski' from Krynica to Warszawa Wschodnia, passing Kamionka Wielka (August 08, 2000).
EU07-483 i EP09-003 w Krakowie Płaszowie (13.08.2000).   EU07-483 and EP09-003 in Krakow Plaszow (August 13, 2000).
EU07-483 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 382/33002 'Presovcan' z Koszyc do Krakowa, zbliża się do stacji w Ptaszkowej (16.07.2001).   EU07-483 with international fast passenger train 382/33002 'Presovcan' from Kosice to Krakow Glowny, just about to enter Ptaszkowa station (July 16, 2001).
EU07-483 z pociągiem pospiesznym 44100 'Bieszczady' z Krynicy do Gliwic, na szlaku przed Kamionką Wielką (17.07.2001).   EU07-483 with fast passenger train 44100 'Bieszczady' from Krynica to Gliwice on theway before Kamionka Wielka (July 17, 2001).

 

EU07-484
EU07-484 z pociągiem pospiesznym 13109 'Solina' z Warszawy do Przemyśla, wjeżdża do Stalowej Woli Rozwadowa (07.08.2002).   EU07-483 with fast train 13109 'Solina' from Warszawa to Przemysl, entering Stalowa Wola Rozwadow (August 07, 2002).

 

EU07-485
EU07-485 z ex-MD Jelenia Góra (wiele 'jeleni' ma tak charakterystyczne malowanie) odjeżdża z Jaworzyny Śląsiej z pociągiem w kierunku Wrocławia (15.09.1997).   EU07-485 from Jelenia Gora Shed (easy to recognize because of the exceptional painting of the head) leaving Jaworzyna Slaska (September 15, 1997).
EU07-485 odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza z pociągiem ekspresowym "Piast" z Wrocławia do Gdyni (27.06.2001).   EU07-485 with express train 6503 "Piast" from Wroclaw to Gdynia leaving Gdansk Wrzeszcz (June 27, 2001).
EU07-485 wjeżdża do Gdańska Głównego z pociągiem ekspresowym "Piast" z Wrocławia (19.08.2001).   EU07-485 with express train 6503 "Piast" from Wroclaw, entering Gdansk Glowny (August 19, 2001).
EU07-485 zbliża się do Gdańska Oliwy, oczywiście z ekspresem 'Piast' do Wrocławia (17.10.2001).   EU07-485 with express train "Piast" to Wroclaw, entering Gdansk Oliwa station (October 17, 2001).
EU07-485 z pociągiem osobowym 313 z Wrocławia Głownego do Międzylesia, odjeżdża z Domaszkowa (08.03.2003).   EU07-485 with passenger train 313 from Wroclaw Glowny to Miedzylesie, departing from Domaszkow (March 08, 2003).
EU07-485 na przyprzęgu do pociągu osobowego 318 relacji Międzylesie - Wrocław Głowny, w okolicach Długopola Zdroju (08.03.2003).   EU07-485 coupled to the end of passenger train 318 Miedzylesie - Wroclaw, that just left the tunnel in Dlugopole Zdroj (March 08, 2003).

 

EU07-486
EU07-486 zarejestrowany w Szczecinie, tym razem odpoczywa w szopie w Gdyni (26.12.1999).   EU07-486 registered at Szczecin Joint Depot, in Gdynia Grabowek Depot (December 26, 1999).
EU07-486 z pociągiem pospiesznym 85100 'Gryf' ze Szczecina do Olsztyna, mija Miłobądz (19.01.2002).   EU07-486 with fast passenger train 85100 'Gryf' from Szczecin to Olsztyn, passing Milobadz (January 19, 2002).
EU07-486 (już cała zielona) z pociągiem pospiesznym 85106 'Bryza' ze Szczecina Głownego do Olsztyna Głownego, przekracza rzekę Radunię na południowej granicy Gdańska (07.05.2002).   EU07-486 (greenheaded) with fast passenger train 85106 'Bryza' from Szczecin Glowny to Olsztyn Glowny, passing Radunia river, at the southern border of Gdansk city (May 07, 2002).
EU07-486 w dosyć podobnych okolicznościach, ale bardzo nietypowo w obsłudze pociągu ekspresowego 5100 'Neptun' relacji Gdynia - Warszawa (17.05.2002).   EU07-486 in quite similar conditions, but very exceptionally employed to express train 5100 'Neptun' Gdynia - Warszawa (May 17, 2002).
EU07-486 z pociągiem pospiesznym 85104 'Rybak' relacji Szczecin Główny - Olsztyn Główny, między Różynami, a Skowarczem (27.07.2002).   EU07-486 with fast train 85104 'Rybak' Szczecin - Olsztyn, between Rozyny and Skowarcz (July 27, 2002).

 

EU07-487
EU07-487 z piętruskiem, jako osoboy 2028 z Gdyni do Bydgoszczy, wyjeżdża z Gdańska (02.11.1997).   EU07-487 with double-decker cars, as no. 2028, ordinary passenger train from Gdynia Glowna Osobowa to Bydgoszcz Glowna, passing the bridge over Radunia stream, in Gdansk Swiety Wojciech (November 02, 1997).
EU07-487 z pociągiem pospiesznym z Gdyni do Olsztyna, mija Gdańsk Święty Wojciech (22.02.1998).   EU07-487 from Gdynia 'Joint Depot', passing Gdansk Swiety Wojciech with the fast passenger train from Gdynia Glowna Osobowa to Olsztyn Glowny (February 22, 1998).
EU07-487 prowadząca pospieszną 'Łynę' i pan Mieczysław Michalski z Olsztyna za kieratem - proszę się uważnie przyjrzeć, mechanik MK-przyjazny! (17.09.2000).   EU07-487 hauling fast train 'Lyna' and Mr Mieczyslaw Michalski from Olsztyn as its engineer, who - truly saying - has no objection against taking additional passenger to 'wagon no. 0' (September 17, 2000).
EU07-487 w wagonowni Gdynia Leszczynki, ze składem pośpiecha 'Motława' relacji Gdynia-Olsztyn na kilka chwil przed podstawieniem składu przy peronie w Gdyni Głównej (17.09.2000).   EU07-487 with 'Motlawa' fast passenger train yet in Gdynia Leszczynki car-depot, minutes before taking it to Gdynia Glowna platform (September 17, 2000).
EU07-487 w lokomotywowni w Gdyni (27.02.2003).   EU07-487 at Gdynia depot (February 27, 2003).

 

EU07-488
EU07-488 zmienia czoło pociągu pospiesznego 'Bryza' do Szczecina Niebuszewa, podstawionego przed momentem w Gdyni Głównej (15.02.1998).   EU07-488 from Szczecin Port Centralny Depot, changing the head in Gdynia Glowna, before being coupled to the train 'Bryza' to Szczecin Niebuszewo (February 15, 1998).
EU07-488 z pociągiem pospiesznym 85106 'Bryza' ze Szczecina do Olsztyna, wjeżdża do Gdańska Wrzeszcza (12.06.2002).   EU07-488 with fast train 85106 'Bryza' from Szczecin to Olsztyn, entering Gdansk Wrzeszcz station (June 12, 2002).
EU07-488 z pociągiem pospiesznym 85106 'Bryza' ze Szczecina do Olsztyna, pomiędzy Gdańskiem Głównym, a Gdańskiem Południowym (16.06.2002).   EU07-488 with fast train 85106 'Bryza' from Szczecin to Olsztyn, between Gdansk Glowny and Gdansk Poludnie stations (June 16, 2002).
EU07-488 z pociągiem pospiesznym 85106 'Bryza' Szczecin - Olsztyn, odjeżdża z Gdańska Oliwy (30.08.2002).   EU07-488 with fast train 85106 'Bryza' Szczecin - Olsztyn, leaving Gdansk Oliwa (August 30, 2002).

 

EU07-489
EU07-489 z pociągiem pospiesznym 15115/15114 z Kuźnicy Bialostociej do Gdyni, mija Sopot Wyścigi (12.05.1999).   EU07-489 with fast passenger train 15115/15114 from Kuznica Bialostocka to Gdynia, passing Sopot Wyscigi (May 12, 1999).
EU07-489 z osobowym 30046 z Olsztyna Głównego do Torunia Głównego, wjeżdża do Kowalewa Pomorskiego (26.06.1999).   EU07-489 with passenger train 30046 from Olsztyn to Torun, entering Kowalewo Pomorskie (June 26, 1999).
EU07-489 z pociągiem osobowym 97129/8 z Olsztyna Głównego do Elbląga, mija wyjazdowe semafory w Bogaczewie (02.10.1999).   EU07-489 with passenger train 97129/8 from Olsztyn Glowny to Elblag, passing exit-semaphores of Bogaczewo station (October 02, 1999).

 

EU07-490
EU07-490 z MT Olsztyn, w Gdyni Głównej Osobowej (27.08.1997).   EU07-490 from Olsztyn Depot, in Gdynia Glowna Osobowa (August 27, 1997).
EU07-490 z IR329 'Mare Balticum' do Berlina, wjeżdża do Gdańska (01.02.1998).   EU07-490 with the IR 329 train from Olsztyn Glowny to Berlin Lichtenberg, passing Gdansk Swiety Wojciech (February 01, 1998).
EU07-490 po naprawie i modernizacji oświetlenia, z pociągiem pospiesznym 70103 'Łyna' z Olsztyna Głównego do Gdyni Głównej Osobowej, odjeżdża z Gdańska Głównego (07.10.1999).   EU07-490 soon after the repair (including headlamps modernization), with the fast passenger train 70103 'Lyna' from Olsztyn Glowny to Gdynia Glowna Osobowa, leaving Gdansk Glowny (October 07, 1999).
EU07-490, EU07-416 oraz EP07-400, czyli przegląd stylów oświetlania, w gdyńskiej lokomotywowni (14.07.2002).   EU07-490, EU07-416, and EP07-400 - every with different headlamps, but all at Gdynia Grabowek depot (July 14, 2002).

 

EU07-491
EU07-491 z pociągiem pospiesznym 15105 z Łodzi Kaliskiej do Gdyni Głównej, odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza (26.12.2002).   EU07-491 with fast train 15105 from Lodz to Gdynia, leaving Gdansk Wrzeszcz (December 26, 2002).
     

 

EU07-492
EU07-492 wjeżdża do Warszawy Zachodniej z pociągiem pospiesznym 21100 'Kochanowski' z Lublina (23.09.2001).   EU07-492 with fast passenger train 21100 'Kochanowski' from Lublin, is coming to Warszawa Zachodnia (September 23, 2001).

 

EU07-493
EU07-493 przybył do Gdańska Głównego z pociągiem InterCity 1501 'Neptun' z Warszawy Zachodniej do Gdyni (02.06.2001).   EU07-493 with InterCity 1501 'Neptun' from Warszawa Zachodnia to Gdynia, entered Gdansk Glowny (June 02, 2001).

 

EU07-494
EU07-494 z pospiesznym 75101 'Baltic' (z Poznania Głównego do Gdyni) wjeżdża do Sopotu (13.05.1998).   EU07-494 with fast passenger train 75101 'Baltic' entering Sopot station (May 13, 1998).
EU07-494+SU45-123 z pociągiem kolonijnym relacji Szlachta - Łódź Kaliska, wjeżdża do Bydgoszczy (26.06.1999).   EU07-494+SU45-123 with holiday-train for kids from Szlachta to Lodz Kaliska, entering Bydgoszcz (June 26, 1999).
EU07-494 w lokomotywowni w Gdyni. Obok - przydelegowana tu na miesiąc warszawska EP09-036 (18.11.2000).   EU07-494 in Gdynia depot. Near-by, EP09-036 from Warszawa, that worked in Gdynia for a month (November 18, 1999).

 

EU07-495
EU07-495 z Zakładu Taboru w Łodzi, z pociągiem pospiesznym nr 13101 'Reymont' z Łodzi Fabrycznej do Krakowa Płaszowa, wyjeżdża z Krakowa Głównego (10.07.1998).   EU07-495 from Lodz Depot, with fast train 13101 'Reymont' from Lodz Fabryczna to Krakow Plaszow, leaving Krakow Glowny (July 10, 1998).

 

EU07-496 +1996 (MD Olsztyn)

 

EU07-497
EU07-497 z MT Białogard, holowany przez EP07-329. Pierwszy dzień po strajku maszynistów był wielkim sprzątaniem rozrzuconego po kraju taboru (20.06.1998).   EU07-497 from Bialogard Joint Depot, hauled by the EP07-329. First day of the normal work was also the day of cleaning up after the strike (June 20, 1998).
EU07-497 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (07.01.2001).   EU07-497 in Gdynia Grabowek depot (January 07, 2001).
EU07-497 samotnie wjeżdża na stację Ostrów Zachodni (11.05.2001).   EU07-497 lonely entering Ostrow Zachodni station (May 11, 2001).
EU07-497 z pociągiem pospiesznym 75105 'Bałtyk' mijającym przystanek osobowy Gdańsk Lipce (13.07.2001).   EU07-497 with fast passenger train 75105 'Baltyk' from Poznan Glowny to Gdynia, passing Gdansk Lipce passenger stop (July 13, 2001).

 

EU07-498
EU07-498 świeżo po naprawie rewizyjnej i ściągnięciu do Gdyni ze Słupska (w ramach reorganizacji służby trakcji), z pociągiem ekspresowym 5200 'Nida' do Kielc, przed odjazdem z Gdyni Głównej (11.02.1998).   EU07-498 freshly re-assigned from Slupsk to Gdynia (as the new 'joint depot' Gdynia) with an express train 'Nida' from Gdynia Glowna Osobowa to Kielce waiting in Gdynia Glowna (February 11, 1998).
EU07-498 z 70106 'Motława' do Olsztyna, na stacji Gdańsk Główny (09.04.1998).   EU07-498 with the 70106 'Motlawa' fast train to Olsztyn Glowny, waiting in Gdansk Glowny (April 09, 1998).
EU07-498 z pociągiem pospiesznym 'Baltic' z Poznania Głównego do Gdyni, mija p.o. Gdańsk Zaspa (10.05.1998).   EU07-498 with fast passenger train 'Baltic' from Poznan Glowny to Gdynia Glowna passing Gdansk Zaspa passenger stop (May 10, 1998).
EU07-498 z dwoma wagonami bagażowymi, jako pociąg pocztowo-bagażowy SDŁE 81908/9 z Koszalina do Warszawy Zachodniej mija stację Gdańsk Oliwa (16.05.1998).   EU07-498 with two 'D'-type cars, as the post-train SDLE 81908/9 from Koszalin to Warszawa Zachodnia, passing Gdansk Oliwa (May 16, 1998).
EU07-498 z pociągiem osobowym 77426 z Gdyni do Chojnic, na szlaku pomiędzy Różynami, a Skowarczem (14.06.2001).   EU07-498 with ordinary passenger train 77426 from Gdynia to Chojnice, a moment ago was departed from Rozyny, and in a while will be stopping at Skowarcz (June 14, 2001).
EU07-498 z pociągiem osobowym 20124 z Gdyni do Bydgoszczy, opuszcza Gdańsk (31.12.2001).   EU07-498 with passenger train 20124 from Gdynia to Bydgoszcz, leaving Gdansk (December 31, 2001).

 

EU07-499
EU07-499 krótko po przerejestrowaniu z CM Szczecin (sekcja Białogard) do CM Poznań, ściąga skład ekspresu 'Piast' do wagonowni w Gdyni Leszczynkach (16.01.2000).   EU07-499 soon after being reassigned from Szczecin Joint Depot (division Bialogard) to Poznan Joint Depot, taking the 'Piast' express train to car-depot in Gdynia Leszczynki (January 16, 2000).

 

EU07-500 >> EP07