electric universal locomotive EU07

 

EU07-526
EU07-526 z pociągiem pospiesznym 'Bryza' z Gdyni do Szczecina Niebuszewa, mija nowo wybudowany przystanek osobowy SKM Gdynia Cisowa (14.02.1998).   EU07-526 from Szczecin Port Centralny Depot, with the fast passenger train 'Bryza' from Gdynia Glowna Osobowa to Szczecin Niebuszewo, passing brand new SKM passenger stop Gdynia Cisowa (February 14, 1998).
EU07-526 i EU07-461 na żeberku odstawczym w Poznaniu Głównym (01.05.2000).   EU07-526 and EU07-461 on a spare track in Poznan Glowny (May 01, 2000).

 

EU07-527
EU07-527 przybył do Wrocławia Głównego z pociągiem osobowym 518 z Węglińca (11.02.2001).   EU07-527 with passenger train no. 518 from Węgliniec, has just come to Wroclaw Glowny (February 11, 2001).
EU07-527 z pociągiem pospiesznym 253/61004 "Bohemia" z Pragi do Warszawy Wschodniej, w czasie kontroli celno-paszportowej w Międzylesiu (08.03.2003).   EU07-527 with international fast train 253/61004 'Bohemia' from Praha hl. n. to Warszawa Wschodnia, during customs control at Miedzylesie (March 08, 2003).

 

EU07-528
EU07-528 przybył wczesnym wieczorem do Bydgoszczy Głównej z pociągiem pospiesznym 25101 'Wieniawski' z Chełma (19.03.2000).   EU07-528 came to Bydgoszcz Glowna on spring early evening, with fast passenger train 25101 'Wieniawski' from Chelm (March 19, 2000).
EU07-528 w lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (03.12.2000).   EU07-528 in Warszawa Olszynka Grochowska depot (December 03, 2000).

 

EU07-529
EU07-529 w Poznaniu Głównym z pociągiem IR 'Gorzowiak' z Gorzowa Wielkopolskiego (03.05.1998).   EU07-529 from Szczecin Depot, a while after arriving with IR 'Gorzowiak' from Gorzow Wielkopolski (May 03, 1998).
EU07-529 z międzynarodowym IR329 'Mare Balticum' z Olsztyna do Berlina, mija Gdańsk Wrzeszcz (22.05.1999).   EU07-529 with IR329 'Mare Balticum' passing Gdansk Wrzeszcz (May 22, 1999).
EU07-529 z IR328 'Mare Balticum' z Berlina do Olsztyna, mija bez zatrzymania Bogaczewo (02.10.1999).   EU07-529 with IR328 (no 85303 according to Polish internal train numeration) 'Mare Balticum' from Berlin Lichtenberg to Olsztyn Glowny, passing Bogaczewo, without stop (October 02, 1999).
EU07-529 z pociągiem pospiesznym 85106 'Bryza' ze Szczecina do Olsztyna, odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza (11.05.2002).   EU07-529 with fast passenger train 85106 'Bryza' from Szczecin to Olsztyn, leaving Gdansk Wrzeszcz (May 11, 2002).
EU07-529 wjeżdża do Gdańska Oliwy z pociągiem pospiesznym 58107 'Gryf' z Olsztyna do Szczecina (14.05.2002).   EU07-529 entering Gdansk Oliwa, on service with fast passenger train 58107 'Gryf' from Olsztyn Glowny to Szczecin Glowny (May 14, 2002).

 

EU07-530
EU07-530 z MT Ostrów Wielkopolski, z pociągiem pospiesznym 83203 z Kołobrzegu do Krakowa Głównego, ściąga skład z peronu stacji końcowej (10.07.1998).   EU07-530 from Ostrow Wielkopolski Depot, with fast train 83203 from Kolobrzeg to Rzeszow, leaving Krakow Glowny (July 10, 1998).
EU07-530 w lokomotywowni Ostrów Wielkopolski (11.05.2001).   EU07-530 in Ostrow Wielkopolski depot (May 11, 2001).
EU07-530 z pociągiem pospiesznym 57104 'Bałtyk' z Gdyni do Poznania, opuszcza Gdańsk (07.05.2002).   EU07-530 with fast passenger train 57104 'Baltyk' from Gdynia to Poznan, leaving Gdansk (May 07, 2002).

 

EU07-531
EU07-531 w lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (03.12.2000).   EU07-531 in Warszawa Olszynka Grochowska depot (December 03, 2000).

 

EU07-532
EU07-532 z pociągiem pospiesznym 33500 'Poprad' z Krynicy do Krakowa Głównego (z wagonami bezpośrednimi do Gdyni Głównej), wjeżdża do Nowego Sącza (10.07.1998).   EU07-532 with fast passenger train 33500 'Poprad' from Krynica to Krakow Glowny and Gdynia Glowna Osobowa, entering Nowy Sacz (July 10, 1998).
EU07-532 jako lokomotywa na popychu w pociągu pospiesznym 44100 'Bieszczady' do Gliwic, opuszcza Krynicę. Od Muszyny będzie to lokomotywa ciągnąca skład, a ET21 w tej chwili znajdująca się na czole zostanie od składu odczepiona (21.07.1998).   EU07-532 as the rear loco of the fast passenger train 44100 'Bieszczady' to Gliwice, leaving Krynica (July 21, 1998).
EU07-532 z międzynarodowym pociąiem osobowym 8758 z Plavca do Muszyny, na szlaku pomiędzy Leluchowem i p.o. Muszyna-Poprad. Para pociągów osobowch nie cieszy się dużą frekwencją, ale najprawdopodobniej służy domknięciu obiegu lokomotyw EU07, z jednej strony zabierającej z Plavca 'Presovcana', a z drugiej - zdającej w Plavcu 'Tarnovię' (10.08.2000).   EU07-532 with international ordinary passenger train 8758 from Plavec to Muszyna, on its route between Leluchow and Muszyna-Poprad. The only pair of such trains a day is not crowded, but seems to be important for delivery to Slovakia and coming back two EU07 Polish locomotives, that take 'Presovcan' to Krakow and go with 'Tarnovia' to Kosice (August 10, 2000).
EU07-532 z ekspresem 3112 'Ernest Malinowski' relacji Krynica - Warszawa, wjeżdża do Muszyny (10.08.2000).   EU07-532 with 'Ernest Malinowski' express train from Krynica to Warszawa, entering Muszyna (August 10, 2000).
EU07-532 z pociągiem osobowym 66121 z Krakowa Głównego do Krynicy, mija Starą Wieś, u podnóża 'Pętli Grybowskiej' (16.08.2000).   EU07-532 with ordinary passenger train 66121 from Krakow Glowny to Krynica, passing Stara Wies at the beggining of the so-called 'Grybow Circle' (August 16, 2000).

 

EU07-533
EU07-533 z pociągiem ekspresowym 5304 'Małopolska' z Gdyni do Przemyśla, na stacji w Gdańsku Głównym (04.08.2001).   EU07-533 with express train 5304 'Malopolska' from Gdynia to Przemysl, before depart from Gdansk Glowny (August 04, 2001).

 

EU07-534
EU07-534 z MT Szczecin, z pociągiem pospiesznym 58103 'Albatros' z Tczewa do Szczecina, na stacji Białogard (06.11.1998).   EU07-534 from Szczecin Joint Depot, with fast passenger train 58103 'Albatros' from Tczew to Szczecin Glowny, waiting in Bialogard (November 06, 1998).

 

EU07-535
EU07-535 na chwilę po odłączeniu od składu pociągu międzynarodowego z Saratowa, Woroneża i Nowosybirska do Berlina, w Poznaniu Głównym (02.05.1998).   EU07-535 from Warszawa Targowa Joint Depot (on the plate it's written 'Warszawa Odolany Depot, Central District of PKP' - it's invalid now) a while after being decoupled from international train (May 02, 1998).
EU07-535 ze składem ekspresu 2501 'Nida' podąża do Wagonowni Gdynia (23.08.1998).   EU07-535 taking the express train 2501 'Nida' (from Kielce to Gdynia Glowna Osobowa) to car-depot Gdynia Leszczynki, now passing Gdynia Stocznia (August 23, 1998).
EU07-535 z pociągiem InterCity 1501 'Neptun' z Łodzi do Gdyni, mija Gdańsk Wrzeszcz (05.05.1999).   EU07-535 with InterCity 1501 'Neptun' from Lodz to Gdynia, passing Gdansk Wrzeszcz (May 05, 1999).
EU07-535 z półzmodernizowanym oświetleniem, z pociągiem ekspresowym 15401 'Posejdon' z Warszawy Zachodniej, skończył bieg w Gdyni Głównej Osobowej (26.12.1999).   EU07-535 with express train 15401 'Posejdon' from Warszawa Zachodnia, finished the route in Gdynia Glowna (December 26, 1999).

 

EU07-536
EU07-536 z MT Kraków z pociągiem hotelowym 'Tetmajer' (nr 53701) mija przystanek osobowy Gdańsk Przymorze (08.04.1998).   EU07-536 from Krakow Depot, with night-train 'Tetmajer' passing Gdansk Przymorze (April 08, 1998).
EU07-536 z pociągiem pospiesznym 'Presovcan' z Koszyc do Krakowa Głównego, w czasie postoju w Tarnowie (13.07.1998).   EU07-536 with fast passenger train 'Presovcan' to Krakow Glowny, waiting in Tarnow (July 13, 1998).
EU07-536 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 'Presovcan' mija Nowy Sącz Jamnicę (15.07.1998).   EU07-536 with fast train 'Presovcan' passing Nowy Sacz Jamnica (July 15, 1998).
EU07-536 w Krynicy z pociąiem pospiesznym 33500 'Poprad' do Krakowa Głównego (15.02.2000).   EU07-536 in Krynica, before leaving with fast passenger train 33500 'Poprad' to Krakow Glowny (February 15, 2000).
EU07-536 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 383/33005 'Presovcan' z Krakowa do Koszyc, mija Gromnik - podtarnowską wieś (06.08.2000).   EU07-536 with international fast passenger train 383/33005 'Presovcan' from Krakow Glowny to Kosice, passing Gromnik, a village near Tarnow (August 06, 2000).
EU07-536 z pociągiem pospiesznym 'Presovcan' do Koszyc, wjeżdża do Żegiestowa (10.08.2000).   EU07-536 with 'Presovcan' train to Kosice, entering Zegiestow (August 10, 2000).
EU07-536 z pociągiem pospiesznym 44100 'Bieszczady' z Krynicy do Gliwic, w Ptaszkowej (04.08.2002).   EU07-536 with fast train 44100 'Bieszczady' from Krynica to Gliwice, passing Ptaszkowa (August 04, 2002).
EU07-536 ze składem pociągu 44100 'Bieszczady' podąża z Powroźnika do Krynicy w celu podstawienia go w peron tamtejszej stacji (06.08.2002).   EU07-536 with 44100 train cars going from Powroznik to Krynica to put it to the platform, before the train departs (August 06, 2002).

 

EU07-537 >> EP07
EU07-537, ex-ET41-036B (co można rozpoznać po dodatkowej kratce osłon wentylatorów oporów rozruchowych na boku pudła), po wypadku dwuczłonu przebudowany na EU07, obecnie stacjonuje w MT Skarżysko Kamienna, a zdjęcie wykonano w Lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (14.06.1999).   EU07-537, ex-ET41-036B, that after the accident was rebuilt to EU07, presently is assigned to Skarzysko Kamienna Joint Depot, and the picture was taken in Warszawa Olszynka Grochowska Depot (June 14, 1999).
EU07-537 w lokomotywowni Bydgoszcz Główna (25.05.2000).   EU07-537 in Bydgoszcz Glowna depot (May 25, 2000).

 

EU07-538
EU07-538 z MT Katowice, z pociągiem pospiesznym 54102/51102 z Gdyni Głównej Osobowej do Katowic i Łodzi Kaliskiej, odjeżdża ze stacji początkowej (20.06.1998).   EU07-538 from Katowice depot with fast passenger train 54102 to Katowice and Lodz Kaliska, leaving Gdynia Glowna Osobowa (June 20, 1998).

 

EU07-539
EU07-539 w Poznaniu Głównym (19.03.2000).   EU07-539 in Poznan Glowny (March 19, 2000).

 

EU07-540
EU07-540 z Zakładu Taboru w Katowicach, cały dzień 'odpoczywa' w lokomotywowni w Gdyni, by wieczorem lub nawet następnego dnia rano poprowadzić nocnego kuriera do Katowic (22.01.2000).   EU07-540 from Katowice Joint Depot, is having the whole day rest in Gdynia Depot. The train to Katowice which will be serviced by this loco leaving Gdynia in the late evening or even next day morning (January 22, 2000).

 

EU07-541 >> EP07

 

EU07-542 >> EP07
EU07-542 z MT Wrocław Południe, z pociągiem osobowym 217 z Wrocławia Głównego do Jeleniej Góry wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej (15.05.1999).   EU07-542 from Wroclaw Poludnie Joint Depot, with ordinary passenger train no. 217 from Wroclaw Glowny to Jelenia Gora, entering Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).

 

EU07-543
EU07-543 jest ostatnią lokomotywą z podstawowej drugiej serii produkcji. Na zdjęciu już ze zmodernizowanym oświetleniem w Warszawie Zachodniej w czasie postoju pociągu 31102 'San' z Przemyśla Głównego do Warszawy Wschodniej (20.02.2000).   EU07-543 is the last locomotive of second serial production period. Spotted in Warszawa Zachodnia, during stop with the fast passenger train 31102 'San' from Przemysl Glowny to Warszawa Wschodnia (February 20, 2000).
EU07-543 z pociągiem pospiesznym 385/33003 'Tarnovia' z Krakowa do Koszyc, mija nowosądecką Jamnicę (21.07.2001).   EU07-543 with international fast passenger train 385/33003 'Tarnovia' from Krakow to Kosice, passing Nowy Sacz Jamnica (July 21, 2001).
EU07-543 z pociągami pospiesznymi z Krakowa - 385/33003 'Tarnovia' do Koszyc i 33503 do Zagórza, wjeżdża do Stróż, skąd każdy ze składów odjedzie w przeciwnym kierunku (23.07.2001).   EU07-543 with joined fast passenger trains: international 385/33003 'Tarnovia' to Kosice, and 33503 to Zagorz, entering Stroze. Here the train will be divided andeach separate part will go in opposite way (July 23, 2001).

 

EU07-544 >> EP07

 

EU07-545
EU07-545 z Zakładu Taboru w Katowicach, spotkany w lokomotywowni w Gdyni Grabówku. Ongiś ten elektrowóz stanowił połówkę 'jamnika' ET41 i oznaczony był jako numer 116B. Po skasowaniu części A, przebudowano drugą połowę na lokomotywę EU07. Jedynym widocznym wyróżnikiem zewnętrznym tej lokomotywy są cztery wloty powietrza na boku pudła (lokomotywy EU07 serii 303E [z Cegielskiego] posiadają trzy wloty) (13.11.1999).   EU07-545 from Joint Depot Katowice, spotted in Gdynia Grabówek Depot. This locomotive used to be ET41-116B - a half of two-unit electric freight loco. After the serious damage of 'A'-part, the second half was rebuilt to universal EU07. The only external difference between 545 number and the rest of 303E-class (EU07 301 to 543 except for 537) are four air-intakes on the sides (usually there're three intakes) (November 13, 1999).