Ok22-31 |
|
Ok22-31
przygotowuje się do pracy w wolsztyńskm garażu
(17.06.1997). |
|
Ok22-31
preparing to work in Wolsztyn's roundhouse (June 17,
1997). |
|
Ok22-31
- jedyny czynny egzemplarz tej serii w Polsce,
własność Muzeum Kolejnictwa, stacjonujący w
parowozowni Wolsztyn, podjeżdżający do tamtejszej
obrotnicy (17.06.1997). |
|
Ok22-31,
which is the only working of that class, near the
turntable in Wolsztyn (June 17, 1997). |
|
Ok22-31
na obrotnicy w Wolsztynie (17.06.1997). |
|
Ok22-31
on the turntable in Wolsztyn (June 17, 1997). |
|
Ok22-31
na stanowisku do nawęglania lokomotyw w Wolsztynie
(17.06.1997). |
|
Ok22-31
being coaled in Wolsztyn Depot (June 17, 1997). |
|
Ok22-31
oczekuje na wolny syngnał do manewrów w wolsztyńskiej
szopie (17.06.1997). |
|
Ok22-31
waiting in Wolsztyn Steam Depot for the
shunting-allowance signal (June 17, 1997). |
|
Ok22-31
w czasie manewrów na stacji Wolsztyn (17.06.1997). |
|
Ok22-31
shunting the cars in Wolsztyn (June 17, 1997). |
|
Ok22-31
z pociągiem towarowym wjeżdża do Wolsztyna
(18.09.1997). |
|
Ok22-31
with a freight train coming to Wolsztyn (June 18, 1997). |
|
Ok22-31
jako eksponat - chwilowo zimny - nieopodal wolsztyńskiej
szopy (02.05.1998). |
|
Ok22-31
near the turntable in Wolsztyn Depot. On the day of a
steam-parade this loso wasn't used, but showed as the
exhibit (May 02, 1998). |