SA101/121-002 |
|
SA101/121-002
mija semafor wjazdowy stacji Kościerzyna (20.03.1998). |
|
SA101/121-002
passing entrance semaphore in Koscierzyna (March 20,
1998). |
|
|
|
|
|
SA101/121-002
z osobowym 2236 z Kościerzyny do Chojnic, przed odjazdem
ze stacji początkowej (20.03.1998). |
|
SA101/121-002
with the passenger train no. 2236 from Koscierzyna to
Chojnice, waiting in Koscierzyna (March 20, 1998). |
|
|
|
|
|
SA101/121-002
opuszcza Chojnice z pociągiem osobowym 2226 do Nakła
nad Notecią (13.08.1998). |
|
SA101/121-002
leaving Chojnice with a passenger train no 2226 to Naklo
nad Notecia (August 13, 1998). |
|
SA101/121-002
w Czersku, jako pociąg osobowy 3328/3329 z Chojnic do
Kościerzyny, przez Laskowice Pomorskie (24.04.1999). |
|
SA101/121-002
in Czersk, as passenger train 3328/3329 from Chojnice to
Koscierzyna, calling at Laskowice Pomorskie (April 24,
1999). |
|
SA101/121-002
wjeżdża do Chojnic jako pociąg osobowy nr 2223 z
Nakła nad Notecią (25.03.2000). |
|
SA101/121-002
entering Chojnice as the ordinary passenger train no.
2223 from Naklo nad Notecia (March 25, 2000). |
|
SA101/121-002
jako pociąg specjalny 88131 z Chojnic do Koronowa,
pomiędzy Mędromierzem a Brzuchowem (10.06.2000). |
|
SA101/121-002
with the specially odreded train 88131 from Chojnice to
Koronowo, on the way between Medromierz Maly and
Brzuchowo (June 10, 2000). |
|
SA101/121-002
z pociąiem specjalnym pomiędzy Brzuchowem a Przyrową
(10.06.2000). |
|
SA101/121-002
with the special train between Brzuchowo and Przyrowa
(June 10, 2000). |
|
SA101/121-002
w okolicach Gostycyna, na moście na rzece Kamionce
(10.06.2000). |
|
SA101/121-002
near Gostycyn, on the bridge over Kamionka river (June
10, 2000). |
|
SA101/121-002
z pociąiem 88131 Chojnice- Koronowo, zbliża się do
Pruszcza Bagienicy (10.06.2000). |
|
SA101/121-002
with special train 88131 from Chojnice to Koronowo,
entering Pruszcz Bagienica (June 10, 2000). |
|
SA101/121-002
wjeżdża do Pruszcza Bagienicy (10.06.2000). |
|
SA101/121-002
entering Pruszcz Bagienica (June 10, 2000). |
|
SA101/121-002
w Pruszczu Bagienicy (10.06.2000). |
|
SA101/121-002
in Pruszcz Bagienica (June 10, 2000). |
|
SA101/121-002
w Mąkowarosku (10.06.2000). |
|
SA101/121-002
in Makowarsko (June 10, 2000). |
|
SA101/121-002
na szlaku w okolicach Wilczej Góry (10.06.2000). |
|
SA101/121-002
on the route near Wilcza Gora (June 10, 2000). |
|
SA101/121-002
nieopodal Wilczej Gory (10.06.2000). |
|
SA101/121-002
near Wilcza Gora (June 10, 2000). |
|
SA101/121-002
u kresu podróży pociągu 88131 z Chojnic - w Koronowie
(10.06.2000). |
|
SA101/121-002
in Koronowo - at the end of the journey of 88131 special
train from Chojnice (June 10, 2000). |
|
SA101/121-002
w Koronowie, na moście nad rzeką Brdą (10.06.2000). |
|
SA101/121-002
in Koronowo, on the bridge over Brda river (June 10,
2000). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SA101/121-002
nieopodal Klonowa, na moście nad częścią sztucznie
utworzonego Jeziora Koronowskiego (10.06.2000). |
|
SA101/121-002
near Klonowo, on the bridge over artificial lake
Koronowskie (June 10, 2000). |
|
|
|
|
|
SA101/121-002
z pociągiem specjalnym 88813 w Małej Kloni
(10.06.2000). |
|
SA101/121-002
with special train in Mala Klonia (June 10, 2000). |
|
SA101/121-002
nieopodal Małej Kloni, na drodze do Obodowa
(10.06.2000). |
|
SA101/121-002
near Mala Klonia, on its way to Obodowo (June 10, 2000). |
|
SA101/121-002
na szlaku pomiędzy Obodowem a Sośnem Sępoleńskim
(10.06.2000). |
|
SA101/121-002
on the way between Obodowo and Sosno Sepolenskie (June
10, 2000). |
|
SA101/121-002
z pociąiem specjalnym w Sośnie Sępoleńskim
(10.06.2000). |
|
SA101/121-002
with the special train in Sosno Sepolenskie (June 10,
2000). |
|
SA101/121-002
wjeżdża do Więcborka od strony Pruszcza Bagienicy
(10.06.2000). |
|
SA101/121-002
entering Wiecbork from Pruszcz bagienica direction (June
10, 2000). |
|
|
|
|
|
SA101/121-002
w Więcborku (10.06.2000). |
|
SA101/121-002
in Wiecbork (June 10, 2000). |
|
|
|
|
|
SA101/121-002
w Sypniewie, na szlaku pomiędzy Więcborkiem a Złotowem
(10.06.2000). |
|
SA101/121-002
in Sypniewo, on the route Wiecbork-Zlotow (June 10,
2000). |
|
SA101/121-002
w Dorotowie z pociągiem specjalnym 88813 relacji
Koronowo - Złotów - Chojnice (10.06.2000). |
|
SA101/121-002
in Dorotowo, as the special train 88813 from Koronowo to
Chojnice (June 10, 2000). |
|
SA101/121-002
przed Złotowem, na niezwykle urokliwym przystanku Kujan
(10.06.2000). |
|
SA101/121-002
in Kujan near Zlotow, with its wonderful station building
(June 10, 2000). |
|
SA101/121-002
wyjeżdża z Czerska w kierunku Szlachty z pociągiem
specjalnym 33414 z Chojnic do Opalenia (11.06.2000). |
|
SA101/121-002
leaving Czersk, as the special train no. 33414 from
Chojnice to Opalenie (June 11, 2000). |
|
SA101/121-002
zbliża się do Szlachty od strony Czerska, jadąc po
wiadukcie nad starą magistralą węglową z Bydgoszczy
do Gdyni (11.06.2000). |
|
SA101/121-002
closing up to Szlachta from Czersk direction, on the pass
over the old pre-war coal-line from Bydgoszcz to Gdynia
(June 11, 2000). |
|
SA101/121-002
na łącznicy Szlachta-Lipowa Tucholska (11.06.2000). |
|
SA101/121-002
on the short junction-line between Szlachta and Lipowa
Tucholska (June 11, 2000). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SA101/121-002
z pociąiem specjalnym 33414 z Chojnic do Opalenia, na
nieczynnym przystanku Osieczna (11.06.2000). |
|
SA101/121-002
with special train no. 33414 from Chojnice to Opalenie,
on a closed-down passenger stop Osieczna (June 11, 2000). |
|
SA101/121-002
wjeżdża do Ocypla, na szlaku pomiędzy Szlachtą a
Smętowem (11.06.2000). |
|
SA101/121-002
entering Ocypel, between Szlachta and Smetowo (June 11,
2000). |
|
SA101/121-002
z pociągiem specjalnym 33414 przejeżdża po moście na
Wdzie (11.06.2000). |
|
SA101/121-002
with special train no. 33414 passing on the bridge over
Wda river (June 11, 2000). |
|
SA101/121-002
wyjeżdża ze Smętowa w kierunku Opalenia. Nad autobusem
- Magistrala Węglowa (11.06.2000). |
|
SA101/121-002
leaving Smetowo, going towards Opalenie with special
train no. 33414 from Chojnice. The Coal Line Herby-Gdynia
is now over the railbus (June 11, 2000). |
|
SA101/121-002
w Opaleniu. Zaledwie 1,5 kilometra odcinka toru
pozostało do brzegu Wisły, jednakże przejazd dalej
jest niemożliwy z powodu przecinających szlak torów
cegielnianej kolejki wąskotorowej (11.06.2000). |
|
SA101/121-002
in Opalenie. Only 1 mile left to Wisla river bank, but
this fragment is impossible to ride, because narrow gauge
line track crossing (June 11, 2000). |
|
SA101/121-002
w Małej Karczmie, ma szlaku Opalenie-Smętowo
(11.06.2000). |
|
SA101/121-002
in Mala Karczma, between Opalenie and Smetowo (June 11,
2000). |
|
SA101/121-002
w Nowem, obecnie zamkniętej na cztery spusty stacyjce na
szlaku z Twardej Góry (11.06.2000). |
|
SA101/121-002
in Nowe, at a closed down station on the route from
Twarda Gora (June 11, 2000). |
|
|
|
|
|
SA101/121-002
jako pociąg specjalny 22213 ze Smętowa do Tczewa, przez
Skórcz, w Starej Jani (11.06.2000). |
|
SA101/121-002
in Stara Jania, going as the special train 22213 from
Smetowo to Tczew, calling at Skorcz (June 11, 2000). |
|
SA101/121-002
z pociągiem 22213 w Mirotkach (11.06.2000). |
|
SA101/121-002
as 22213 train in Mirotki (June 11, 2000). |
|
SA101/121-002
w Skórczu - niegdyś węźle trzykierunkowym, do
którego obecnie dociera jedynie sporadycznie pociąg
zdawczy z Zajączkowa Tczewskiego (11.06.2000). |
|
SA101/121-002
in Skorcz, which used to be a 3-way junction. Presently
only few times a week a short freight train from
Zajaczkowo Tczewskie appears here (June 11, 2000). |
|
SA101/121-002
jako pociąg specjalny 22213 do Tczewa, w Pączewie
między Skórczem a Starogardem Gdańskim (11.06.2000). |
|
SA101/121-002
as special train no. 22213 to Tczew, in Paczewo, between
Skorcz and Starogard Gdanski (June 11, 2000). |
|
SA101/121-002
jako pociąg specjalny Smętowo-Skórcz-Tczew, na moście
pomiędzy p.o. Starogard Gdański Przedmieście i stacją
Starogard Gdański (11.06.2000). |
|
SA101/121-002
as a special train Smetowo-Skorcz-Tczew on a bridge
between Starogard Gdanski Przedmiescie passenger stop and
Starogard Gdanski station (June 11, 2000). |
|
SA101/121-002
jako pociąg osobowy 90437 z Kartuz do Gdyni Głównej,
odjeżdża z p.o. Rębiechowo (11.07.2001). |
|
SA101/121-002
as a passenger train 90437 from Kartuzy to Gdynia Glowna
Osobowa, after depart from Rebiechowo passenger stop
(July 11, 2001). |
|
SA101/121-002
jako pociąg osobowy 90434 z Gdyni do Kartuz, na
końcówce podjazdu przed stacją Gdańsk Osowa
(11.07.2001). |
|
SA101/121-002
as a passenger train 90434 from Gdynia to Kartuzy,
closing up to the end of the uphill track before reaching
Gdansk Osowa station (July 11, 2001). |