SA102/111-003 |
|
SA102-003
jako pociąg osobowy z Kartuz do Gdyni Głównej, w
Somoninie (04.07.1997). |
|
SA102-003
as a passenger train to Gdynia, in Somonino (July 04,
1997). |
|
SA102-003
w Somoninie, gdzie następuje zmiana kierunku jazdy
pociągu z Kartuz do Gdyni (19.07.1997). |
|
SA102-003
as a passenger train to Gdynia in Somonino (July 19,
1997). |
|
SA102-003
jako osobowy na Hel, przed odjazdem z Gdyni Głównej
(30.01.1998). |
|
SA102-003
as a passenger train from Gdynia Glowna Osobowa to Hel, a
while before its depart from Gdynia (January 30, 1998). |
|
SA102-003
podstawia się na peron 2 w Gdyni Głównej Osobowej,
jako pociąg osobowy do Helu (26.05.1998). |
|
SA102-003
coming to the 2nd platorm in Gdynia Glowna, to take the
passengers to Hel (May 26, 1998). |
|
SA102-003
(same wagony silnikowe A i B) jako pociąg osobowy 66433
z Kartuz, kończy bieg w Gdyni (08.08.1998). |
|
SA102-003
(motor cars A+B only!) as the passenger train 66433 from
Kartuzy, finished the route in Gdynia Glowna Osobowa
(August 08, 1998). |
|
SA102-003
(wagony silnikowe A i B) jako osobowy 66433 z Kartuz do
Gdyni, w Somoninie (29.08.1998). |
|
SA102-003
(motor cars A+B only) as the passenger train 66433 from
Kartuzy to Gdynia Glowna Osbowa, while 'changing the
head' in Somonino (August 29, 1998). |
|
SA102-003
wjeżdża do Juraty, jako pociąg osobowy 9328 z Helu do
Gdyni Głównej Osobowej (26.09.1998). |
|
SA102-003
entering Jurata, as the passenger train 9328 from Hel to
Gdynia Glowna Osobowa (September 26, 1998). |
|
SA102-003
jako osobowy nr 66027 z Somonina do Lęborka, wjeżdża
do Kartuz (04.07.1999). |
|
SA102-003
as passenger train 66027 from Somonino to Lebork,
entering Kartuzy (July 04, 1999). |
|
SA102-003
jako pociąg osobowy 2237 z Chojnic do Kościerzyny,
wjeżdża do Lipusza (20.10.2001). |
|
SA102-003
as the passenger train 2237 from Chojnice to Koscierzyna,
entering Lipusz (October 20, 2001). |
|
|
|
|
|
SA102-003
jako pociąg osobowy 3337 z Czerska do Kościerzyny na
przymusowym postoju w km 134, między p.o. Podleś, a
stacją Kościerzyna. Przyczyną postoju był... kilogram
mąki, który zawieszony przez skończonych kretynów na
wiadukcie (w tle) spowodował wybicie szyby czołowej
autobusu. Z lewej otrzepujący się z mąki mechanik oraz
kolega Krzysztof (29.03.2002). |
|
SA102-003
as the passenger train 3337 from Czersk to Koscierzyna,
stopped suddenly at km 134, between Podles passenger stop
and Koscierzyna station. The cause of that stop was...
one kilo of flour hanged down from the viaduct (km 133,8)
by some very irresponsible people. The railbus hit the
flour and the head glass was broken into pieces (October
20, 2001). |
|
SA102-003
jako pociąg osobowy 2243 z Chojnic do Kościerzyny, tuż
przed p.o. Garczyn (11.04.2002). |
|
SA102-003
as the passenger train 2243 from Chojnice to Koscierzyna,
stopping at Garczyn passenger stop (April 11, 2002). |
|
SA102-003
jako pociąg osobowy 2233 z Chojnic do Kościerzyny, tuż
przed p.o. Garczyn (12.04.2002). |
|
SA102-003
as the passenger train 2233 from Chojnice to Koscierzyna,
stopping at Garczyn passenger stop (April 12, 2002). |
|
SA102-003
jako pociąg osobowy 90437 z Kartuz do Gdyni, mija
Gdańsk Osowę (06.06.2002). |
|
SA102-003
as the passenger train 90437 from Kartuzy to Gdynia,
passing Gdansk Osowa (June 06, 2002). |
|
SA102-003
jako pociąg osobowy 90434 Gdynia - Kartuzy, chwilę po
odjeździe z Żukowa Wschodniego (21.07.2002). |
|
SA102-003
as the passenger train 90434 Gdynia - Kartuzy, a moment
after depart from Zukowo Wschodnie (July 21, 2002). |