diesel shunter SM30

 

SM30-101 >> SP30
SM30-102 >> SP30

 

SM30-103
SM30-086 w lokomotywowni Wrocław Główny (11.02.2001).   SM30-086 in Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).

 

SM30-104 >> SP30
SM30-105
SM30-106 +1998 (MT Tarnów)
SM30-107 >> SP30
SM30-108 +1998 (MT Katowice)
SM30-109 >> SP30
SM30-110 >> SP30
SM30-111
SM30-112
SM30-113
SM30-114 >> SP30
SM30-115 >> SP30
SM30-116 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
SM30-117 >> SP30
SM30-118
SM30-119 >> SP30
SM30-120 +1998 (MT Tarnów)
SM30-121 >> SP30
SM30-122 >> SP30
SM30-123 +1991 (MD Słupsk)
SM30-124 +1998 (MT Białogard)

 

SM30-125
SM30-125 w lokomotywowni Inowrocław (18.11.2001).   SM30-125 in Inowroclaw depot (November 18, 2001).

 

SM30-126 +1991 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
SM30-127 +1998 (MT Łuków)
SM30-128 +1998 (MT Łódź)
SM30-129 +1988 (MD Katowice)
SM30-130 >> SP30
SM30-131 +1998 (MT Wrocław Zachód)
SM30-132 +1981 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
SM30-133 >> SP30
SM30-134 +1998 (MT Kraków)
SM30-135

 

SM30-136
SM30-136 w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim, wciąż uparcie ze sprzęgiem ogrzewania 500 V= (23.02.2002).   SM30-136 in Zajaczkowo Tczewskie depot, still equipped with 500 V= heating plug and socket (February 23, 2002).
     

 

SM30-137 >> SP30
SM30-138 >> SP30
SM30-139 +1991 (MD Zbąszynek)
SM30-140
SM30-141 >> SP30

 

SM30-142 +1998 (MT Toruń)
SM30-142 kilka miesięcy po skreśleniu ze stanu, jeszcze oczekuje na złomowanie w Lokomotywowni Toruń (09.05.1999).   SM30-142 few months after removing from PKP inventory, still waiting to be scrapped in Torun Depot (May 09, 1999).

 

SM30-143 +1990 (MD Piła)

 

SM30-144
SM30-144 jako popych długiego pociągu sieciowego, który bardzo wczesnym rankiem przejeżdża przy peronie SKM Gdańsk Wrzeszcz (08.07.2000).   SM30-144 as a pusher of long catenary-service train passing at the SKM platform in Gdansk Wrzeszcz early saturday morning (July 08, 2000).
SM30-144 w lokomotywowni w Gdyni (07.12.2001).   SM30-144 in Gdynia depot (December 07, 2001).

 

SM30-145 +1998 (MT Szczecin)
SM30-146 +1998 (MT Wrocław Zachód)
SM30-147 +1998 (MT Kraków)
SM30-148 +1998 (MT Łódź)
SM30-149 >> SP30

 

SM30-150
SM30-150 z małym pociągiem ratunkowym pod wiaduktem w ciągu ul. Kościuszki w Gdańsku Wrzeszczu (29.06.1997).   SM30-150 with the emergency train under the pass in Gdansk Wrzeszcz (June 29, 1997).
SM30-150 z dźwigiem, jako pociąg roboczy, przejeżdża przez Gdańsk Główny (16.11.1999).   SM30-150 with a mid-heavy crane, as the service train passing Gdansk Glowny (November 16, 1999).
SM30-150 oczekuje na tankowanie w lokomotywowni Gdynia Grabówek (03.02.2001).   SM30-150 waiting for getting a fuel in Gdynia Grabowek depot (February 03, 2001).
SM30-150 w lokomotywowni w Gdyni (09.02.2002).   SM30-150 in Gdynia depot (February 09, 2002).
SM30-150 i SU46-045 w lokomotywowni w Gdyni (31.08.2002).   SM30-150 and SU46-045 in Gdynia depot (August 31, 2002).

 

SM30-151 +1998 (MT Olsztyn)

 

SM30-152
SM30-152 w lokomotywowni Olsztyn (24.01.2002).   SM30-152 at Olsztyn depot (January 24, 2002).

 

SM30-153 +1998 (MT Katowice)
SM30-154 +1998 (MT Katowice)

 

SM30-155
SM30-155 z MT Gdynia, oczekując na wolną drogę w Gdyni Głównej Osobowej (23.09.1998).   SM30-155 from Gdynia Joint Depot, waiting for the free route in Gdynia Glowna Osobowa (September 23, 1998).
SM30-155 luzem mija Gdańsk Zaspę (25.05.2000).   SM30-155 lonely passing Gdansk Zaspa (May 25, 2000).
SM30-155 i już zdjęta ze stanu 093, w lokomotywowni w Gdyni (02.02.2002).   SM30-155 and 093 (withdrawn from the service) in Gdynia depot (February 02, 2002).

 

SM30-156 +1998 (MT Toruń)
SM30-157
SM30-158 +1998 (MT Łódź)
SM30-159
SM30-160 +1998 (MT Łazy)
SM30-161
SM30-162 >> SP30
SM30-163 >> SP30
SM30-164 >> SP30
SM30-165
SM30-166 >> SP30
SM30-167 +1998 (MT Białogard)
SM30-168 +1992 (MD Rybnik)
SM30-169 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
SM30-170 >> SP30

 

SM30-171
SM30-171 w garażu przelotowym Lokomotywowni Toruń (09.05.1999).   SM30-171 in the Torun Depot's garage (May 09, 1999).

 

SM30-172
SM30-173 +1998 (MT Zduńska Wola Karsznice)

 

SM30-174
SM30-174 i SM42 w Maksymilianowie. Do niedawna ta mała lokomotywka była zaklasyfikowana jako seria SP30, lecz niedawne wytyczne dyrekcji trakcji z Krakowa nakazały odłączyć sprzęgi ogrzewcze 500V= oraz zmienić oznaczenia całej serii SP30 (25.05.2000).   SM30-174 and SM42 in Maksymilianowo. Yet few weeks ago, this loco was named SP30-174, but Stock Headquater in Krakow issued a order to rename the whole class onto SM30, and remove the 500V= heating plug, as unnecessary (May 25, 2000).
SM30-174 w lokomotywowni Bygoszcz Wschód (17.11.2001).   SM30-174 in Bydgoszcz Wschod depot (Novmber 17, 2001).

 

SM30-175 +1991 (MD Kielce)
SM30-176
SM30-177 +1998 (MT Lublin)
SM30-178 +1998 (MT Poznań)
SM30-179
SM30-180 +1998 (MT Kielce)
SM30-181
SM30-182
SM30-183 +1993 (MD Iława)
SM30-184 +1998 (MT Bydgoszcz)
SM30-185 +1995 (WGW Rzeszów)
SM30-186 >> SP30
SM30-187 >> SP30
SM30-188 >> SP30
SM30-189
SM30-190 +1998 (MT Łódź)
SM30-191 >> SP30
SM30-192 >> SP30
SM30-193 +1998 (MT Warszawa)
SM30-194
SM30-195 +1993 (MD Legnica)
SM30-196 +1998 (MT Gdynia)

 

SM30-197
SM30-197 w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (30.07.2000).   SM30-197 in Bydgoszcz Wschod depot (July 30, 2000).

 

SM30-198 >> SP30
SM30-199 +1999 (CM Wrocław)
SM30-200 +1999 (MZ Czerwieńsk)