diesel shunter SM30

 

SM30-201 +1998 (MT ŁódĽ)

 

SM30-202
SM30-202 w lokomotywowni Zduńska Wola Karsznice, oznaczona jeszcze jako SP30 (chociaż oficjalnie dokonano rok temu zmiany oznaczenia) i z oryginalnymi sprzęgami grzewczymi 500V= (07.02.2001).   SM30-202 in Zdunska Wola Karsznice depot. Though renamed back to SM30 a year ago, this withdrawn loco still has SP30 plates and original 500V= heating plug and socket (February 07, 2001).

 

SM30-203
SM30-203 manewruje w Dęblinie (21.09.2002).   SM30-203 switching at Deblin station (September 21, 2002).

 

SM30-204
SM30-205 >> SP30
SM30-206 +1998 (MT ŁódĽ)
SM30-207
SM30-208 >> SP30

 

SM30-209
SM30-209 manewruje z ET22 w lokomotywowni Zduńska Wola Karsznice (07.02.2001).   SM30-209 switching ET22 locomotive in Zdunska Wola Karsznice depot (February 07, 2001).

 

SM30-210
SM30-210 w lokomotywowni Inowrocław (18.11.2001).   SM30-210 in Inowroclaw depot (November 18, 2001).

 

SM30-211
SM30-212 +1998 (MT Szczecin)
SM30-213 +1999 (CM Szczecin)

 

SM30-214 +1999 (CM Czerwieńsk)
SM30-214 w lokomotywowni w Zb±szynku (19.03.2000).   SM30-214 in Zbaszynek depot (March 19, 2000).

 

SM30-215 >> SP30
SM30-216 >> SP30
SM30-217 >> SP30
SM30-218
SM30-219

 

SM30-220
SM30-220 w hali lokomotywowni Skarżysko Kamienna (30.11.2002).   SM30-220 in Skarzysko Kamienna depot (November 30, 2002).

 

SM30-221 +1998 (MT Lublin)
SM30-222 +1969 (MD Kraków)
SM30-223 >> SP30
SM30-224 >> SP30
SM30-225 +1992 (MD Stargard Szczeciński)
SM30-226 +1999 (CM Wrocław)
SM30-227

 

SM30-228
SM30-228 w garażu lokomotywowni Ostrów Wielkopolski (11.05.2001).   SM30-228 in Ostrow Wielkopolski roundhouse (May 11, 2001).
SM30-228 w lokomotywowni Ostrów Wielkopolski (12.05.2001).   SM30-228 in Ostrow Wielkopolski depot (May 12, 2001).

 

SM30-229 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski)
SM30-230 >> SP30

 

SM30-231
SM30-231 w lokomotywowni Kraków Płaszów (13.08.2000).   SM30-231 in Krakow Plaszow depot (August 13, 2000).

 

SM30-232 >> SP30
SM30-233 >> SP30

 

SM30-234 +1998 (MT Białogard)
SM30-234 w lokomotywowni Szczecinek, ze zdjętymi b±dĽ starannie zamalowanymi numerami inwentarzowymi (09.03.2002).   SM30-234 at Szczecinek depot. The loco has removed number plates and both numbers on the heads are covered (March 09, 2002).

 

SM30-235
SM30-236 +1998 (MT Łazy)
SM30-237 >> SP30

 

SM30-238 +1998 (MT Katowice)
SM30-238 oraz dwa inne, na tyłach szopy Bydgoszcz Główna (17.11.2001).   SM30-238 and two others at the backside of Bydgoszcz Glowna depot (November 17, 2001).

 

SM30-239 +1998 (MT Katowice)
SM30-240 +1998 (MT Gdynia)
SM30-241 >> SP30
SM30-242 +1998 (MT Lublin)
SM30-243

 

SM30-244
SM30-244 w Zb±szynku zajmuje się przetaczaniem składów lokalnych poci±gów osobowych do Leszna i Gorzowa (19.03.2000).   SM30-244 in Zbaszynek. Its work consists the shunting of local trains that came from Gorzow and Leszno (March 19, 2000).

 

SM30-245 +1998 (MT Gdynia)
SM30-246 +1992 (MD Stargard Szczeciński)
SM30-247 >> SP30

 

SM30-248
SM30-248 w hali lokomotywowni Skarżysko Kamienna (30.11.2002).   SM30-248 in Skarzysko Kamienna depot (November 30, 2002).

 

SM30-249

 

SM30-250
SM30-250 w szopie 'elektrycznej' w lokomotywowni na gdyńskim Grabówku (02.04.2000).   SM30-250 in the roundhouse dedicated for electric locomotives, in Gdynia Grabowek depot (April 02, 2000).
SM30-250 w lokomotywowni w Gdyni (13.01.2002).   SM30-250 in Gdynia depot (January 13, 2002).

 

SM30-251 +1998 (MT Kraków)
SM30-252 >> SP30
SM30-253

 

SM30-254
SM30-254 w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (02.05.2002).   SM30-254 at Bydgoszcz Glowna depot (May 02, 2002).

 

SM30-255 +1998 (MT Olsztyn)
SM30-256 +1998 (MT Wrocław Zachód)
SM30-257 +1972 (MD Wałbrzych)
SM30-258 +1999 (CM Wrocław)
SM30-259 >> SP30
SM30-260 +1998 (MT Lublin)
SM30-261 >> SP30
SM30-262 +1998 (MT Bydgoszcz)
SM30-263
SM30-264 >> SP30
SM30-265 +1998 (MT Toruń)

 

SM30-266 +1998 (MT Bydgoszcz)
SM30-266 w fatalnym stanie, oczekuje najprawdopodobniej na złomowanie, w Lok. Bydgoszcz Główna (22.11.1997).   SM30-266 in bad condition, on a spare track in Bydgoszcz Glowna Depot (November 22, 1997).

 

SM30-267 +1998 (MT ŁódĽ)
SM30-268 +1998 (MT ŁódĽ)
SM30-269 +1998 (MT Zduńska Wola Karsznice)
SM30-270 +1998 (MT Gdynia)
SM30-271
SM30-272 >> SP30
SM30-273
SM30-274 +1998 (MT Zduńska Wola Karsznice)
SM30-275
SM30-276 +1998 (MT Warszawa Targowa)

 

SM30-277
SM30-277 w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (02.05.2002).   SM30-277 at Bydgoszcz Glowna depot (May 02, 2002).

 

SM30-278 +1970 (MD ???)
SM30-279 +1998 (MT Łuków)
SM30-280 +1998 (MT ŁódĽ)
SM30-281
SM30-282 +1991 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
SM30-283 >> SP30
SM30-284 +1998 (MT Tarnów)
SM30-285 >> SP30
SM30-286 >> SP30
SM30-287 +1998 (MT Łuków)
SM30-288
SM30-289 +1992 (MD Szczecinek)

 

SM30-290
SM30-290 w lokomotywowni w Szczecinku. Obok - gagarin bez wózków i SU45 z nadzwyczaj wysokimi "wózkami" (09.03.2002).   SM30-290 at Szczecinek depot (March 09, 2002).

 

SM30-291 +1998 (MT Łazy)
SM30-292 +1989 (MD Jelenia Góra)
SM30-293 +1980 (MD Idzikowice)

 

SM30-294 +1998 (MT Gdynia)
SM30-294 wycofana z eksploatacji, rdzewieje 'w krzakach' w Lok. Gdynia Grabówek (27.08.1997).   SM30-294 taken out of the service and getting rusty on a spare track in Gdynia Grabowek Shed (August 27, 1997).

 

SM30-295 +1998 (MT Zamo¶ć)
SM30-296 +1998 (MT Zamo¶ć)
SM30-297 +1998 (MT Bydgoszcz)
SM30-298

 

SM30-299
SM30-299 w szopie toruńskiej (09.05.1999).   SM30-299 in Torun Depot (09.05.1999).

 

SM30-300 +1992 (MD Legnica)
SM30-301 +19xx (MD Kamieniec Z±bkowicki)
SM30-302
SM30-(303) +19xx (MD Kutno)
SM30-(304) +19xx (MD ŁódĽ Kaliska)
SM30-(305) +19xx (MD Warszawa Odolany)
SM30-(306) +19xx (MD Rybnik)