diesel shunter SM31

 

SM31-001 +19xx (MD Kraków Płaszów)
SM31-002 +19xx (MD Kraków Płaszów)
SM31-003 +1990 (MD Łazy)
SM31-004
SM31-005
SM31-006 +1999 (MZ Katowice)
SM31-007 +1999 (MZ Katowice)
SM31-008 +1999 (CM Katowice)
SM31-009 +1999 (CM Katowice)
SM31-010
SM31-011
SM31-012 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
SM31-013
SM31-014 +1999 (MZ Łazy)
SM31-015
SM31-016
SM31-017 +1998 (MT Tarnów)
SM31-018 +1998 (MT Kraków)
SM31-019 +1998 (MT Kraków)
SM31-020
SM31-021
SM31-022 +1990 (MD Rybnik)
SM31-023
SM31-024 +1990 (MD Katowice)
SM31-025
SM31-026
SM31-027
SM31-028 +1998 (MT Łódź)
SM31-029 +1999 (MZ Łódź)
SM31-030 +1999 (MZ Łódź)
SM31-031
SM31-032
SM31-033
SM31-034
SM31-035

 

SM31-036
SM31-036 w lokomotywowni w Krakowie Prokocimiu (03.08.2002).   SM31-036 in Krakow Prokocim depot (August 03, 2002).

 

SM31-037
SM31-038
SM31-039 +1990 (MD Tarnowskie Góry)
SM31-040
SM31-041

 

SM31-042 +1999 (CM Czechowice Dziedzice)
SM31-042 w Lokomotywowni Rybnik (13.09.1997).   SM31-042 in Rybnik Shed (September 13, 1997).
     

 

SM31-043 +1999 (CM Łazy)
SM31-044
SM31-045
SM31-046
SM31-047
SM31-048 +1998 (MT Katowice)
SM31-049
SM31-050
SM31-051

 

SM31-052
SM31-052 i SM42-1049 po rewizji w ZNTK Nowy Sącz, ciągnięte przez ET21-272, tuż przed tunelem w Kamionce Wielkiej (17.07.2001).   SM31-052 and SM42-1049, after overhauling in Nowy Sacz, pulled by ET21-272, before entering the tunnel in Kamionka Wielka (July 17, 2001).

 

SM31-053
SM31-054
SM31-055 +1990 (MD Tarnowskie Góry)
SM31-056 +1990 (MD Katowice)
SM31-057
SM31-058 +1999 (CM Katowice)
SM31-059
SM31-060 +1990 (MD Tarnowskie Góry)
SM31-061 +1999 (MZ Tarnowskie Góry)
SM31-062

 

SM31-063 +1998 (MT Białogard)
SM31-063 wyraźnie nieużywany od dłuższego czasu (zakryte blachami reflektory) w macierzystej jednostce - Lok. Białogard (06.11.1998).   SM31-063, apparently unused for months (covered headlamps) in its Mother Depot - Bialogard (November 06, 1998).

 

SM31-064 +1998 (MT Kraków)
SM31-065
SM31-066 +1989 (MD Tarnów)
SM31-067
SM31-068 +1989 (MD Wrocław Brochów)

 

SM31-069
SM31-069 manewruje w Ostrowie Wielkopolskim (11.05.2001).   SM31-069 switching in Ostrow Wielkopolski (May 11, 2001).

 

SM31-070
SM31-071
SM31-072
SM31-073
SM31-074
SM31-075
SM31-076 +1990 (MD Rybnik)
SM31-077 +1999 (CM Łazy)
SM31-078
SM31-079 +1998 (MT Wrocław Zachód)
SM31-080 +1999 (CM Wrocław)

 

SM31-081
SM31-081 z kilkoma wagonami przejeżdża przez Kraków Główny (02.09.1997).   SM31-081 switching some freight cars, passing Krakow Glowny station (September 02, 1997).
SM31-081 w Lokomotywowni Kraków Płaszów (06.07.1998).   SM31-081 in Krakow Plaszow Depot (July 06, 1998).
SM31-081 w garażu wachlarzowym lokomotywowni Kraków Płaszów (13.08.2000).   SM31-081 in Krakow Plaszow depot's roundhouse (August 13, 2000).

 

SM31-082 +1998 (MT Tarnów)
SM31-083
SM31-084
SM31-085 +1998 (MT Białogard)
SM31-086 +1999 (CM Szczecin)

 

SM31-087
SM31-087 pomiędzy innymi 'braćmi' spod tej samej serii, w leszczyńskiej szopie (12.10.1997).   SM31-087 among the other 'brothers' of the same class, in Leszno shed (October 12, 1997).
SM31-087 wjeżdża do Leszna z pociągiem zdawczym od strony Gostynia (02.05.2000).   SM31-087 coming to Leszno with small freight from Gostyn direction (May 02, 2000).
SM31-087 wjeżdża do Leszna z pociągiem towarowym od strony Wschowy (12.05.2001).   SM31-087 with freight train from Wschowa side, entering Leszno (May 12, 2001).

 

SM31-088
SM31-088 z Lok. Leszno, samotnie mija Stare Bojanowo (06.06.1998).   SM31-088 from Leszno Depot, passing lonely in Stare Bojanowo (June 06, 1998).
SM31-088 w lokomotywowni Leszno (02.05.2000).   SM31-088 in Leszno depot (May 02, 2000).

 

SM31-089
SM31-089 w lokomotywowni Wrocław Brochów (14.12.2002).   SM31-089 in Wroclaw Brochow depot (December 14, 2002).

 

SM31-090 +1998 (MT Wrocław Zachód)
SM31-091
SM31-092 +1990 (MD Tarnowskie Góry)
SM31-093
SM31-094
SM31-095
SM31-096
SM31-097 +1990 (MD Rybnik)
SM31-098
SM31-099
SM31-100