diesel shunter SM31

 

SM31-101
SM31-102
SM31-103
SM31-104
SM31-105 +1999 (CM Szczecin)
SM31-106
SM31-107
SM31-108
SM31-109 +1998 (MT Łódź)

 

SM31-110
SM31-110 w lokomotywowni w Krakowie Prokocimiu (03.08.2002).   SM31-110 in Krakow Prokocim depot (August 03, 2002).

 

SM31-111

 

SM31-112
SM31-112 z MT Ostrów Wlkp., jako jedna ze świeżo wyremontowanych lokomotyw w ZNTK Nowy Sącz, w pociąu lokomotywowym oczekującym w Stróżach (22.07.1997).   SM31-112 as one of freshly repaired and repainted locomotives coming back from Railway Repair Workshops Nowy Sacz, waiting for the green signal in Stroze (July 22, 1997).
SM31-112 w macierzystej lokomotywowni w Ostrowie Wielkopolskim (11.05.2001).   SM31-112 in its mother depot in Ostrow Wielkopolski (May 11, 2001).
SM31-112 przy stanowisku naboru paliwa w lokomotywowni w Ostrowie Wielkopolskim (11.05.2001).   SM31-112 at the fuel-stand in Ostrow Wielkopolski depot (May 11, 2001).

 

SM31-113
SM31-113 w lokomotywowni Kraków Płaszów (13.08.2000).   SM31-113 in Krakow Plaszow depot (August 13, 2000).

 

SM31-114 +1999 (CM Kraków)
SM31-114 pomiędzy innymi 'trupami' na bocznym torze Lok. Kraków Płaszów (26.07.1997).   SM31-114 in Krakow Plaszow Shed. Picture taken during the heavy rain (July 26, 1997).

 

SM31-115
SM31-116
SM31-117
SM31-118
SM31-119
SM31-120
SM31-121
SM31-122
SM31-123
SM31-124 +1999 (MZ Łódź)
SM31-125 +1999 (CM Kraków)

 

SM31-126
SM31-113 w lokomotywowni Kraków Płaszów (13.08.2000).   SM31-113 in Krakow Plaszow depot (August 13, 2000).

 

SM31-127
SM31-128 +1999 (CM Szczecin)
SM31-129 +1999 (MZ Łódź)
SM31-130

 

SM31-131
SM31-131 w lokomotywowni Leszno (02.05.2000).   SM31-131 in Leszno depot (May 02, 2000).
SM31-131 w lokomotywowni Leszno (12.05.2001).   SM31-131 in Leszno depot (May 12, 2001).

 

SM31-132 +1999 (CM Kraków)

 

SM31-133
SM31-133 z pociągiem zdawczym wjeżdżającym do Tarnowa (02.08.2000).   SM31-113 with a short freight entering Tarnow (August 02, 2000).

 

SM31-134
SM31-135
SM31-136

 

SM31-137
SM31-137 i SM31-036 w lokomotywowni w Krakowie Prokocimiu (03.08.2002).   SM31-137 and SM31-036 in Krakow Prokocim depot (August 03, 2002).

 

SM31-138
SM31-139
SM31-140
SM31-141 +1996 (MD Tarnowskie Góry)
SM31-142
SM31-143
SM31-144
SM31-145
SM31-146 +1999 (MZ Tarnów)
SM31-147 +1999 (MZ Tarnów)

 

SM31-148 +1999 (MZ Tarnów)
SM31-148 w Lokomotywowni Tarnów (22.07.1997).   SM31-148 in Tarnow Shed (July 22, 1997).
SM31-148 w Lok. Tarnów. Specjalny wózek przed lokomotywą (ten z napisem 'Rambuś III') służy do podłączenia do składu EZT z samoczynnym sprzęgiem (22.07.1997).   SM31-148 in Tarnow Shed. The bogie before (on which someone wrote 'Rambus III') is an interface to couple EN57 EMU, to make it switcheable for washing (July 22, 1997).
SM31-148 w Lok. Tarnów (22.07.1997).   SM31-148 in Tarnow Shed (July 22, 1997).

 

SM31-149
SM31-149 mija stację Tarnów (13.07.1998).   SM31-149 in Tarnow (July 13, 1998).
SM31-149 z kilkoma pełnymi węglarkami przejeżdża przez Tarnów (13.07.1998).   SM31-149 with some coal passing Tarnow (July 13, 1998).

 

SM31-150
SM31-151
SM31-152 +1998 (MT Łódź)
SM31-153 +1998 (MT Łódź)
SM31-154 +1999 (MZ Łódź)

 

SM31-155
SM31-155 manewruje we Wrocławiu Brochowie (11.02.2001).   SM31-155 switching in Wroclaw Brochow (February 11, 2001).

 

SM31-156
SM31-157

 

SM31-158
SM31-158 w Lokomotywowni Leszno (12.10.1997).   SM31-158 in Leszno Shed (October 12, 1997).
     
SM31-158 obsługuje przetok w Lesznie (12.10.1997).   SM31-158 shunting at Leszno freight station (October 12, 1997).

 

SM31-159

 

SM31-160
SM31-160 w garażu lokomotywowni Leszno (12.05.2001).   SM31-160 in the roundhouse in Leszno depot (May 12, 2001).

 

SM31-161
SM31-162
SM31-163 +1999 (MZ Tarnów)
SM31-164
SM31-165
SM31-166
SM31-167

 

SM31-168
SM31-168 gotowy do pracy w lokomotywowni Wrocław Brochów (11.02.2001).   SM31-168 ready to work in Wroclaw Brochow depot (February 11, 2001).

 

SM31-169 +1999 (MZ Wrocław Zachód)
SM31-170 +1998 (MT Łódź)