diesel shunter SM41

 

SM41-201 +1994 (MD Czechowice Dziedzice)
SM41-202 +1991 (MD Zebrzydowice)
SM41-203 +1987 (MD Oświęcim)
SM41-204 +1994 (MT Zduńska Wola Karsznice)
SM41-205 +1971 (MD Fosowskie)
SM41-206 +1993 (MD Czechowice Dziedzice)
SM41-207 +1992 (MD Czechowice Dziedzice)
SM41-208 +19xx (MD Zebrzydowice)
SM41-209 +19xx (MD Bydgoszcz Główna)
SM41-210 +1994 (MT Zduńska Wola Karsznice)
SM41-211 +1980 (MD Gdynia Grabówek)
SM41-212 +1992 (MD Toruń)
SM41-213 +1991 (MD Zebrzydowice)
SM41-214 +1992 (MD Czechowice Dziedzice)
SM41-215 +1992 (MD Czechowice Dziedzice)
SM41-216 +1993 (MD Czechowice Dziedzice)
SM41-217 +1992 (MD Czechowice Dziedzice)
SM41-218 +1989 (MD Tarnów)
SM41-219 +1987 (MD Czechowice Dziedzice)
SM41-220 +1992 (MD Czechowice Dziedzice)
SM41-221 +1986 (MD Olsztyn)
SM41-222 +1991 (MD Czechowice Dziedzice)
SM41-223 +19xx (MD Bydgoszcz Główna)

 

SM41-224 +1998 (MT Gdynia)
SM41-224+SM41-237+SM41-242 oczekują na pocięcie palnikami w specjalnie zorganizowanym (chociaż prowizorycznie) miejscu w lokomotywowni w Gdyni Grabówku (04.03.2000).   SM41-224+SM41-237+SM41-242 waiting for being flame cut in specially organized site in Gdynia Grabowek depot (March 04, 2000).

 

SM41-225 +1998 (MT Gdynia)
SM41-225 przeciągnięto na szopę spalinową w Gdyni Grabówku - czyżby ratunek przed pocięciem? (04.03.2000).   SM41-225 was moved near the garage for diesel locomotives, probably this unit will avoid the flame cutting (March 04, 2000).

 

SM41-226 +1997 (MT Toruń)
SM41-227 +1993 (MD Toruń)
SM41-228 +1994 (MT Zajączkowo Tczewskie)
SM41-229 +1991 (MT Zduńska Wola Karsznice)
SM41-230 +1998 (MT Zduńska Wola Karsznice)
SM41-231 +1996 (MD Czechowice Dziedzice)
SM41-232 +1994 (MD Czechowice Dziedzice)
SM41-233 +1989 (MD Oświęcim)
SM41-234 +1994 (MD Czechowice Dziedzice)
SM41-235 +1992 (MD Czechowice Dziedzice)
SM41-236 +1993 (MD Zajączkowo Tczewskie)
SM41-237 +1998 (MT Gdynia)
SM41-238 +1998 (MT Gdynia)
SM41-239 +1993 (MD Szczecin Port Centralny)
SM41-240 +1992 (MD Szczecin Port Centralny)
SM41-241 +1992 (MD Gdańsk Nowy Port)

 

SM41-242 +1998 (MT Gdynia)
SM41-242 wśród rzędu złomu w Gdyni Grabówku (29.01.2000).   SM41-242 between other wrecks in Gdynia Grabowek Depot (January 29, 2000).

 

SM41-243 +1989 (MD Żurawica)
SM41-244 +1989 (MD Tarnów)
SM41-245 +1987 (MD Tarnów)
SM41-246 +1989 (MD Żurawica)
SM41-247 +1990 (MD Tarnów)
SM41-248 +1993 (WGW Rzeszów)
SM41-249 +1989 (MD Rzeszów)
SM41-250 +1993 (MD Szczecin Port Centralny)
SM41-251 +1993 (MD Szczecin Port Centralny)

 

SM41-252 +1998 (MT Gdynia)
SM41-252+SM41-176 wyciągnięto z toru na którym oczekiwała cała trupiarnia na pocięcie, następnie zaś wtoczono do garażu spalinowego w Gdyni Grabówku (04.03.2000).   SM41-252+SM41-176 were taken from the rest of wrecks in Gdynia Grabowek depot, then they were moved to the garage for diesel locos (March 04, 2000).

 

SM41-253 +19xx (MD Bydgoszcz Główna)
SM41-254 +1995 (MD Stargard Szczeciński)
SM41-255 +1993 (MD Szczecin Port Centralny)
SM41-256 +1993 (MD Szczecin Port Centralny)
SM41-257 +1990 (MD Tarnów)
SM41-258 +1993 (MD Chojnice)
SM41-259 +1989 (MD Żurawica)
SM41-260 +1986 (MD Rzeszów)
SM41-261 +1991 (MD Szczecin Port Centralny)
SM41-262 +19xx (MD Szczecin Port Centralny)
SM41-263 +1993 (MD Szczecin Port Centralny)
SM41-264 +1990 (MD Wrocław Główny)
SM41-(265) +1993 (MD Kielce)
SM41-(266) +1993 (MD Kielce)
SM41-(267) +1993 (MD Kielce)