SM42-194 |
|
SM42-194
manewruje w Nowym Sączu (17.02.2000). |
|
SM42-194
shunting in Nowy Sacz (February 17, 2000). |
|
SM42-194
z pociągiem sieciowym w Stróżach (15.08.2000). |
|
SM42-194
with catenary-service train in Stroze (August 15, 2000). |
|
SM42-194
z EN57-1171 i EN57-001 odjeżdża z Nowego Sącza jako
pociąg 636 z Krynicy do Tarnowa. Z powodu
niebezpieczeństwa powalenia drzew na sieć trakcyjną,
prąd w przeciągu tych dwóch dni był wyłączony
(27.07.2001). |
|
SM42-194
leaving Nowy Sącz with passenger train 636 from Krynica
to Tarnow, consisting of two EN57 (1171 and 001). Because
of the trees that were slowly slipping down with the soil
on the track in Kamionka Wielka, the tarins must have
been hauled by diesel locomotives for two days (July 27,
2001). |
|
SM42-194
wciąga do Nowego Sącza pociąg pospieszny 383/33005
'Presovcan' z Krakowa do Koszyc, z EU07-174 na czele
(27.07.2001). |
|
SM42-194
entering Nowy Sącz with fast passenger train 383/33005
'Presovcan' fromKrakow to Kosice, with EU07-174 on the
head (July 27, 2001). |