SM42-2000 |
|
SM42-2000
wpycha skład na górkę rozrządową w Zajączkowie
Tczewskim Tczewskim. Ta unikalna w wyglądzie i
parametrach lokomotywa została zmodernizowana kilka lat
temu w ZNTK Piła (jak jeszcze ta firma istniała),
nafaszerowana elektroniką, a nawet wyp[osażona w
możliwość zdalnego sterowania (które nie jest
wykorzystywane). Prawdopodobnie miała być sprzedana do
Rafinerii Gdańskiej - stąd takie malowanie. Z jakichś
powodów znalazła się na PKP - najpierw w lokomotywowni
Warszawa Odolany, gdzie o niej było względnie cicho.
(01.04.2000). |
|
SM42-2000
pushing the freight up the hump in Zajaczkowo Tczewskie.
at the 'ZTC' switchtower in Zajaczkowo Tczewskie. This
unique loco was modernized few years ago in Pila
overhauling workshop (this enterprise has bankrupted last
year), computerized and even provided with the remote
control feature (never used). Probably the yellow/blue
livery was because of the colors of Gdansk Rafinery, that
has to be a potential buyer of this shunter. Anyway, the
transaction was canceled and the loco appeared on PKP,
primarily assigned in Warszawa Odolany depot (April 01,
2000). |
|
SM42-2000
w hali lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim - od wielu
miesięcy czeka na wysłanie na naprawę rewizyjną,
która kosztowo równa się naprawie kilku 'zwykłych'
SM42 (21.10.2001). |
|
SM42-2000
in Zajaczkowo Tczewskie depot's roundhouse, waiting for
months for overhauling, that would costs as much as the
repair of few 'standard' SM42 locomotives (October 21,
2001). |
|
SM42-2000
na górce rozrządowej w Zajączkowie Tczewskim ZTB (07.02.2003). |
|
SM42-2000
at hump in Zajaczkowo Tczewskie ZTB (February 07, 2003). |
|
SM42-2000
w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim (07.02.2003). |
|
SM42-2000
at Zajaczkowo Tczewskie depot (February 07, 2003). |