diesel shunter SM48

 

SM48-001
SM48-002

 

SM48-003
SM48-003 przełącza wagony do Odessy w Przemyślu, jeszcze przed zmianą wózków na rozstaw szeroki (03.07.1998).   SM48-003 taking the cars to Odessa for changing the bogies (July 03, 1998).
SM48-003 w Przemyślu Głównym (03.07.1998).   SM48-003 in Przemysl Glowny (July 03, 1998).

 

SM48-004

 

SM48-005
SM48-005 w lokomotywowni Żurawica (07.08.2002).   SM48-005 at Zurawica depot (August 07, 2002).

 

SM48-006

 

SM48-007
SM48-007 w lokomotywowni Stalowa Wola Rozwadów (07.08.2002).   SM48-007 at Stalowa Wola Rozwadow depot (August 07, 2002).

 

SM48-008

 

SM48-009 +1999 (MZ Żurawica)
SM48-009+SM48-130 na końcu peronu w Przemyślu (22.07.1997).   SM48-009 at the platform in Przemysl Glowny (July 22, 1997).
SM48-009 przejeżdża przy remontowanym peronie w Przemyślu (22.07.1997).   SM48-009 passing at the platform in Przemysl Glowny (July 22, 1997).
SM48-009 na bocznym torze w Przemyślu (22.07.1997).   SM48-009 on a siding track in Przemysl Glowny (July 22, 1997).

 

SM48-010

 

SM48-011
SM48-011 podstawia na peron pociąg 51/52/36002 z Kijowa do Wrocławia (03.07.1998).   SM48-011+EU06-05 + the train no 51/52/36002 from Kiev and Przemysl to Wroclaw Glowny, leaving the place, where the bogies are changed from 1524 mm to 1435 mm gauge and now is going to the platform in Przemysl Glowny (July 03, 1998).
SM48-011 na tle nastawni głównej Przemyśl Główny (03.07.1998).   SM48-011 in Przemysl Glowny. Behind the loco - the main switchtower in Przemysl (July 03, 1998).
SM48-011 w Przemyślu Głównym (03.07.1998).   SM48-011 in Przemysl Glowny (July 03, 1998).

 

SM48-012
SM48-013
SM48-014

 

SM48-015
SM48-015 w lokomotywowni Żurawica (07.08.2002).   SM48-015 at Zurawica depot (August 07, 2002).

 

SM48-016 +1998 (MT Warszawa Targowa)
SM48-017
SM48-018 +1999 (MZ Łuków)
SM48-019 +1999 (CM Białystok)
SM48-020

 

SM48-021
SM48-021 na szerokim torze w Braniewie (06.06.2002).   SM48-021 on the broad gauge track in Braniewo (June 06, 2002).

 

SM48-022
SM48-023
SM48-024
SM48-025
SM48-026
SM48-027
SM48-028 +1998 (MT Zamość)
SM48-029
SM48-030

 

SM48-031
SM48-031 manewruje w Białymstoku (04.01.2003).   SM48-031 switching at Bialystok station (January 04, 2003).

 

SM48-032
SM48-033 +1999 (CM Warszawa)
SM48-034 +1989 (MD Zamość Bortatycze)
SM48-035
SM48-036
SM48-037
SM48-038
SM48-039
SM48-040
SM48-041
SM48-042
SM48-043

 

SM48-044
SM48-044 i ST44-199 w lokomotywowni Malbork. Wraz z drugą 'tamarą', obie SM48 zostały tutaj sprowadzone w celu zastąpienia wysłużonych ST44 na szerokim torze w Braniewie. Jedna już tam jest, natomiast ta będzie wkrótce dowieziona - już spoczywa na wózkach transportowych - bez silników (23.01.2002).   SM48-044 and ST44-199 in Malbork depot. Two SM48 locomotives were reassigned lately to Malbork depot, to replace broad gauge ST44 units in Braniewo. This one has special bogies without traction engines, only for moving the loco on the standard gauge to Braniewo (January 23, 2002).
     
SM48-044 na szerokim torze w Braniewie (06.06.2002).   SM48-044 on broad gauge track in Braniewo (June 06, 2002).

 

SM48-045 +1999 (MZ Żurawica)

 

SM48-046
SM48-046 na szerokim torze w w Przemyślu Głównym (22.07.1997).   SM48-046 at Przemysl Glowny, on broad gauge track (July 22, 1997).
     
     
SM48-046 w lokomotywowni w Żurawicy (07.08.2002).   SM48-046 at Zurawica depot (August 07, 2002).

 

SM48-047
SM48-047 z lampami polskiego typu (tzw. 'garnki') na szerokim torze, poza umowną kolejową granicą polsko-ukraińską, która zlokalizowana jest na jednym z peronów dworca w Przemyślu (03.07.1998).   SM48-047 with Polish-type headlamps on a broad gauge track (1524 mm), behind the railway Polish-Ukrainian border, which is at one of the platforms in Przemysl Glowny (July 03, 1998).

 

SM48-048

 

SM48-049
SM48-049 z pociągiem sieciowym wjeżdża do Przeworska (03.07.1998).   SM48-049 with the train to repair the catenary entering Przeworsk (July 03, 1998).

 

SM48-050 +1999 (CM Żurawica)
SM48-050 w lokomotywowni Żurawica (07.08.2002).   SM48-050 at Zurawica depot (August 07, 2002).