diesel passenger locomotive SP30 | |
SP30-005 +1998 (MT Czerwieńsk) |
SP30-007 +1998 (MT Kraków) |
SP30-008 +199x (WGW Rzeszów) |
SP30-009 +1976 (MD Chełm) |
SP30-012 +1992 (MD opole) |
SP30-014 +1992 (MD Łuków) |
SP30-016 +1991 (MD Chełm) |
SP30-017 >> SM30 |
SP30-019 >> SM30 |
SP30-021 +1998 (MT Łuków) |
SP30-023 +1991 (MD Zbąszynek) |
SP30-024 >> SM30 |
SP30-029 +1993 (MD Kielce) |
SP30-040 >> SM30 |
SP30-041 >> SM30 |
SP30-046 >> SM30 |
SP30-050 +1998 (MT Katowice) |
SP30-053 >> SM30 |
SP30-059 +1998 (MT Ostrów Wielkopolski) |
SP30-065 >> SM30 |
SP30-068 +1979 (MD Ostrów Wielkopolski) |
SP30-072 +1998 (MT Katowice) |
SP30-075 +1998 (MT Poznań) |
SP30-076 +1998 (MT Czerwieńsk) |
SP30-077 >> SM30 |
SP30-080 >> SM30 |
SP30-086 >> SM30 |
SP30-087 >> SM30 |
SP30-094 >> SM30 |
SP30-096 +1999 (MZ Łódź) |
SP30-098 >> SM30 |
SP30-099 +1999 (MZ Wrocław Południe) |
SP30-100 +1998 (MT Tarnów) |
SP30-101 +1998 (MT Łazy) |
SP30-102 +1998 (MT Kraków) |
SP30-104 +1992 (MD Wrocław Brochów) |
SP30-107 +1998 (MT Olsztyn) |
SP30-109 +1998 (MT Gdynia) |
SP30-110 +1998 (MT Łódź) |
SP30-113 >> SM30 |
SP30-114 +1998 (MT Kraków) |
SP30-115 +1998 (MT Poznań) |
SP30-117 +1998 (MT Wrocław Południe) |
SP30-119 +1998 (MT Tarnów) |
SP30-120 >> SM30 |
SP30-121 +1998 (MT Bydgoszcz) |
SP30-122 +1998 (MT Zduńska Wola Karsznice) |
SP30-130 +1998 (MT Katowice) |
SP30-133 +1999 (CM Nowy Sącz) |
SP30-137 +1998 (MT Wrocław Zachód) |
SP30-138 +1998 (MT Białystok) |
SP30-141 +1999 (MZ Zduńska Wola Karsznice) |
SP30-144 >> SM30 |
SP30-149 +1998 (MT Wrocław Zachód) |
SP30-156 >> SM30 |
SP30-157 >> SM30 |
SP30-162 +1998 (MT Czerwieńsk) |
SP30-163 +1998 (MT Wrocław Południe) |
SP30-164 +1998 (MT Łazy) |
SP30-166 +1998 (MT Łódź) |
SP30-170 +1998 (MT Czechowice Dziedzice) |
SP30-172 >> SM30 |
SP30-181 >> SM30 |
SP30-186 +1998 (MT Tarnów) |
SP30-187 +1998 (MT Kraków) |
SP30-188 +1998 (MT Wrocław Zachód) |
SP30-192 +1992 (MD Żagań) |
SP30-194 >> SM30 |
SP30-198 +1998 (MT Lublin) |
SP30-202 >> SM30 |
SP30-203 >> SM30 |
SP30-204 >> SM30 |
SP30-205 +1998 (MT Tarnów) |
SP30-206 >> SM30 |
SP30-208 +1998 (MT Łazy) |
SP30-211 >> SM30 |
SP30-215 +1998 (MT Czerwieńsk) |
SP30-216 +1998 (MT Tarnowskie Góry) |
SP30-217 +1985 (MD Wrocław Główny) |
SP30-218 >> SM30 |
SP30-219 >> SM30 |
SP30-221 +1998 (MT Lublin) |
SP30-223 +1998 (MT Kraków) |
SP30-227 >> SM30 |
SP30-230 +1998 (MT Tarnów) |
SP30-231 >> SM30 |
SP30-232 +1999 (MZ Kielce) |
SP30-233 +1998 (MT Warszawa Targowa) |
SP30-237 +1988 (MD Jaworzno Szczakowa) |
SP30-238 >> SM30 |
SP30-241 +1998 (MT Wrocław Zachód) |
SP30-243 >> SM30 |
SP30-247 +1998 (MT Tarnowskie Góry) |
SP30-248 >> SM30 |
SP30-252 +1999 (CM Łódź) |
SP30-253 >> SM30 | |||
SP30-253 z pociągiem sieciowym, na bardzo długim postoju w Laskowicach Pomorskich (24.04.1999). | SP30-253 with catenary-repair train waiting in Laskowice Pomorskie (April 24, 1999). |
SP30-256 >> SM30 |
SP30-258 >> SM30 |
SP30-259 +1998 (MT Poznań) |
SP30-261 +1998 (MT Wrocław Zachód) |
SP30-264 +1998 (MT Wrocław Południe) |
SP30-267 >> SM30 |
SP30-270 >> SM30 |
SP30-271 >> SM30 |
SP30-272 +1998 (MT Wrocław Południe) |
SP30-274 >> SM30 |
SP30-277 >> SM30 |
SP30-283 +1998 (MT Tarnów) |
SP30-285 +1999 (CM Lublin) |
SP30-286 +1992 (MD Wrocław Główny) |
SP30-290 >> SM30 |