diesel passenger locomotive SP42

 

SP42-101
SP42-102 +1998 (MT Wrocław Zachód)
SP42-103 +1998 (MT Szczecin)
SP42-104 +1998 (MT Wrocław Zachód)

 

SP42-105
SP42-105 w Chabówce z pociągiem osobowym 6627 do Nowego Sącza (16.02.2000).   SP42-105 with ordinary passenger train 6627 to Nowy Sacz, before start the route in Chabowka (February 16, 2000).
SP42-105 odjeżdża z Tymbarku, z pociągiem osobowym 6627 z Chabówki do Nowego Sącza (16.02.2000).   SP42-105 leaving Tymbark with ordinary passenger train 6627 from Chabowka to Nowy Sacz (February 16, 2000).

 

SP42-106 +1998 (MT Chojnice)
SP42-107
SP42-108 +1997 (MD Ostrów Wielkopolski)
SP42-109

 

SP42-110
SP42-110 z MT Chojnice, z pociągiem osobowym w Laskowicach Pomorskich. Para wodna z systemu ogrzewania wagonów otacza lokomotywę imponującymi kłębami pary (21.11.1998).   SP42-110 from Chojnice Depot, with a passenger train in Laskowice Pomorskie. The steam on the front is from the steam heating boiler (November 21, 1998).
SP42-110 z pociągiem osobowym 7727 z Tczewa do Chojnic, opuścił przed momentem Swarożyn (28.11.1998).   SP42-110 with the passenger train 7727 from Tczew to Chojnice, has just left Swarozyn station (November 28, 1998).
SP42-110 z pociągiem osobowym 3332 z Kościerzyny do Laskowic Pomorskich, wjeżdża na mały węzeł Bąk (11.12.1999).   SP42-110 with the passenger train 3332 from Koscierzyna to Laskowice Pomorskie, entering small junction Bak (December 11, 1999).
SP42-110 z pociągiem osobowym 7729 z Tczewa do Chojnic, na szlaku między Rokitkami Tczewskimi i Swarożynem (08.05.2001).   SP42-110 with the passenger train 7729 from Tczew to Chojnice, now between Rokitki Tczewskie and Swarozyn (May 08, 2001).
SP42-110 oraz SA101-001 jako pociąg osobowy 2238 z Kościerzyny do Chojnic, wjeżdża do Brus. Niespotykana konfiguracja pojazdów trakcyjnych związana jest z planowym podsyłem lokomotywy SP42 do Chojnic (09.03.2002).   SP42-110 and SA101-001 as the passenger train 2238 from Koscierzyna to Chojnice, entering Brusy. Such strange tandem ic connected with moving the plain locomotive to Chojnice. Joining it to the railbus is cheaper (March 09, 2002).

 

SP42-111 +1998 (MT Wrocław Zachód)
SP42-112 +1999 (MZ Olsztyn)
SP42-113 +1988 (MD Leszno)

 

SP42-114
SP42-114 w lokomotywowni w Lesznie (12.05.2001).   SP42-114 in Leszno depot (May 12, 2001).
SP42-114 z pociągiem osobowym 33128 z Leszna do Jarocina, na szlaku przed stacją Leszno Grzybowo (12.05.2001).   SP42-114 with passenger train 33128 Leszno-Jarocin, before reaching Leszno Grzybowo station (May 12, 2001).

 

SP42-115

 

SP42-116
SP42-116 odczepiona od składu pociągu pospiesznego w Łebie (17.07.1999).   SP42-116 in Leba, decoupled a while ago from the fast passenger train (July 17, 1999).
SP42-116+SM42-485 na czele oraz tercet SU42-514+SU42-524+SM42-1046 na popychu, z nieustalonym pociągiem w Rębiechowie - efekt powodzi w Trójmieście (11.07.2001).   SP42-116+SM42-485 on the front and SU42-514+SU42-524+SM42-1046 as impressing pusher of a train passing Rebioechowo because of the flood in Gdansk (July 11, 2001).

 

SP42-117 +1997 (MD Kutno)

 

SP42-118
SP42-118 z pociągiem osobowym 19031 do Jabłonowa Pomorskiego, oczekuje w Działdowie na spóźniony pospieszny z Warszawy (29.03.2002).   SP42-118 with passenger train 19031 to Jablonowo Pomorskie, waiting at Dzialdowo station for delayed fast passenger train from Lodz to Olsztyn (March 29, 2002).

 

SP42-119 >> SU42
SP42-119 w Kościerzynie, tuż przed odjazdem z pociągiem osobowym 2234 do Chojnic przez Lipusz. Cały pociąg składa się z dwóch 'ryflaków' w starym malowaniu (27.11.1999).   SP42-119 before leaving Koscierzyna with passenger train 2234 to Chojnice, calling at Lipusz. The train consists of two old-type cars in old livery - only few cars in that livery are presently used in Poland (November 27, 1999).

 

SP42-120
SP42-120 wjeżdża na stację Strzelce Krajeńskie Wschód z pociągiem osobowym 11137 z Krzyża do Gorzowa Wielkopolskiego (18.03.2000).   SP42-120 entering Strzelce Krajenskie Wschod station, heading an ordinary passenger train no. 11137 from Krzyz to Gorzow Wielkopolski (March 18, 2000).

 

SP42-121
SP42-121 z piętrowym zestawem Bhp jako pociąg osobowy 90124 z Gdyni do Kościerzyny, przed odjazdem z Gdyni (16.05.1998).   SP42-121 with Bhp-cars set as the passenger train 90124 from Gdynia Glowna to Koscierzyna, waiting in Gdynia (May 16, 1998).
SP42-121 z pociągiem osobowym 93123 z Gdyni Głównej Osobowej do Helu, wjeżdża do Kuźnicy Helskiej (03.07.1999).   SP42-121 from Gdynia Depot, with passenger train 93123 from Gdynia Glowna to Hel, entering Kuznica Helska (July 03, 1999).

 

SP42-122 +1998 (MT Szczecin)

 

SP42-123 >> SU42
SP42-123 mija posterunek odgałęźny Tczew Suchostrzygi, z pociągiem osobowym 7727 z Tczewa do Chojnic (06.12.1998).   SP42-123 with double-deckers as passenger train 7727 from Tczew to Chojnice, passing Tczew Suchostrzygi (December 06, 1998).
SP42-123 z pociągiem osobowym 3329 z Chojnic przez Laskowice Pomorskie, skończył bieg w Bąku (11.12.1999).   SP42-123 with ordinary passenger train 3329 from Chojnice, calling at Laskowice Pomorskie, finished the route in Bak (December 11, 1999).

 

SP42-124
SP42-125 +1996 (MT Olsztyn)