SP42-161 |
|
SP42-161
wjeżdża na stację Kartuzy z pociągiem osobowym 66028
z Lęborka do Somonina (04.07.1999). |
|
SP42-161
with passenger train 66028 from Lebork to Somonino,
entering Kartuzy (July 04, 1999). |
|
SP42-161
z pociągiem osobowym 90135 z Kościerzyny do Gdyni
Głównej Osobowej, odjeżdża z Gdańska Osowy
(31.10.1999). |
|
SP42-161
with the ordinary passenger train 90135 from Koscierzyna
to Gdynia Glowna Osobowa, leaving Gdansk Osowa (October
31, 1999). |
|
SP42-161
wjeżdża do Sierakowic z pociągiem osobowym 66027 z
Somonina do Lęborka (13.05.2000). |
|
SP42-161
entering Sierakowice, heading passenger train no. 66027
from Somonino to Lebork (May 13, 2000). |
|
SP42-161
opuszcza Redę z sezonowym pociągiem ekspresowym 15405
'Szkuner' z Warszawy Zachodniej do Władysławowa.
Początki trasy są dosyć łatwe, ale za kilka minut
pierwszy podjazd do Mrzezina spowoduje ostrą zadyszkę
lokomotywy prowadzącej aż dziewięć wagonów
(08.07.2000). |
|
SP42-161
leaving Reda with season express train 'Szkuner' from
Warszawa Zachodnia to Wladyslawowo. Nine passenger cars
seem to be too much for such 'powerless' locomotive, so
in next several minutes the train will have a delay
because of quasi-mountain profile of this sea-coastal
line (July 08, 2000). |
|
SP42-161
odjeżdża z Gdyni Wielkiego Kacka z pociągiem osobowym
90139 z Kościerzyny do Gdyni Głównej (15.07.2000). |
|
SP42-161
with passenger train 90139 from Koscierzyna to Gdynia
Glowna Osobowa. leaving Gdynia Wielki Kack (July 15,
2000). |
|
SP42-161
znów w obsłudze ekspresu 15405 'Szkuner' z Warszawy do
Władysławowa, na szlaku niedaleko Rekowa (15.07.2000). |
|
SP42-161
servicing 'Szkuner' express from Warszawa to Wladyslawowo
again, on the route near Rekowo (July 15, 2000). |
|
SP42-161+SM42-513
jako uciąg ciężkiego pociągu tranzytowego 65203
Szklarska Poręba Górna - Gdynia Główna Osobowa,
prowadzonego wcześniej przez nieodczepionego od pociągu
wrocławskiego byka 994. Pociąg jadący przez
Rębiechowo korzysta z długiego objazdu Tczew - Czersk -
Bąk - Kościerzyna - Gdynia (11.07.2001). |
|
SP42-161+SM42-513
doubleheading the heavy 65203 fast passenger train from
Szklarska Poreba Gorna to Gdynia Glowna Osobowa in
Rebiechowo. ET22-994 that pulled this train to Tczew
wasn't decoupled, increasing the overall gross weight of
the train. Because of the flood in Gdansk and
Gdansk-Tczew track closures, the train has to take the
detour Tczew - Czersk - Bak - Koscierzyna- Gdynia (July
11, 2001). |
|
SP42-161+SM42-943
z pociągiem osobowym 90147 Kościerzyna - Gdynia, w
Gdańsku Osowie (16.07.2002). |
|
SP42-161+SM42-943
with passenger train 90147 Koscierzyna - Gdynia, a while
after depart from Gdansk Osowa (July 16, 2002). |
|
SP42-161
z pociągiem osobowym 90145 Kościerzyna - Gdynia,
zbliża się do Żukowa Wschodniego (19.07.2002). |
|
SP42-161
with passenger train 90145 Koscierzyna - Gdynia, closing
up to Zukowo Wschodnie (July 19, 2002). |
|
SP42-161
z pociągiem osobowym 90144 Gdynia - Kościerzyna,
wjeżdża do Żukowa Wschodniego (19.07.2002). |
|
SP42-161
with passenger train 90144 Gdynia - Koscierzyna, entering
Zukowo Wschodnie (July 19, 2002). |