diesel freight locomotive ST43

 

ST43-351
ST43-351 w garażu wachlarzowym lokomotywowni Wałbrzych (27.04.2000).   ST43-351 in the roundhouse in Walbrzych depot (April 27, 2000).

 

ST43-352
ST43-352 w lokomotywowni Węgliniec (15.12.2002).   ST43-352 in Wegliniec depot (December 15, 2002).

 

ST43-353
ST43-354

 

ST43-355
ST43-355 w drugi dzień po zakończeniu sezonu grzewczego, w zastępstwie za zdefektowaną SU46 wjeżdża do Żagania z pociągiem pospiesznym 67101 'Bóbr' z Wrocławia Głównego (02.05.2000).   ST43-355 entering Zagan with the fast passenger train no. 67101 'Bobr' from Wroclaw Glowny to Zary. Two days after the end of heating-season, the regular freight locomotive could replace the broke-down SU46-class, though this first doesn't provide the electric heating of the passenger cars (May 02, 2000).

 

ST43-356
ST43-356 jeszcze nie rozpalony, ale już przygotowywany do pracy w lokomotywowni Wałbrzych (27.04.2000).   ST43-356 yet not started, but already prepared to work in Walbrzych depot (April 27, 2000).
ST43-356 w lokomotywowni w Wałbrzychu (10.02.2001).   ST43-356 in Walbrzych depot (February 10, 2001).

 

ST43-357
ST43-358

 

ST43-359
ST43-359 w lokomotywowni Węgliniec (15.12.2002).   ST43-359 in Wegliniec depot (December 15, 2002).

 

ST43-360 +1998 (MT Tarnowskie Góry)

 

ST43-361
ST43-361 w lokomotywowni Skarżysko Kamienna (30.11.2002).   ST43-361 in Skarzysko Kamienna depot (November 30, 2002).

 

ST43-362 +2000 (CM Wrocław)
ST43-362 odstawiony na boczny tor w lokomotywowni Wałbrzych (27.04.2000).   ST43-362 withdrawn from exploitation and put on a spare track in Walbrzych depot (April 27, 2000).

 

ST43-363 +2000 (CM Wrocław)

 

ST43-364
ST43-364 w lokomotywowni Węgliniec (15.12.2002).   ST43-364 in Wegliniec depot (December 15, 2002).

 

ST43-365
ST43-366
ST43-367
ST43-368
ST43-369 +1982 (MD Legnica)

 

ST43-370 +2000 (CM Czerwieńsk)
ST43-370 w lokomotywowni Zbąszynek (19.03.2000).   ST43-370 in Zbaszynek Depot (March 19, 2000).

 

ST43-371
ST43-371 w lokomotywowni Żagań (02.05.2000).   ST43-371 in Zagan depot (May 02, 2000).

 

ST43-372 +1999 (MZ Ostrów Wielkopolski)
ST43-373 +1999 (CM Kraków)

 

ST43-374 +2000 (CM Czerwieńsk)
ST43-370+SP45-140+ST43-370 - wszystkie trzy w raczej niesprzyjającej dalszej eksploatacji kondycji, w lokomotywowni w Zbąszynku (19.03.2000).   ST43-370+SP45-140+ST43-370 - all three in rather poor condition (probably they will be scrapped soon) in Zbaszynek depot (March 19, 2000).

 

ST43-375
ST43-375 z pociągiem roboczym w Bogumiłowicach (koło Tarnowa) (02.09.1997).   ST43-375 with the service train in Bogumilowice (near Tarnow) (September 02, 1997).

 

ST43-376 +1998 (MT Wrocław Zachód)
ST43-377
ST43-378
ST43-379 +1987 (MD Zbąszynek)

 

ST43-380
ST43-380 opuszcza jasło z cysternami z tamtejszej rafinerii (23.07.1997).   ST43-380 leaving Jaslo with some fuel-tender cars from Jaslo Rafinery (July 23, 1997).
ST43-380 w czasie pierwszego przeglądu porewizyjnego w lokomotywowni Jasło (23.07.2001).   ST43-380 during the first post-overhaul inspection in Jasło depot (July 23, 2001).

 

ST43-381
ST43-382
ST43-383 +1999 (CM Czerwieńsk)
ST43-384 +1998 (MT Wrocław Zachód)
ST43-385 +2000 (CM Nowy Sącz)
ST43-386
ST43-387 +1989 (MD Węgliniec)

 

ST43-388
ST43-388 we Frysztaku ze składem towarowym oraz lokomotywami serii ST43 jadącymi na pocięcie. W składzie znajdowały się ST43: 173 (za prowadzącą 388), 350, 294 i 280 (02.08.2000).   ST43-388 at Frysztak station, with freight train consisting also of four ST43-class withdrawn locomotives (173, 350, 294, and 280) transported for scrap (August 02, 2000).
ST43-388 wjeżdża do Jasła (16.08.2002).   ST43-388 entering Jaslo (August 16, 2002).
ST43-388 podczepia się do pociągu pospiesznego 31506 Zagórz - Łódź Kaliska, w zastępstwie za zdefektowaną ST43-399 stojącą obok (16.08.2002).   ST43-388 being coupled to fast train 31506 Zagorz - Lodz Kaliska, instead of broken-down ST43-399 waiting near-by for depart to the shed (August 16, 2002).
ST43-388 odjeżdża z Jasła z pociągiem pospiesznym 31506 Zagórz - Łódź Kaliska (16.08.2002).   ST43-388 leaving Jaslo with fast train 31506 Zagorz - Lodz Kaliska (August 16, 2002).

 

ST43-389
ST43-390
ST43-391

 

ST43-392
ST43-392 w lokomotywowni Węgliniec (15.12.2002).   ST43-392 in Wegliniec depot (December 15, 2002).

 

ST43-393 +1999 (CM Czerwieńsk)

 

ST43-394 +2000 (CM Nowy Sącz)
ST43-394+ST43-421 gniją w lokomotywowni w Jaśle (17.08.2000).   ST43-394+ST43-421 getting rusty in Jaslo depot (August 17, 2000).

 

ST43-395
ST43-395 już zdjęta z inwentarza, ale jeszcze nie pocięta, w lokomotywowni Jasło (23.07.2001).   ST43-395 in Jaslo depot. The loco has been officially withdrawn from the service, but not yet scrapped (July 23, 2001).

 

ST43-396
ST43-397

 

ST43-398
ST43-398 jest jedynym czynnym 'rumunem' posiadanym przez lokomotywownię Kraków Płaszów (13.08.2000).   ST43-398 is the only ST43-class locomotive still in use in Krakow Plaszow depot (August 13, 2000).

 

ST43-399
ST43-399 oczekując przy wjazdowym semaforze stacji Jasło (14.08.1997).   ST43-399 coming to Jaslo and waiting for green signal to go to the Jaslo Rafinery (August 14, 1997).
ST43-399 w Krośnie (12.08.2000).   ST43-399 in Krosno (August 12, 2000).
ST43-399 z pociągiem pospiesznym 31506 relacji Zagórz - Łódź Kaliska, wjeżdża do Tarnowca (16.08.2002).   ST43-399 with fast train 31506 Zagorz - Lodz Kaliska, entering Tarnowiec (August 16, 2002).
ST43-399 w Jaśle (16.08.2002).   ST43-399 in Jaslo (August 16, 2002).
     

 

ST43-400
ST43-400 w jasielskiej lokomotywowni (05.09.1997).   ST43-400 in Jaslo Shed (September 05, 1997).
ST43-400 z cysternami z rafinerii, wjeżdża na stację Jasło (01.07.1998).   ST43-400 with some oil-cars from Jaslo Rafinery, entering the passenger station (July 01, 1998).
ST43-400 luzem w Targowiskach (12.08.2000).   ST43-400 alone in Targowiska (August 12, 1998).