diesel freight locomotive ST44

 

ST44-301 +1994 (MD Dęblin)
ST44-302 +1994 (MT Lublin)
ST44-303 +1998 (MT Chojnice)
ST44-304 +1991 (MD Kielce)
ST44-305 +1991 (MD Kielce)
ST44-306 +1992 (MD Kostrzyn)
ST44-307 +1991 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-308 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-309 +1992 (MD Dęblin)
ST44-310 +1994 (MD Dęblin)
ST44-311 +1998 (MT Lublin)
ST44-312 +1998 (MT Lublin)

 

ST44-313
ST44-313+ST44-859 w lokomotywowni w Stalowej Woli Rozwadowie (07.08.2002).   ST44-313+ST44-859 at Stalowa Wola Rozwadow depot (August 07, 2002).

 

ST44-314 +1993 (MD Dęblin)
ST44-315 +1993 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-316 +1992 (MD Dęblin)
ST44-317 +1978 (MD Kielce)
ST44-318 +1991 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-319 +1995 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-320 +1992 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-321 +1998 (MT Chojnice)
ST44-322 +1993 (MD Dęblin)
ST44-323 +1995 (MD Ostrołęka)

 

ST44-324
ST44-324 w lokomotywowni w Suwałkach (30.12.2002).   ST44-324 at Suwalki depot (December 30, 2002).

 

ST44-325 +1998 (MT Białystok)
ST44-325 oczekuje na złomowanie nieopodal ełckiej obrotnicy (07.07.1997).   ST44-325 near the turntable in Elk (July 07, 1997).

 

ST44-326 +1991 (MD Białystok)
ST44-327 +1998 (MT Białystok)
ST44-328 +1998 (MT Białystok)
ST44-329 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-330 +1993 (MD Dęblin)
ST44-331 +1996 (MD Łuków)
ST44-332 +1998 (MT Białystok)
ST44-333 +1998 (MT Białystok)
ST44-334 +1998 (MT Białystok)
ST44-335 +1998 (MT Białystok)
ST44-336 +1992 (MD Gniezno)
ST44-337 +2000 (CM Łódź)
ST44-338 +1991 (MD Łódź Olechów)
ST44-339 +1991 (MD Czeremcha)
ST44-340 +1992 (MD Słupsk)
ST44-341 +1991 (MD Dęblin)
ST44-342 +1994 (MD Dęblin)
ST44-343 +1998 (MT Lublin)
ST44-344 +1998 (MT Zamość)
ST44-345 +1998 (MT Lublin)
ST44-346 +1998 (MT Zamość)
ST44-347 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-348 +1998 (MT Lublin)
ST44-349 +1995 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-350 +1999 (CM Lublin)
ST44-351 +1992 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-352 +1998 (MT Gdynia)
ST44-353 +1995 (MD Dęblin)
ST44-354 +1998 (MT Zamość)
ST44-355 +1991 (MD Kostrzyn)
ST44-356 +2000 (CM Lublin)
ST44-357 +1992 (MD Iława)
ST44-358
ST44-359 +1998 (MT Lublin)

 

ST44-360
ST44-360 - jedyny czynny "gagarin" w lokomotywowni Skarżysko Kamienna (30.11.2002).   ST44-360 - the only working "gagarin" at Skarzysko Kamienna depot (November 30, 2002).

 

ST44-361 +1976 (MD Dęblin)
ST44-362 +1991 (MD Łuków)
ST44-363 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-364 +1998 (MT Chojnice)
ST44-365 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-366 +1998 (MT Gdynia)
ST44-367 +1992 (MD Iława)
ST44-368 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-369 +1998 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ST44-370 +1991 (MD Iława)
ST44-371 +1991 (MD Krzyż)
ST44-372 +1986 (MD Zbąszynek)
ST44-373 +1994 (MD Dęblin)
ST44-374 +1991 (MD Skarżysko Kamienna)
ST44-375 +1991 (MD Kielce)
ST44-376 +1992 (MD Sędziszów)
ST44-377 +1992 (MD Kielce)
ST44-378 +1991 (MD Kielce)
ST44-379 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ST44-380 +1991 (MD Kutno)
ST44-381 +1998 (MT Łazy)
ST44-382 +1998 (MT Łódź)
ST44-383 +1996 (MD Tarnowskie Góry)
ST44-384 +1998 (MT Łazy)
ST44-385 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ST44-386 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ST44-387 +1992 (MD Sierpc)
ST44-388 +1991 (MD Krzyż)
ST44-389 +1995 (MD Krzyż)
ST44-390 +1991 (MD Idzikowice)
ST44-391 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-392 +1987 (MD Krzyż)
ST44-393 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-394 +1990 (MD Krzyż)
ST44-395 +1992 (MD Iława)
ST44-396 +1992 (MD Ostrołęka)
ST44-397 +1989 (MD Siedlce)
ST44-398 +1998 (MT Olsztyn)

 

ST44-399
ST44-399 oraz 1083, 933, 089 i 788 - wszystko czynne w lokomotywowni Suwałki (03.05.2001).   ST44-399 and 1083, 933, 089, 788 in Suwalki depot, that seems to be one of the last depot having more than 2-3 taigatrommels working (May 03, 2001).
ST44-399 wracający z poranną 'rozbiórką' z Sokółki do Suwałk (77581). Na haku dwadzieściakilka samowyładowczych wagonów do kruszywa z Warszawy Głównej Towarowej. Dwa dni później wrócą z ładunkiem (04.05.2001).   ST44-399 coming back with local freight 77581 from Sokolka to Suwalki, hauling over twenty self-unloading open cars for aggregate coming from Warszawa Glowna Towarowa freight station. Two days later these cars will return loaded to Warszawa (May 04, 2001).
ST44-399 z pociągiem TKPS 77581 Sokółka-Suwałki, na krótkim postoju w Augustowie. Przykład godny naśladowania - pół godziny postoju i już wyłączony silnik (04.05.2001).   ST44-399 with local freight train 77581 on a half an hour in Augustow. The driver turned the engine off to save some fuel, as ST44 locos are well-known for fuel-consumption (May 04, 2001).
ST44-399 z pociągiem TKPS 77581 Sokółka-Suwałki, na szlaku pomiędzy p.o. Augustów Port i p.o. Blizna (04.05.2001).   ST44-399 with local freight train 77581 between Augustow Port and Blizna (May 04, 2001).
ST44-399 z pociągiem TKPS 77581 Sokółka-Suwałki, na szlaku pomiędzy p.o. Augustów Port i p.o. Blizna (04.05.2001).   ST44-399 with local freight train 77581 between Augustow Port and Blizna (May 04, 2001).
ST44-399 z pociągiem TKPS 77581 Sokółka-Suwałki, tym razem składającym się z kilkunastu wagonów różnych zarządów kolejowych i urozmaiconym ładunkiem (m.in... koparki) zbliża się do Augustowa (05.05.2001).   ST44-399 with freight train 77581 from Sokolka to Suwalki, coming to Augustow. The train is consisted of several cars of many railway operators (for ex. SNCF, DB). So is the cargo (like two diggers) is (May 05, 2001).
ST44-399 z pociągiem TKPS 77581 Sokółka-Suwałki, wjeżdża do Augustowa (05.05.2001).   ST44-399 with freight train 77581 from Sokolka to Suwalki, entering Augustow (May 05, 2001).

 

ST44-400 +1998 (MT Łuków)