diesel freight locomotive ST44

 

ST44-501 +1993 (MD Krzyż)
ST44-502 +1993 (MD Krzyż)
ST44-503 +1992 (MD Poznań)
ST44-504 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-505 +1998 (MT Białogard)
ST44-506 +1993 (MD Krzyż)
ST44-507 +1993 (MD Krzyż)
ST44-508 +1995 (MD Krzyż)
ST44-509 +1993 (MD Krzyż)
ST44-510 +1995 (MD Żagań)
ST44-511 +1998 (MT Poznań)
ST44-512 +1980 (MD Gniezno)
ST44-513 +1992 (MD Gniezno)
ST44-514 +1992 (MD Poznań)
ST44-515 +1996 (MD Poznań)
ST44-516 +1998 (MT Poznań)
ST44-517 +1992 (MD Żagań)
ST44-518 +1999 (MZ Białogard)
ST44-519 +1996 (MD Słupsk)
ST44-520 +1998 (MT Łazy)
ST44-521 +1993 (MD Dęblin)
ST44-522 +1998 (MT Białogard)
ST44-523 +1991 (MD Tarnowskie Góry)
ST44-524 +1992 (MD Tarnowskie Góry)
ST44-525 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ST44-526 +1996 (MD Słupsk)
ST44-527 +1996 (MD Jaworzno Szczakowa)
ST44-528 +1998 (MD Słupsk)
ST44-529 +1993 (MD Szczecinek)

 

ST44-530 +1999 (CM Skarżysko Kamienna)
ST44-530 w lokomotywowni Skarżysko Kamienna (30.11.2002).   ST44-530 at Skarzysko Kamienna depot (November 30, 2002).

 

ST44-531 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ST44-532 +1995 (MD Gniezno)
ST44-533 +1991 (MD Czerwieńsk)
ST44-534 +1996 (MD Poznań)
ST44-535 +1995 (MD Krzyż)

 

ST44-536 +1999 (CM Szczecin)
ST44-536 z MT Szczecin (o/Krzyż) w drodze do Piły mija Białą Pilską (12.12.1998).   ST44-536 from Szczecin Joint Depot (division Krzyz), passing Biala Pilska, on its route to Pila (December 12, 1998).

 

ST44-537 +1991 (MD Gniezno)
ST44-538 +1993 (MD Krzyż)
ST44-539 +1996 (MD Poznań)
ST44-540 +1992 (MD Poznań)
ST44-541 +1992 (MD Gniezno)
ST44-542 +1999 (CM Białystok)
ST44-543
ST44-544 +1998 (MT Białystok)
ST44-545 +1996 (MD Białystok)
ST44-546
ST44-547
ST44-548 +1998 (MT Białystok)

 

ST44-549 +1999 (MZ Białystok)
ST44-549 w Porcie Gdynia, przed wyekspediowaniem do Korei (07.10.2000).   ST44-536 at Gdynia harbour, before being exported to North Korea (October 07, 2000).

 

ST44-550 +1995 (MD Małaszewicze)
ST44-551 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-552 +1998 (MT Łuków)
ST44-553 +1995 (MD Ostrołęka)
ST44-554 +1998 (MT Olsztyn)

 

ST44-555 +2000 (CM Szczecin)
ST44-555 i 1060 w Szczecinku, w oczekiwaniu na palnik (10.03.2001).   ST44-555 and ST44-1060 in Szczecinek, waiting for flame-cutting (March 10, 2001).

 

ST44-556 +1991 (MD Tarnowskie Góry)
ST44-557 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-558 +1995 (MD Ostrołęka)
ST44-559 +1980 (MD Zielona Góra)
ST44-560 +1998 (MT Toruń)
ST44-561 +1998 (MT Chojnice)
ST44-562 +1998 (MT Chojnice)
ST44-563 +1991 (MD Szczecinek)
ST44-564 +1993 (MD Szczecinek)
ST44-565 +1995 (MD Szczecinek)

 

ST44-566 +2000 (CM Szczecin)
ST44-566 z Lok. Szczecinek, który przybył do Chojnic z pociągiem towarowym, 'odpoczywa' nieopodal starej lokomotywowni (17.06.1999).   ST44-566 from Szczecinek Depot, that came to Chojnice with the freight, in Chojnice Depot (June 17, 1999).
ST44-566 postawiona na zwykłych dwuosiowych wózkach od wagonu towarowego, w lokomotywowni w Szczecinku (10.03.2001).   ST44-566 in Szczecinek depot, put on twop ordinary two-axle boogies taken from the freight car (March 10, 2001).

 

ST44-567 +1998 (MT Białogard)
ST44-568 +1998 (MT Białogard)
ST44-569 +1998 (MT Białogard)
ST44-570 +1998 (MT Białogard)
ST44-571 +1998 (MT Białogard)
ST44-572 +1998 (MT Białogard)
ST44-573 +1998 (MT Poznań)
ST44-574 +1992 (MD Kostrzyn)
ST44-575 +1998 (MT Chojnice)
ST44-576 +2000 (CM Olsztyn)
ST44-577 +1996 (MD Łuków)
ST44-578 +1995 (MD Krzyż)

 

ST44-579 +1999 (MZ Zduńska Wola Karsznice)
ST44-579 oczekuje na złomowanie w lokomotywowni Zduńska Wola Karsznice (07.02.2001).   ST44-579 waiting for flame-cutting in Zdunska Wola Karsznice depot (February 07, 2001).

 

ST44-580 +1998 (MT Chojnice)
ST44-581 +1995 (MD Gniezno)
ST44-582 +1998 (MT Chojnice)
ST44-583 +1991 (MD Dęblin)
ST44-584 +1998 (MT Łódź)

 

ST44-585
ST44-585 w lokomotywowni Krzyż (12.10.2002).   ST44-585 at Krzyz depot (October 12, 2002).

 

ST44-586 +1996 (MD Łuków)
ST44-587 +1996 (MD Łuków)
ST44-588 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-589 +1992 (MD Kielce)
ST44-590 +1998 (MT Łuków)
ST44-591 +1998 (MT Toruń)
ST44-592 +1993 (MD Szczecinek)
ST44-593 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-594 +1999 (MZ Białystok)
ST44-595 +2000 (CM Olsztyn)
ST44-596 +1993 (MD Dęblin)
ST44-597 +1991 (MD Tarnowskie Góry)
ST44-598 +1998 (MT Olsztyn)

 

ST44-599 +1998 (MT Gdynia)
ST44-599 wśród innego złomu oczekuje na pocięcie w lokomotywowni Gdyni Grabówek (29.01.2000).   ST44-599 waiting for being scrapped in Gdynia Grabowek Depot (January 29, 2000).

 

ST44-600 +1999 (MZ Białystok)