diesel freight locomotive ST44

 

ST44-601 +1998 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ST44-602 +1998 (MT Chojnice)
ST44-603 +1998 (MT Chojnice)
ST44-604 +1998 (MT Gdynia)
ST44-605 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-606 +1998 (MT Chojnice)
ST44-607 +1980 (MD Chojnice)
ST44-608 +2000 (CM Olsztyn)

 

ST44-609 +1999 (CM Gdynia)
ST44-609 w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (11.01.1998).   ST44-609 in Zajaczkowo Tczewskie depot (January 11, 1998).
     
     
ST44-609 w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (07.02.2003).   ST44-609 in Zajaczkowo Tczewskie depot (February 07, 2003).

 

ST44-610
ST44-610 w lokomotywowni Inowrocław (18.11.2001).   ST44-610 in Inowroclaw depot (November 18, 2001).

 

ST44-611 +1988 (MD Szczecinek)
ST44-612 +1991 (MD Szczecinek)

 

ST44-613
ST44-613 z porannym pociągiem towarowym ze Szczecinka, wjeżdża do Chojnic (25.03.2000).   ST44-613 with the morning freight from Szczecinek entering Chojnice (March 25, 2000).
     
ST44-613 z pociągiem hotelowym 53700 'Tetmajer' z Gdyni do Zakopanego mija Rębiechowo w drodze objazdowej do Tczewa (10.07.2001).   ST44-613 with hotel-train 53700 'Tetmajer' from Gdynia to Zakopane, passing Rebiechowo on its long detour to Tczew (July 10, 2001).
ST44-613 zbliża się do Gdańska Osowy z pociągiem pospiesznym 35503 z Krakowa Płaszowa do Helu. Ciężar objazdowego pociągu zwiększa 'wygaszona' ET22-943 (11.07.2001).   ST44-613 closing up to Gdansk Osowa with fast passenger train 35503 from Krakow Plaszow to Hel, which gross weight is increased by ET22-943 (July 11, 2001).
ST44-613 i chwilowo niepotrzebna EP07-518 na czele pociągu ekspresowego 5304 'Małopolska' z Gdyni do Przemyśla, odjeżdża z Gdańska Osowy (11.07.2001).   ST44-613 and presently unnecessary EP07-518 with express train 5304 'Malopolska' from Gdynia to Przemysl, leaving Gdansk Osowa (July 11, 2001).
ST44-613 w Chojnicach (09.03.2002).   ST44-613 in Chojnice (March 09, 2002).

 

ST44-614 +1999 (CM Szczecin)
ST44-614 w garażu wachlarzowym lokomotywowni w Szczecinku (10.03.2001).   ST44-614 in the roundhouse in Szczecinek depot (March 10, 2001).
ST44-614 i cała sterta wycofanych z eksploatacji gagarinów (razem 12 sztuk) na zamkniętym wykolejnicą torze w Szczecinku (09.03.2002).   ST44-614 and 11 other ST44s on the closed (by the derail) track at Szczecinek station (March 09, 2002).

 

ST44-615
ST44-615 odstawiona w lokomotywowni w Szczecinku (10.03.2001).   ST44-615 withdrawn from the service, in Szczecinek depot (March 10, 2001).

 

ST44-616 +1992 (MD Zamość Bortatycze)
ST44-617 +1994 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-618 +1998 (MT Zamość)
ST44-619 +1992 (MD Dęblin)
ST44-620 +1991 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-621 +1993 (MD Zamość Bortatycze)
ST44-622 +1996 (MD Dęblin)
ST44-623 +1992 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-624 +1995 (MD Dęblin)
ST44-625 +1994 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-626 +1998 (MT Chojnice)
ST44-627 +1992 (MD Czechowice Dziedzice)
ST44-628 +1993 (MD Kielce)
ST44-629 +1996 (MD Białystok)
ST44-630 +1998 (MT Warszawa Targowa)
ST44-631 +1999 (MD Białystok)
ST44-632 +1992 (MD Czerwieńsk)
ST44-633 +1992 (MD Poznań)
ST44-634 +1998 (MT Czerwieńsk)

 

ST44-635 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-635 na wielkim złomowisku samych ST44, zlokalizowanym przy stacji Kościerzyna (04.07.1997).   ST44-635 in a diesel-park in Koscierzyna, among other 54 ST44s waiting for part-removal or scrapping (July 04, 1997).

 

ST44-636 +1992 (MD Łuków)
ST44-637 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-638 +1998 (MT Szczecin)
ST44-639 +1998 (MT Katowice)
ST44-640 +1998 (MT Katowice)
ST44-641 +1998 (MT Łódź)
ST44-642 +1998 (MT Białystok)
ST44-643 +1995 (MD Ostrołęka)

 

ST44-644
ST44-644 w lokomotywowni w Suwałkach (05.05.2001).   ST44-644 in Suwalki depot (May 05, 2001).
ST44-644+ST44-399 z ciężkim ładunkiem (ponad 3000 ton) żwirku z kamieniołomu Sobolewo, jako pociąg towarowy 77994 relacji Las Suwalski - Warszawa Główna Towarowa, pomiędzy p.o. Augustów Port, a stacją Augustów (05.05.2001).   ST44-644+ST44-399 with extremely heavy (over 3000 Mg) train - a gravel from Sobolewo quarry, as 77994 train from Las Suwalski to Warszawa Glowna Towarowa, between Augustow Port and Augustow (May 05, 2001).
     
ST44-644+ST44-399 z pociągiem towarowym 77994 relacji Las Suwalski - Warszawa Główna Towarowa, na krótkim postoju w Augustowie (krzyżowanie z pociągiem osobowym) (05.05.2001).   ST44-644+ST44-399 with freight train 77994 from Las Suwalski to Warszawa Glowna Towarowa, during a short stop in Augustow (passing with passenger train in opposite direction) (May 05, 2001).
     
ST44-644+ST44-399 z pociągiem towarowym 77994 relacji Las Suwalski - Warszawa Główna Towarowa, pomiędzy Augustowem a Balinką (05.05.2001).   ST44-644+ST44-399 with freight train 77994 from Las Suwalski to Warszawa Glowna Towarowa, between Augustow and Balinka (May 05, 2001).
     

 

ST44-645 +1998 (MT Białogard)
ST44-646 +1998 (MT Białystok)
ST44-647 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ST44-648 +1996 (MD Katowice)
ST44-649 +1999 (MZ Białystok)
ST44-650 +1998 (MT Lublin)

 

ST44-651
ST44-651 w Lokomotywowni Grudziądz (24.04.1999).   ST44-651 that came to Grudziadz with the freight, now before work in Grudziadz Depot (April 24, 1999).
ST44-651 z pociągiem zbiorczym do Torunia, przed odjazdem z Grudziądza (24.04.1999).   ST44-651 with the mixed freight to Torun, before leaving Grudziadz (April 24, 1999).
ST44-651 po przybyciu do Torunia z pociągiem towarowym wjeżdża do lokomotywowni (09.05.1999).   ST44-651 after coming to Torun with freight from Grudziadz (May 09, 1999).
ST44-651 w lokomotywowni w Sierpcu (08.01.2000).   ST44-651 in Sierpc Depot (January 08, 2000).
ST44-651 i 1084 w lokomotywowni Inowrocław (18.11.2001).   ST44-651 in Inowroclaw depot (November 18, 2001).
ST44-651 z pociągiem towarowym do bocznicy Frantschach Swiecie, przed odjazdem z Terespola Pomorskiego (14.04.2002).   ST44-651 with freight train to Frantschach Swiecie, before depart from Terespol Pomorski (April 14, 2002).
ST44-651 z pociągiem towarowym 51870 do Płocka Trzepowa, mija podtoruński Lubicz (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 51870 to Plock Trzepowo, passing Lubicz (March 22, 2003).
     
     
     
ST44-651 z pociągiem towarowym 51870 między Lubiczem, a Dobrzejewicami (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 51870 between Lubicz and Dobrzejewice (March 22, 2003).
     
     
ST44-651 z pociągiem towarowym 51870 opuszcza Czernikowo (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 51870 leaving Czernikowo (March 22, 2003).
     
ST44-651 z pociągiem towarowym 51870 zbliża się do Lipna (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 51870 closing to Lipno (March 22, 2003).
ST44-651 z pociągiem towarowym 51870 opuszcza Lipno (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 51870 leaving Lipno (March 22, 2003).
     
ST44-651 z pociągiem towarowym 51870 mija Skępe (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 51870 passing Skepe (March 22, 2003).
ST44-651 z pociągiem towarowym 51870 na szlaku między Czermnem, a Koziołkiem (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 51870 between Czermne and Koziolek (March 22, 2003).
     
ST44-651 z pociągiem towarowym 51870 zbliża się do Sierpca (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 51870 closing to Sierpc (March 22, 2003).
ST44-651 z pociągiem towarowym 51870 w Gozdowie (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 51870 in Gozdowo (March 22, 2003).
     
ST44-651 z pociągiem towarowym 51870 mija zamkniętą stację Proboszczewice Płockie (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 51870 passing closing-down station Proboszczewice Plockie (March 22, 2003).
ST44-651 z pociągiem towarowym 51870 wjeżdża na stację Płock Trzepowo (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 51870 entering Plock Trzepowo station (March 22, 2003).
ST44-651 z pociągiem towarowym 18483 z Płocka, wjeżdża do Sierpca (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 18483 from Plock, entering Sierpc (March 22, 2003).
ST44-651 z pociągiem towarowym 18483 opuszcza Sierpc (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 18483 leaving Sierpc (March 22, 2003).
ST44-651 z pociągiem towarowym 18483 opuszcza Skępe (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 18483 leaving Skepe (March 22, 2003).
     
ST44-651 z pociągiem towarowym 18483 mija Karnkowo (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 18483 passing Karnkowo (March 22, 2003).
ST44-651 z pociągiem towarowym 18483 mija Lubicz (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 18483 passing Lubicz (March 22, 2003).
ST44-651 z pociągiem towarowym 18483 w Grębocinie (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 18483 at Grebocin (March 22, 2003).
ST44-651 z pociągiem towarowym 18483 przed wjazdem do Tunelu przed przystankiem Toruń Miasto (22.03.2003).   ST44-651 with freight train 18483 before entering the tunnel near Torun Miasto passenger stop (March 22, 2003).
ST44-651 luzem, opuścił most nad Wisłą i mija przystanek Toruń Miasto (22.03.2003).   ST44-651 alone, just left the bridge over Wisla River and now is passing Torun Miasto passenger stop (March 22, 2003).
ST44-651 luzem, opuścił most nad Wisłą i mija przystanek Toruń Miasto (22.03.2003).   ST44-651 alone, just left the bridge over Wisla River and now is passing Torun Miasto passenger stop (March 22, 2003).
ST44-651 w Grębocinie (22.03.2003).   ST44-651 in Grebocin (March 22, 2003).
ST44-651 mija Lubicz (22.03.2003).   ST44-651 passing Lubicz (March 22, 2003).
ST44-651 w Ograszce (22.03.2003).   ST44-651 in Ograszka (March 22, 2003).

 

ST44-652 +1991 (MD Poznań)
ST44-653 +1992 (MD Tarnowskie Góry)
ST44-654 +1998 (MT Białystok)
ST44-655 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-656 +1998 (MT Poznań)
ST44-657 +1996 (MD Poznań)
ST44-658 +1998 (MT Lublin)
ST44-659 +1997 (MT Lublin)
ST44-660 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-661 +1998 (MT Łódź)
ST44-662 +1992 (MD Tarnowskie Góry)
ST44-663 +1995 (MD Szczecinek)
ST44-664 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-665 +1991 (MD Żagań)
ST44-666 +1999 (MZ Tarnowskie Góry)
ST44-667 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ST44-668
ST44-669 +1991 (MD Białystok)
ST44-670 +1998 (MT Łódź)
ST44-671 +1992 (MD Białystok)
ST44-672 +1978 (MD Iława)

 

ST44-673 +1999 (MZ Białystok)
ST44-673 i 649 w ZNTK Bydgoszcz, a właściwie ex-ST44-673 i ex-ST44-649, gdyż obie lokomotywy zostały wyremontowane na eksport do Korei Północnej (01.05.2000).   ST44-673 and 649 in Bydgoszcz Overhauling Workshop. Actually, I should've written ex-673 and ex-649, 'cos theese units were restored for export to North Korea (May 01, 2000).

 

ST44-674 +1995 (MD Żagań)
ST44-675 +1999 (CM Białystok)
ST44-676 +1998 (MT Łazy)
ST44-677 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-678 +1998 (MT Łódź)
ST44-679 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-680 +1998 (MT Katowice)
ST44-681 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-682 +1992 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-683 +1995 (MD Sędziszów)
ST44-684 +1998 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ST44-685 +1996 (MD Łuków)
ST44-686 +1998 (MT Białogard)
ST44-687 +1998 (MT Białogard)
ST44-688 +1981 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-689 +1996 (MD Dęblin)
ST44-690 +1998 (MT Białogard)

 

ST44-691 +1999 (CM Gdynia)
ST44-691 opuszcza górkę rozrządową w Zajączkowie Tczewskim - olbrzymiej stacji rozrządowej (11.01.1998).   ST44-691 just after leaving the hump, in big hump yard Zajaczkowo Tczewskie (January 11, 1998).
ST44-691 popycha wagony towarowe na górkę rozrządową w Zajączkowie Tczewskim (08.11.1998).   ST44-691 pushing the freight train to the hump in Zajaczkowo Tczewskie (November 08, 1998).
ST44-691 w Zajączkowie Tczewskim (06.02.1999).   ST44-691 in Zajaczkowo Tczewskie (February 06, 1999).
ST44-691 w garażu w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim (01.04.2000).   ST44-691 in the roundhouse of Zajaczkowo Tczewskie depot (April 01, 2000).
ST44-691 tak wygląda obecnie - w szopie Zajączkowo Tczewskie (06.07.2002).   ST44-691 today, at Zajaczkowo Tczewskie depot (July 06, 2002).

 

ST44-692 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-692 i inne 'trupy' w Lokomotywowni Bydgoszcz Główna (15.08.1998).   ST44-692 and other ST44s in Bydgoszcz Glowna Depot (August 15, 1998).

 

ST44-693 +1998 (MT Gdynia)
ST44-694 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-695 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-696
ST44-697 +1998 (MT Katowice)
ST44-698 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-699 +1998 (MT Toruń)
ST44-700