diesel freight locomotive ST44

 

ST44-701 +1979 (MD Krzyż)
ST44-702 +1998 (MT Katowice)
ST44-703 +1992 (MD Szczecinek)
ST44-704 +1998 (MT Katowice)
ST44-705 +1998 (MT Katowice)
ST44-706 +1998 (MT Poznań)
ST44-707 +1998 (MT Łazy)
ST44-708 +1998 (MT Łazy)

 

ST44-709
ST44-709 w garażu w Lokomotywowni Gdynia Grabówek (27.08.1997).   ST44-709 in the roundhouse in Gdynia Grabowek Shed (August 27, 1997).
ST44-709 w grudniu 1998 roku został przeniesiony z MT Gdynia do MT Toruń, w którego lokomotywowni obecnie stacjonuje (09.05.1999).   ST44-709 in December 1998 was reassigned from Gdynia to Torun and now in Torun Depot's garage (May 09, 1999).
ST44-709 w lokomotywowni Inowrocław (18.11.2001).   ST44-709 in Inowroclaw depot (November 18, 2001).

 

ST44-710 +1992 (MD Iława)
ST44-711 +1995 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-712 +1998 (MT Białogard)
ST44-713 +1996 (MD Zamość Bortatycze)
ST44-714 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-715 +1996 (MD Dęblin)
ST44-716 +1997 (MT Lublin)

 

ST44-717
ST44-717 z Lok. Szczecinek wjeżdża do Chojnic z pociągiem towarowym (10.07.1999).   ST44-717 from Szczecinek Depot, with freight train entering Chojnice (July 10, 1999).
ST44-717 w lokomotywowni w Chojnicach (09.04.2000).   ST44-717 in Chojnice depot (April 09, 2000).
ST44-717 wjeżdża do Chojnic z codziennym pociągiem towarowym ze Szczecinka do Zajączkowa Tczewskiego (10.06.2000).   ST44-717 entering Chojnice with every-day running freight train from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie (June 10, 2000).

 

ST44-718 +1998 (MT Białogard)
ST44-719 +1998 (MT Katowice)
ST44-720 +1998 (MT Łazy)
ST44-721 +1998 (MT Łazy)
ST44-722 +1998 (MT Białogard)
ST44-723 +1998 (MT Łódź)
ST44-724 +1998 (MT Łódź)
ST44-725 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-726 +1997 (MT Lublin)
ST44-727 +19xx (MD Idzikowice)
ST44-728 +1998 (MT Poznań)
ST44-729 +1998 (MT Chojnice)
ST44-730 +1995 (MD Gniezno)
ST44-731 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-732 +1998 (MT Olsztyn)

 

ST44-733 +1998 (MT Gdynia)
ST44-733 oraz 934 i 749, przygotowane do odtransportowania na placyk w lokomotywowni w Gdyni, gdzie zostaną pocięte (15.04.2000).   ST44-733 and two others (934 and 749) in Gdynia depot. These locos will be delivered later to 'cutting-site' and flame-cut (April 15, 2000).

 

ST44-734 +1998 (MT Gdynia)
ST44-734 - ostatnie minuty tej lokomotywy w jednym kawałku w gdyńskiej lokomotywowni. Za chwilę odpadnie jej kabina, a reszta szybko zostanie rozdrobniona (15.04.2000).   ST44-734 - last minutes of that locomotive as a one solid unit in Gdynia depot. In a moment, the cab will be taken off the body and the rest will be cut into small pieces (April 15, 2000).

 

ST44-735 +1996 (MD Krzyż)
ST44-736 +1991 (MD Słupsk)
ST44-737 +1986 (MD Słupsk)

 

ST44-738 +1998 (MT Gdynia)
ST44-738 czeka na swoją kolejkę do cięcia w gdyńskiej lokomotywowni (15.04.2000).   ST44-738 from Slupsk depot, taken to Gdynia depot, where it'll be scrapped in next few days (April 15, 2000).

 

ST44-739 +1998 (MT Łuków)
ST44-740 +1998 (MT Łódź)
ST44-741 +1995 (MD Małaszewicze)
ST44-742 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-743 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-744 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-745 +1998 (MT Lublin)
ST44-746 +1998 (MT Lublin)

 

ST44-747
ST44-747 ze sztywnym krajowym pociągiem towarowym /TNGS/ 8580/1 ze Szczecinka do Zajączkowa Tczewskiego, przed odjazdem ze stacji początkowej tuż po ósmej rano (10.03.2001).   ST44-747 with fixed train 8580/1 to Zajaczkowo Tczewskie, before leaving Szczecinek few minutes past 8 a.m. (March 10, 2001).
     
ST44-747 z pociągiem 8580/1 relacji Szczecinek - Zajączkowo Tczewskie, mija Domisław (10.03.2001).   ST44-747 with freight train 8580/1 from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, passing Domislaw (March 10, 2001).
ST44-747 z pociągiem 8580/1 relacji Szczecinek - Zajączkowo Tczewskie, wyjeżdża z Czarnego (10.03.2001).   ST44-747 with freight train 8580/1 from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, leaving Czarne (March 10, 2001).
ST44-747 z pociągiem 8580/1, w Bińczach (10.03.2001).   ST44-747 with freight train 8580/1 at Bincze (March 10, 2001).
     
ST44-747 z pociągiem 8580/1 na szlaku pomiędzy Biskupnicą a Człuchowem (10.03.2001).   ST44-747 with freight train 8580/1 between Biskupnica and Czluchow (March 10, 2001).
ST44-747 z pociągiem 8580/1 wyjeżdża z Człuchowa (10.03.2001).   ST44-747 with freight train 8580/1 leaving Czluchow (March 10, 2001).
ST44-747 w Chojnicach, po przyprowadzeniu towarowego do Zajączkowa Tczewskiego i odłączeniu jednej grupy wagonów, odstawia się na punkt do następnego wieczora, gdy poprowadzi pociąg powrotny do Szczecinka (10.03.2001).   ST44-747 going to the depot in Chojnice, after bringing the freight to Zajaczkowo, which will be taken now by another ST44 locomotive assigned to Chojnice depot. This unit will be employed next day evening, when the back train to Szczecinek will arrive to Chojnice (March 10, 2001).
ST44-747 w Chojnicach (05.01.2002).   ST44-747 in Chojnice (January 05, 2002).

 

ST44-748 +1999 (CM Szczecin)
ST44-748 odstawiona w lokomotywowni Szczecinek (10.03.2001).   ST44-748 (withdrawn) in Szczecinek depot (March 10, 2001).
ST44-748 wciąż odstawiona na stacji w Szczecinku (09.03.2002).   ST44-748 still 'alive' (not cut yet) at Szczecinek station (March 09, 2002).

 

ST44-749 +1998 (MT Gdynia)
ST44-749, 934 i 733 w lokomotywowni Gdynia Grabówek, czekają na pocięcie (15.04.2000).   ST44-749, 934, and 733 in Gdynia depot, waiting for the time they'll be scrapped (April 15, 2000).

 

ST44-750 +1998 (MT Łazy)
ST44-751 +1998 (MT Łazy)
ST44-752 +1998 (MT Łazy)
ST44-753 +1998 (MT Łazy)
ST44-754 +1998 (MT Bydgoszcz)

 

ST44-755 +1998 (MT Gdynia)
ST44-755 jako jeden z wraków do pocięcia w lokomotywowni w Gdyni Grabówku. W oddali wieża do nawadniania, nawęglania i odpopielania parowozów zaimportowana po II Wojnie Światowej z Chicago (26.02.2000).   ST44-755 as one of many wrecks on a side track in Gdynia Grabowek depot. An interesting tower used for watering and coaling the steam locomotives is besides the locos (February 26, 2000).

 

ST44-756 +1999 (CM Łazy)
ST44-757 +1992 (MD Tarnowskie Góry)

 

ST44-758
ST44-758 w lokomotywowni Skarżysko Kamienna (30.11.2002).   ST44-758 at Skarzysko Kamienna depot (November 30, 2002).

 

ST44-759 +1998 (MT Lublin)
ST44-760 +1998 (MT Lublin)
ST44-761 +1998 (MT Lublin)
ST44-762 +1991 (MD Krzyż)
ST44-763 +1991 (MD Krzyż)
ST44-764 +1992 (MD Poznań)
ST44-765 +1998 (MT Łuków)
ST44-766 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-767 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-768 +1996 (MD Katowice)
ST44-769 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-770 +1992 (MD Słupsk)
ST44-771 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-772 +1998 (MT Łazy)
ST44-773 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-774 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-775 +1998 (MT Łazy)
ST44-776 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ST44-777 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ST44-778 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-779 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-780 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-781 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-782
ST44-783 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ST44-784 +1991 (MD Tarnowskie Góry)
ST44-785 +1998 (MT Katowice)
ST44-786 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-787 +1998 (MT Szczecin)

 

ST44-788
ST44-788 oraz 069, 933, 1083 i 399 w szopie Suwałki (03.05.2001).   ST44-788, 069, 933, 1083, and 399 in Suwalki depot (May 03, 2001).

 

ST44-789 +1998 (MT Białystok)
ST44-790 +1998 (MT Białogard)
ST44-791 +1998 (MT Białogard)
ST44-792 +1991 (MD Słupsk)
ST44-793
ST44-794 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-795 +1999 (CM Białystok)
ST44-796 +1998 (MT Katowice)
ST44-797 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ST44-798
ST44-799 +1998 (MT Gdynia)
ST44-800 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)